35+ klussers 3

Hey allemaal,

Jeetje Gwen das wel een naar bericht van je zeg!!! Snap dat je het ff niet meer ziet zitten, maar gelukkig ben je nu weer wat positiever!!! Heel veel succes hé morgen ga hard voor je duimen meis!!!

Hey wietske, joh wat spannend en idd een goed teken dat je ei nu wel gevoeld hebt wie weet is het nu dan toch raak voor jullie de duimen draaien erg hard voor jullie!!!

Jet fijn dat je een goede echo had geniet ze meid het gaat zo snel allemaal!!!

Hoe is het met de andere meiden???

Ben weer op controle geweest woensdag en wat blijkt ons klein wondertje is nu met 33 wk al over de 2000 gram en 43 cm dus een flinke baby!!! Mijn baarmoeder blijft week dus ja mocht ik nu weeën krijgen kon het snel gaan dus nu nog meer rust houden en hopelijk blijft het nog allemaal mooi zitten tot naar de kerst!!! Verders voel ik me wel goed wel nog sneller moe als anders en de buik wordt erg groot maaar goed dat hoort erbij we wachten met spanning af!!!

Meiden allemaal een dikke knuffel van me en ik hoop op goed nieuws binnenkort!!!

Sandy 33wk en 1dag

Maaike, gelukkig dat je punctie meeviel! Nog ff wachten. Hopenlijk is alles goed.

Alex, hoe gaat het met jou???

Jet, fijn dat je zo'n goede echo en zo'n goede uitslag had. Nu kun je het van de daken schreeuwen en er ten volle van genieten! Heerlijk lijkt me dat.

He Wietske, wij lopen echt exact gelijk. Ik had vrijdag en zaterdag (dag 9 en 10) ook een positieve test, veel vroeger dan normaal  en zaterdagmiddag en -avond had ik heel erg last van mijn onderbuik (beetje zeurende pijn) en opeens was dat over, dus moet de eisprong geweest zijn. Fertility Friend houdt het echter op dag 9... we zullen zien. Ik zal het lijstje zo nog ff aanpassen.

Gwen, FSH 15 is al een heel stuk minder. Hoop voor je dat ie volgende keer weer lager is. Moest je vandaag weer naar de gyn?

Mirjam, vervelend he als je van te voren al voelt dat je ongi gaat worden. Knuffel.

Sandy, rustig aan jij he! Geniet nog ff lekker van je dikke buik.

Hier alles ok. Heb een erg vroeg ei gehad (dag 9 of 10) en mijn boobs doen pijn niet normaal meer, ze zijn ook echt een stuk voller.  Meestal heb ik al meteen een gevoel dat het niks is, maar nu weet ik het ff niet. Kan alle kanten nog op gaan.  Moet nog wachten tot volgende week zaterdag en in zo'n week kan er van alles gebeuren. Ergens wel vervelend, want nu ben ik er toch weer iedere dag mee bezig (voelen of ze nog steeds zo'n pijn doen en of ze nog voller zijn).  Was het maar vast zover.

xx Luna

Moet ik het lijstje natuurlijk niet vergeten aan te passen  he!... Gwen jij had Wietske van het lijstje gegooid

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam                                                               29/30 -11?? (ik heb geen ovutesten gedaan dit keer.)
Alexx                                                                    27-11

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                       6-12
Gwen                                                                  17-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Hallo allemaal,

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een echo en samenlevingstest,. Weer hetzelfde verhaal, eiblaasje 14 mm, dus wel goed, maar nog geen slijm gevonden waar de zaadcelletjes in kunnen overleven. Ik dacht aan mijn buikpijn te voelen dat ik al een eisprong gehad had, maar ws. komt ie er nog gewoon netjes aan. Dus nog hoop.... Maandag weer opnieuw kijken.  

Sandy,  fijn dat je kindje  goed groeit en doe lekker rustig aan he.

Luna, spannend hoor dat je al van alles voelt, duim voor je!
Ik had mezelf er af gegooid, mijn oude nod. Die staat er nu weer braaf bij

En Alexx al nieuws of houd je het echt vol om een paar dagen niet te kijken hier, haha!  

Liefs Gwen

Hoi dames,
Eerst mijn updat, als je die zo kunt noemen. Nog geen ongi, maar ook een negatieve test vanmorgen. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was, dus ik weet dat ik nu 2 dagen overtijd ben. Mijn temp is nog steeds hoog (37,1). Ik heb al sinds zondag een heel pijnlijke baarmoeder, alleen als ik ontspannen lig heb ik nergens last van. Had woensdagavond wat ongi krampjes dus ik dacht: morgen komtie, zoals verwacht. Ik was echt heel verbaasd dat mijn temp donderdag nog zo hoog was, en vanmorgen weer dus ik testen want ik heb geen zin om een paar dagen overtijd te zijn en dan toch ongi te worden, weet ik liever meteen dat ik niet zwanger ben, zoals ook  bleek. Maar wat heb ik nou toch steeds, die pijn in mijn baarmoeder, al bijna een week voor de NOD, dat heb ik nooit gehad, pas sinds 3 maanden, en hoe kan het dat de periode na de eisprong zo lang duurt (is toch bij iedereen 14 dagen?), een dagje meer of minder, dat snap ik, maar meer kan toch niet? Dit had ik twee maanden geleden ook. Gelukkig heb ik over 3 weken een afspraak met de gyn. Dus dames, een typisch gevalletje van geen nieuws maar ook geen goed nieuws, ongi wanneer kom je nou? Ik had even het forum links laten liggen, maar ok, de spanning is weg, op naar de volgende ronde.

Gelukkig is Gwen weer wat positiever. Je zo down voelen is zo zwaar. En Sandy is bijna bij de eindstreep (of het startpunt, net hoe je het bekijkt). Mirjam, ik hoop dat je ernaast zit en wel geluk hebt deze maand!

Hoe zou het met Emma zijn, zij had toch een echo maandag, zou het allemaal wel goed gaan?

Nou, ik was even echt sjacherijnig, moet weer even de energie krijgen om door te gaan en straks weer ontspannen te genieten van alles. Nu baal ik alleen en voel me erg verongelijkt. Wietske, wij zijn nu overigens precies een jaar bezig.
Liefs,
Alexx

Oeps hahaha ben ik vergeten je oude nod eraf te halen Gwen...
Je had vandaag dus 14  mm. Volgens mij groeit een eitje 2 mm per dag, dus over een dag of 3/4 zou je dan een eisprong hebben. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je dan eigenlijk?

Mmm Alex, kan zijn natuurlijk dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt, dat hoor je wel meer. Want als je zeker weet wanneer je eisprong geweest is en je temp blijft al langer dan 16 dagen hoog, kun je er volgens mij wel vanuit gaan dat je zwanger bent... Tuurlijk wil je eerst bewijs zien!! Ben benieuwd blijft dus ff spannend....

Ik ben zo vrij geweest een nieuw onderdeeltje aan te maken, waar we gemiddeld maar een dag of vijf in staan.

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Alexx                                                                    27-11

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                       6-12
Gwen                                                                  17-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

De Rooie Klats!!!!
Mirjam                     28 november; cyclus van 26 dagen