Hoi dames,
Eerst mijn updat, als je die zo kunt noemen. Nog geen ongi, maar ook een negatieve test vanmorgen. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was, dus ik weet dat ik nu 2 dagen overtijd ben. Mijn temp is nog steeds hoog (37,1). Ik heb al sinds zondag een heel pijnlijke baarmoeder, alleen als ik ontspannen lig heb ik nergens last van. Had woensdagavond wat ongi krampjes dus ik dacht: morgen komtie, zoals verwacht. Ik was echt heel verbaasd dat mijn temp donderdag nog zo hoog was, en vanmorgen weer dus ik testen want ik heb geen zin om een paar dagen overtijd te zijn en dan toch ongi te worden, weet ik liever meteen dat ik niet zwanger ben, zoals ook bleek. Maar wat heb ik nou toch steeds, die pijn in mijn baarmoeder, al bijna een week voor de NOD, dat heb ik nooit gehad, pas sinds 3 maanden, en hoe kan het dat de periode na de eisprong zo lang duurt (is toch bij iedereen 14 dagen?), een dagje meer of minder, dat snap ik, maar meer kan toch niet? Dit had ik twee maanden geleden ook. Gelukkig heb ik over 3 weken een afspraak met de gyn. Dus dames, een typisch gevalletje van geen nieuws maar ook geen goed nieuws, ongi wanneer kom je nou? Ik had even het forum links laten liggen, maar ok, de spanning is weg, op naar de volgende ronde.
Gelukkig is Gwen weer wat positiever. Je zo down voelen is zo zwaar. En Sandy is bijna bij de eindstreep (of het startpunt, net hoe je het bekijkt). Mirjam, ik hoop dat je ernaast zit en wel geluk hebt deze maand!
Hoe zou het met Emma zijn, zij had toch een echo maandag, zou het allemaal wel goed gaan?
Nou, ik was even echt sjacherijnig, moet weer even de energie krijgen om door te gaan en straks weer ontspannen te genieten van alles. Nu baal ik alleen en voel me erg verongelijkt. Wietske, wij zijn nu overigens precies een jaar bezig.
Liefs,
Alexx