35+ klussers 3

Hoi hoi,

Gwenn en Luna succes alvast meiden oh hoop zo dat het lukt voor jullie en met weinig pijn vooral!!! De duimen draaien hier overuren!!!

Mirjam, wel goed dat je nu wat meer weet van de Gynecoloog hopelijk geeft het je wat rust in wat je wilt en wat jullie kunnen, heel veel succes!!!

Maaike, hoe gaat die voel je goed??? Ben je la voor de 20wk echo geweest weet het ff niet meer??? Succes nog zwanger zijn!!!

Hier is het heel rustig nog geen beeb en verwacht het ook nog niet binnenkort dus ja we wachten rustig af!!! Ben donderdag en gisteren nog naar het ziekenhuis geweest voor een CTG, donderdag was de beeb te rustig en daarom moest ik zaterdag weer terugkomen en toen was de beeb erg wakker en de CTG goed maar geen weeënactiviteit, en de baarmoedermond was wel wat korter geworden maar hij was nog dicht dus nog geen ontsluiting. Dus wachten we hier geduldig nou geduldig af haha!!! De buik wordt nu steeds grooter en kan weinig meer maar goed ga soms toch ff naar buiten om te wandelen!!! Verders veel last van mijn bekken en liezen erg veel steken dus er gebeurt wel wat maar duurt ff nog!!! Nou hou jullie op de hoogte!!!

Liefs Sandy bijna 39wk

Hey meiden,

Nog niet alle hoop is verloren voor deze maand, maar ik heb wel weer op dag 21 bruinverlies. Zal ws. toch weer ongesteld worden, hoewel het ook nog steeds een innesteling kan zijn natuurlijk. Erg gevoelige borsten trouwens deze maand, maar ik probeer maar weer nuchter te blijven. Een voordeel, dan ben ik tenminste geen 9 weken zwanger als we gaan skieen. Toen ik van Aron zwanger was, was ik net 10 weken zwanger, en ik was me een partij moe en misselijk, bah bah..... Maar dat zeg ik nu natuurlijk om mezelf te troosten he, snappen jullie ook wel.

Maaike, ik zie niet meer zo erg op tegen die hsg, duurt natuurlijk ook maar zo kort he.
Schaatsen is inderdaad niet zo handig nu, maar het is hier al weer aan het dooien, was wel ontzettend koud zaterdagochtend zeg, zo'n 13 graden onder nul.

Sandy, ben erg benieuwd wanneer die kleine komt hoor, nog even volhouden he, zet em op!

Brigitte, alles goed daar en met Ferdi ook?

Jet, hoe is het met jou eigenlijk? En met je schoonvader, alles goed?

Gelukkig dat je er zo over denkt, Mirjam, ik hoop dat we snel zwanger zijn. Nog met z'n vijven over die nog wat geluk nodig hebben .....

Alexx, al nieuwe foto's gemaakt?

Luna, ben je druk met klussen , succes!

Wietske, kom je nog af en toe langs hier, hebben jullie al wat zekerheid over vervolgbehandelingen?

Ik houd jullie wel weer op de hoogte als er nieuws is, liefs Gwen

Hoi allemaal!

Ik zal ook eens ff wat van me laten horen! Alles is goed hoor, Ferdi knapte na oud en nieuw gelukkig snel op en is weer helemaal zijn vrolijke zelf.   Hij zit nu naar de teletubbies te kijken en ik heb voor het eerst het idee dat ie ook echt kijkt, volgens mij moest ie net zowaar een beetje er om lachen.

Mijn moeder is vorige week geopereerd, alles is gegaan zoals moest. Het bleek toch de slokdarm te zijn, en die is helemaal verwijderd. Ik was er donderdag na de operatie, toen lag ze nog op de ic en was helemaal suf, maar dat is logisch. Zondag was ik er weer en was  ze heel monter (en ze ligt al sinds vrijdag weer op zaal). Wel heeft ze nog steeds pijnstillers via een ruggeprik en had ze medicijnen tegen hartritmestoornissen. Daar had ze vrijdag opeens last van, maar dat schijnt wel vaker te gebeuren na zo'n zware operatie.  
Vanmiddag ga ik weer naar Zwolle, en dan kan ik zaterdag of zondag pas weer.   Wel vervelend dat het dik anderhalf uur is, ben bang dat het op een doordeweekse dag nog wel wat langer is, maar dat zullen we zien vanmiddag.

