35+ klussers 3

Alex wat jammer wel positief om te weten dat jullie er beide voor 100%klaar voor zijn.
Luna voor jou is het ook weer spannend toch?? zou een leuk sinterklaaskodootje zijn................ Gwen als de zaadcelletjes niet overleven is het dan niet zo dat het te zuur is en dat je dagelijks moet spoelen??? of heeft dat er niets mee te maken?? als dat het probleem is en je eitjes zijn goed zou iui de oplossing zijn toch?? de gyn bij ons had een heel programma klaar liggen als dit dan doen we dat ect ect, hoop dat jij verder ook wat hoort deze maand, die onzekerheid wordt je toch ook gek van.
Brigitte weer aan het werk het serieuze leven weer maar mischien wel weer lekker,
Emma kan nergens wat van je terug lezen hoe was je echo............. ik hoop geen bericht goed bericht.
Verder draaien de duimen weer voor jullie allemaal,
Sandy hoop dat het voor jou nog een beetje vol te houden is lijkt me heel moeilijk om zo rustig aan te moeten doen met nog zon kleintje om je heen, gelukkig ziet het er allemaal goed uit van binnen.
Hier nog in volle afwachting van de uitslag denk nog anderhalve week. voelt wel allemaal goed dus probeer toch maar te genieten zo nu en dan voel ik het al en aan de ene kant ben je bang dat het dadelijk weer afgepakt wordt en aan de andere kant is de liefde al zo groot.
Ga nog even naar Beverwijk zo heb voor de kids voor sinterklaas de wi fit gekocht (wilde ze graag ) maar onze we moet geupdate worden is een omgebouwde dus ja nog even regelen anders kunnen ze er niet gelijk mee spelen is ook weer sneu
groetjes Maaike

Luna, ik heb een klein vermoeden dat er wat gezeten heeft, maar ja, dat uitspreken is ook zo raar. Ik bloed echt hevig en er komen veel meer 'brokstukken' uit dan normaal en dan die krampen, gisteren iedere keer echt heftige krampen en hup daar kwam weer vanalles. Het baalmoment is gelukkig voorbij en manlief verzorgt me prima en ziet het helemaal zitten. Merk jij al wat deze maand? Het is bijna je NOD!
Maaike: heel veel Sinterklaasplezier met de kids!! Laat het weten wanneer je de uitslag hebt.
Alexx

Hallo,

Wat balen dat er weer teleurstellingen zijn deze week. Alexx. het klinkt inderdaad als een vroege miskraam, komt natuurlijk heel vaak voor dus zo gek is dat gevoel niet. Ik denk zelf dat je eigen gevoel altijd klopt. Nou, laat je lekker verwennen door je man en vol goede moed op naar de volgende ronde!

Mirjam, hoe gaat het meid?

Maaike, al bijna een echo? Anderhalve week duurt echt een eeuwigheid he.....

Ik heb vandaag redelijk goed nieuws! De gyn. heeft vandaag weer een echo gemaakt en eeen samenlevingstest gedaan en het slijm was heel goed en de zaadjes leefden nog, joehoe!!!! De uitkomst van het onderzoek (van Ralph) was trouwens ook erg goed, dus aan iui zullen ze ws. niet beginnen. Nu weer over een volle week prikken op progesteron, en dan maar weer verder kijken. De gyn. kon ook niks bedenken wat een zwangerschap nog kan bevorderen. Evt. nog een hsg, maar daar zag hij eigenlijk ook niet echt het nut van in. (houden zo, denk ik dan aan een kant, ben echt als de dood daarvoor). Ik denk dat ik gewoon maar geluk moet hebben dat mijn ouwe eieren toch een keer goed genoeg zijn, haha! Laatst weer van alles over acupunctuur gelezen en als je dat moet geloven is zelfs bekkeninstabiliteit een blokkade dat een zwangerschap in de weg kan zitten. Laat ik dat nou behoorlijk erg gehad hebben tijdens en na de zwangerschap van Aron. Misschien dan toch een keer de stoute schoenen aantrekken.... Doen jullie dat nog, Luna en Mirjam?

Brigiite, druk druk druk? Wel weer leuk he, werken? Hoe gaat het met Ferdi, passen jullie ouders op of gaat hij naar het kinderdagverblijf?

