35+ klussers 3

Hoi allemaal,
Mirjam, balen meid, op naar de volgende ronde.
Luna, vanochtend was mijn temp 37,0, nog steeds hoog, zoals verwacht werd ik dan ook niet ongi, ik was de hele dag op pad. Maar nu kom ik net met de hond binnen en zag ik een bruine veeg in mijn slip. Ik even checken met de vinger: niets. Toch zou het kunnen dat het vanavond doorzet, voel wel wat pijn in mijn buik. Ik ben overigens in mijn hele leven nog nooit 's avonds ongesteld geworden, altijd in de ochtend begint het. Ik zit nu op 17 dagen na mijn eisprong. Echt raar hoor, misschien is het de stress of het verlangen. Ik sta net even op van de stoel en krijg een vreselijke steek in mijn buik. Schrik me rot. Ga even ontspannen liggen. Jullie horen van me.
Liefs voor iedereen,
Alexx

Alex, ik durf er toch om te wedden dat je zwanger bent! Een beetje spotting zegt niks in ieder geval en je temp al 17 dagen hoog en een steek in je buik. Bij mij gaan dan toch de belletjes rinkelen... Heb je verder nergens last van?

Hoi dames,
Helaas, . Gisteravond kreeg ik steeds meer krampen, maar er kwam nog steeds niets. Om elf uur zette het dan toch door. Dit is echt uniek voor mij, altijd voel ik 's ochtends de buikpijn en dan weet ik dat het in de loop van de ochtend doorzet. Een hele dag niets voelen en dan 's avonds ongi, nooit meegemaakt. Ik heb nu ook veel ergere kramp dan normaal, dus ik blijf vandaag maar lekker op de bank.
Luna, dank je dat je hebt meegedacht en geleefd  en ook dat je gewoon positief bleef. Klinkt misschien gek, want uiteindelijk werd ik toch ongi, maar positief blijven en altijd in de mogelijkheid geloven is voor mij erg belangrijk. Mijn man dacht ook echt dat het nu raak was en schrok al bij de gedachte aan een wolk van een dochter waar hij zich dan ernstig zorgen over moet maken (grote boze mannenwereld). Een zoon zou hij veiliger vinden. In ieder geval voelde ik voor het eerst bij hem weer dat hij er echt klaar voor is sinds de tweede miskraam. Ineens merkte ik bij hem die houding van: en we gaan ervoor. Zo zei hij dat ook op een gegeven moment na de eerste MK. Een prima uitgangspunt voor de komende Kerstmaand, of feest maad. En nu heb ik tenminste mijn eisprong weer in het weekend. Wietske, had jij nou een 'klusweekend' gehad?
Nog een fijne zondag allemaal en hopelijk snel goed nieuws van jullie allemaal.
Alexx

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                       6-12
Gwen                                                                  17-12
Alex                                                                      27-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

De Rooie Klats!!!!
Mirjam                     28 november; cyclus van 26 dagen

Alex, hoe kan dat nu?? Ik was er echt heilig van overtuigd hoor! Heb je zelf het idee dat er toch wat gezeten heeft? 17 dagen temp hoog is wel heeel lang, en ze zeggen altijd dat als de temp 16 dagen hoog blijft je ervan uit kunt gaan dat je zwanger bent. En ook omdat je meer krampen hebt dan normaal...

Kuzzz
Luna

Terug
Bovenaan