Verder ben ik natuurlijk weer gewoon aan het werk, dus lekker druk!

Gwen, ik duim nog voor je hoor, je weet maar nooit. Ha, en volgens mij vind je het helemaal niet erg als je straks zwanger bent als je gaat skieen :)   De rest natuurlijk ook veel succes, hopelijk is er snel een feestje te vieren dat er weer iemand zwanger is!  
De zwangeren succes, en helemaal Sandy natuurlijk, de bevalling laat hopelijk niet lang meer op zich wachten!!

xxxx Brigitte

Hoi hoi meiden,

Haha ben er nog steeds en nog geen beeb hier!!! Zou ik dan toch de eind datum halen nu!! Oh ik hoop van niet ben het nu werkelijk zat aan het worden sorry hoor maar ben ook nog eens grieperig en alles doet zeer blehhh, Jessica is ook grieperig dus jullie kunnen je voorstellen dat ik nu niet op mijn best ben, maar goed het is niet anders kan me wel bij neerleggen maar aan de   andere kant wil ik graag bevallen nu!!! Wat een klaagzang ach ja voel me nu gewoon zo denk dat jullie dat wel snappen toch!!!

Verders is het hier spannend voor Gwen oh zou toch wat zijn dat je nu zomaar zwanger bent hoop het meis!!! Heel veel succes en wachten duurt zo lang!!! Fijne vakantie alvast.

Luna hoe is die bij jouw??

Maaike en bij jouw de echo hoe was die???

Wietske en hoe gaat die al lang niks meer gehoord???

Bries, leuk dat je weer ff komt aanwaaien fijn dat je mannetje zich weer beter voelt das allemaal prettig ook voor je zelf!!! Geniet lekker van hem het gaat zo hard hé!!!

Nou meiden weet het ff niet meer wordt net boven in mijn ribgeschop auw auw, das een teken dat ik nu ff moet stoppen!!!

Tot snel!!!

Liefs Sandy 39wk en 2dgn

Nou, misschien maar beter Sandy, dat je nog niet hoeft te bevallen met alle griepjes in de fam. Wel fijn om uitgerust en zo er aan te beginnen he. Maar je zal wel erg aan het aftellen zijn nu.

Ik las op de quest-scheurkalender dat het heel goed mogelijk is om er drie jaar over te doen om zwanger te worden terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn...wel heel tegenstrijdig met alle andere berichten he. Nou ja, we doen ons best! Hier nog niet zo veel nieuws, het schijnt dus een gewoonte geworden dat ik op dag 21 al begin met bruinverlies en dan weer een paar dagen helemaal niets of nauwelijk iets en dan precies op dag 28/29 ongesteld worden. Ik dacht dat het kwam doordat ik die etos zwanger worden tabletten slikte, maar die heb ik nu al een tijd niet meer genomen.
Nog steeds heeeeele gevoelige borsten en helemaal geen puistjes(!) terwijl ik die altijd wel krijg de laatste week. (Kan ook niet liggen aan minder chocola of zo, want ik heb me schandalig lopen volvreten, haha!) Bovendien af en toe een beetje duizelig, maar ja al die dingen komen wel vaker voor en ik kan me er echt niets meer bij voorstellen dat het spontaan zou lukken. Het is ook iedere keer hetzelfde, op het moment dat ik denk dat het misschien toch een innesteling was, word ik een dag later ongesteld. Dus....morgen zal het wel doorbreken. Nou, wat een lang verhaal, zal ik het maar weer wissen? Nou ja, we zijn allemaal niet zo spraakzaam hier de laatste tijd, dus ik laat het lekker staan! Hebben jullie wat te lezen wat totaal oninteressant is!

Gelukkig Bries, dat het weer hoopvol klinkt allemaal met je moeder. Nog steeds wel een zorg he, rot dat je er ook zo'n eind voor moet rijden. Ik kan me voorstellen dat je veel vaker langs zou willen gaan, en dat is wel wat lastiger nu. Sterkte nogmaals!

Luna, moest vandaag aan je denken dat je het zo erg vond dat je vroeg had getest en wist dat je eventje zwanger was en daarna ongesteld werd. Ik vraag me af hoe ik me zou voelen, of ik daarna ook weer een klein beetje gerustgesteld zou zijn dat ik wel weer zwanger kan worden.Ik dacht er aan omdat ik op het punt stond om een test te doen, ook al weet ik ook weer bijna zeker dat ik ongesteld word. Stom he, dat dat soort dingen dan door je hoofd schieten.