Nou, we gaan weer een hapje eten, tot later!
Liefs Gwen

Hoi!

Nou gelukkig voor jou wat beter nieuws Gwen, dus het is gewoon heeel snel raak nu!

Balen hoor Alexx, het leek er zo op.. en ja, wie weet een vroege miskraam, zou zo maar kunnen, gezien alles. Wel goed dat je man er nu ook helemaal weer klaar voor is, wie weet is dat ff het laatste zetje dat jullie nodig hebben.
Ik blijf duimen voor iedereen hoor!

Had ook op de hyves wat geschreven, t is een beetje lastig nu, op 2 plekken kijken :)
Ik ben weer aan het werk, Ferdi is 2 dagen bij opa en oma en in het weekend heeft Dennis een papa-dag. Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze maagkanker heeft, die moet woensdag voor verder onderzoek naar zwollen. We hebben goede hoop dat we er vroeg bij zijn, maar ja ik vind het wel eng allemaal!

Maaike, duurt lang he voor je de uitslag hebt, gelukkig voel je je goed, ik hoop echt dat je een hele positieve uitslag krijgt! Willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?
Emma, bij jou ook alles goed?
Sandy, doe rustig aan he, laat die uk nog maar een poosje blijven zitten!

tot later! Brigitte

Gwen, echt goed nieuws toch??   Ik heb een afspraak staan voor verdere stappen op 7 januari. Die laatste maand zal ook niet lukken, dat zou wel toeval zijn. Ik ben dan ook benieuwd; volgens de gyn zou er niks in de weg moeten staa.Dat is goed nieuws maar ook raar, want het lukt nog steeds niet. Dus begin ik weer te twijfelen. dan moeten ze maar verder zoeken. En ik vind als ik ruim 2 jaar bezig ben (1,5 jaar na de miskraam ) dat ik wel mag hulp kan gebruiken. Ik weet niet of ze evengoed IUI enz gaan doen als ik al op de natuurlijke manier zwanger ben geweest.

Verder moet ik het rustig aan doen, daarom ben ik er ook niet zoveel; ook niet op Hyves vrees ik. Ik ben erg moe, gestress omdat ik het druk hebn met knd en werk en al het gedoe rond het sterven van mijn schoonvader.

Ik moet erg uitrusten....misschien dat dat helpt. Een keertje lekker naar een bubbelbad/sauna of zo.

Ik kan ook niet alles precies meer volgen van ieder een hier, het is me teveel; mijn hoofd zit vol en ik onthoud het niet....sorry, sorry

groet, Mirjam

Hoi lieve schatten,

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken, Brigitte met je moeder, hopelijk krijgt ze vandaag te horen dat het goed te genezen is en Mirjam met alle stress van afgelopen tijd! xxx Gwen

Hoi,

Brigitte, ik weet ongeveer wat je meemaakt omdat mijn moeder ook kanker had. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goed te behandelen blijkt.

Mirjam, ik ben zelf van nature een stresskip en genoeg rust nemen en goed voor jezelf zorgen is het beste dat je kunt doen. Ik waak ervoor dat ik niet teveel hooi op m'n vork neem. Dat het zwanger worden niet lukt levert voor mij ook veel stress op waar helaas weinig aan te doen is. We moeten maar proberen de moed erin te houden!!

Gwen, ik hoop dat toch blijkt dat alles bij je nog goed werkt. Als je regelmatig ongesteld bent is dat toch meestal wel zo? Ik voel me ook nog erg jong, maar als ik kijk hoeveel jonger de meeste meiden op dit forum zijn zakt de moed me soms ook een beetje in de schoenen.

Ik heb zelf heel goed en slecht nieuws. Het goede is: mijn zusje stuurde net een sms dat 'er vliezen zijn gebroken!! Ik krijg er dus vandaag of morgen of overmorgen een lief klein nichtje bij, super!!
Het slechte nieuws is dat ik zere () () heb en hoofdpijn en krampjes dus dat de rd in aantocht zijn, snik.
Op naar de 20ste ronde.
De ivf komt steeds meer in zicht en eigenlijk zie ik daar als een enorme berg tegenop!

Allemaal liefs,
Wietske

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                       6-12
Gwen                                                                  17-12
Alex                                                                      27-12
Wietske, ronde 20, 1e kindje   30-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

De Rooie Klats!!!!