Ralph denkt dat er een kleine verstopping is en dat het daarna gewoon gaat lukken. Ik denk juist dat mijn eitjes gewoon te oud zijn en het een kwestie van heel veel geluk gaat worden.( dat is het natuurlijk altijd) Ik hoop dat we geen moeilijke keuzes voorgeschoteld krijgen, eigenlijk vind ik die hsg al weer de limit! Lekkere aansteller ben ik toch, nou ja, het is tenslotte een zwanger worden forum. Dan mag je af en toe een beetje zeveren over dat het niet lukt toch? Nooit gedacht dat ik zo lang aan deze kant zou blijven hangen! Nou, we houden de moed er in, misschien heb ik toch nog een keertje goed nieuws, hihi dan zijn jullie weer de eerste!
Liefs Gwen

Hoi lieve meiden, hoe gaat het met jullie?

Jee Sandy, zit het er nog steeds? Je zal wel een lekker giga buik hebben nu. Vervelend dat je je niet lekker voelt joh. Word maar gauw weer beter en daarna snel bevallen he we willen nou wel eens weten wie er in je buik zit

Bries, hoe gaat het nu met je moeder? De hele slokdarm eruit lees ik? Wat zijn daar eigenlijk de consequenties van? Lijkt me wel een opgave hoor om anderhalf uur te moeten reizen naar het ziekenhuis. Maar je doet het met liefde he? En hoe gaat het nu met Ferdi? Ik had een paar weken geleden je verhaal over Ferdi wel gelezen op Hyves en was toen een bericht voor je aan het typen, toen ik werd geroepen (weet niet meer waarvoor) en Jeff heeft per ongeluk alles weggeklikt. Daarna ben ik eigenlijk niet meer op onze Hyves geweest, dus was het eigenlijk een beetje vergeten... sorry!

Wietske hoe is het met jou??

Gwen, een wonder hoeft maar in een klein hoekje te zitten hoor, je weet maar nooit... Hoop dat je morgen niet ongi wordt.
Ik weet idd nog dat ik het toen zo erg vond, maar ik kan me ook voorstellen dat je voor je nod test om te weten of je misschien zwanger kan wórden. Hier begin ik daar ook steeds meer aan te denken. 2 maanden geleden had ik ook het gevoel dat ik zwanger was, helaas ben ik toen gewoon ongi geworden, maar heb ook niet getest. Misschien dat ik dat een volgende keer toch weer doe, als ik dat gevoel heb. Deze maand heb ik helemaal niet het gevoel dat het raak is. Voel mijn boobs helemaal niet deze keer en mijn temp blijft al 5 dagen op hetzelfde punt hangen, wel hoog, maar niet heeel hoog zeg maar. De 23e is mijn nod.
Maar zever jij maar lekker hoor, mag toch, daar is dit forum voor!

xx Luna

Zo, lange wachtdagen bespaard gebleven, weer netjes op tijd ongesteld geworden. Ik zei het he, net als ik weer een heel klein sprankje hoop heb omdat het bruinverlies weg is komt het er aan. Nou....dan maar op naar die hsg.
Ik zeg nog steeds: ''in maart gaat het gebeuren''.....
Verder heb ik niets spannends, doei tot schrijvens!
Liefs Gwen

Hey meiden,

Hey Gwen bah bah die RD weer hé!! Knap dat je er zo overdenkt is toch telkens weer een terleurstelling voor je toch!!!! Hoop dat die HSG behandeling idd goed aan slaat en maart echt jullie maand is!!! Heel veel succes en Luna ook trouwens!!!

Nou vanaf vanmiddag 15.00 rommelt hier goed dus wie weet toch nog dit weekend gebeurt ben erg benieuwd nu en spannend is het ook wel hoor!!!!   Nog geen vruchtwater verloren zover ik het voel wel weeën die nog wel lang tussen zit dus weet ook niet!!!
We wachten maar af jullie horen het zeker wanneer het zover is dat de kleine er is maar ga er wel ff tussenuit, want ben zeker 4dgn in het ziekenhuis en daarna kraamhulp. Probeer jullie zo snel mogelijk op de hoogte te brengen!!!!

Iedereen succes met alles en ik denk aan jullie duim me suf!!!

Liefs Sandy   39wk en 4dgn

Terug
Bovenaan