35+ klussers 3

Ja sorry dat ik even niets liet horen! Het is waarschijnlijk weeeer vals alarm geweest hoor, het bruinverlies is al in volle gang, balen he. Maar het is ook nog geen maart he, hahaha! Alsof het  dan wel zou lukken.... nou ja, we blijven maar een beetje positief he, je weet nooit.
Goh, bij jullie dus waarschijnlijk ook niets, jammer hoor. Toch zal ik nog even duimen voor ons, je hoort vaak genoeg dat het gewoon lijkt alsof je ongesteld wordt en het dan stiekem raak is. Maar meestal weet je het al door een voorgevoel, en dat had ik eigenlijk deze maand ook niet, het viel me alleen zo op dat mijn borsten niet aan te raken zijn, auw, auw!

Sandy, jouw bevalling is toch behoorlijk vlot gegaan als ik het zo lees, en je normale broeken al weer aan, goed zo! Doet hij het goed? Vindt Jessica hem lief? Natuurlijk, domme vraag.
Mirjam, het is bijna zo ver, kun je even alles vergeten en je op het carnavalsleven storten meid, geniet er maar van. En je weet, zwanger word je alleen als je lichaam en geest goed in balans zijn! Lekker makkelijk gezegd he, ik wou dat ik het eens echt los kon laten. Gelukkig heb ik het nu wel behoorlijk druk met de volgende opdracht, een erg leuke ook. Dat geeft voldoende afleiding. Nou, ik ga er weer een eind aan breien, tot schrijvens,
Liefs Gwen

Aaah getver, dit wilde ik niet horen hoor!! Maar geen bloed geeft nog moed he!! Ik blijf gewoon duimen voor jou en Wietske, zo gauw geven we ons toch nog niet gewonnen?

xx Luna

Hallo dames,
Welkom Mickey, leuk dat je er bij komt. Tja, als "oudere" vrouwen worden we behoorlijk op de proef gesteld wat betreft geduld en uithoudingsvermogen. Ik heb nog geen kinderen en inderdaad het idee nooit moeder te worden beangstigd me erg, maar de oerdrang van het moederschap is enorm en dat is dus niet anders voor vrouwen die al kinderen hebben. Kijk maar naar ons clubje hier op het forum, de hoop en het verlangen en soms de wanhoop is er bij iedereen! En dan de fabel dat je er  niet aan moet denken, onzin, onmogelijk. Lekker bezig zijn met andere dingen helpt, maar pas las ik nog in een folder van het ziekenhuis dat nergens is aangetoond dat er wél mee bezig zijn een negatief effect zou hebben. Op de juiste momenten klussen is wel belangrijk. Zo zie je maar. De eerste die nog eens zegt dat je er niet mee bezig moet zijn sla ik! Ik ben overigens 40 en heb in maart en in juni 2008 een miskraam gehad. Ik was beide keren de eerste ronde zwanger. Nu zit ik in de wachtweken van de zesde ronde. Wij zijn net begonnen met de onderzoeken voor de MM om op tijd te zijn als we uiteindelijk hulp willen. Want, zoals jij ook hebt gedaan en gezegd: er op tijd bij zijn is gewoon veel beter op onze leeftijd. Jij ook veel succes meid en nogmaals welkom.
Zo iedereen, vrijdag de dertiende vandaag en ik wordt vandaag 40! Het magische getal. Tijd voor een baby. Luna, leeftijdgenote, 40 is een mooi getal. Ik heb deze maand ook nu al behoorlijk zere borsten (NOD 24 februari). Eisprong was deze maand weer precies op dag 15, zoals altijd. Wietske, spannend, zaterdag NOD. Ik had overigens bij beide zwangerschappen menstruatiepijn (en flink pms, was echt onuitstaanbaar), de eerste keer drie dagen vóór NOD, de tweede op mijn NOD, maar had die dag al wel een positieve test gehad (ivm vertrek vakantie). Sandy, wat heerlijk om te lezen over de bevalling, ondanks alle gedoe, als ik het lees denk ik: Yes, ik ook! Mijn ziekenhuis is ook op loopafstand, heel handig. En Mirjam, wat een fantastische uitslag, twintiger!! Zeker een opsteker om weer positief verder te gaan, ben echt blij voor je. Ik ga maandag voor mijn eerste bloedprik. Gwen, heb je site gezien, wat mooi zeg, hebben jullie dat zelf gedaan? Is er overigens al nieuws? Zou nog zomaar kunnen toch?
Ik ga lekker genieten van mijn vrije verjaardag, vanavond met groep vrienden uit eten, cadeautjes. Ga vandaag mijn dieren ook lekker verwennen (heel grote hond en twee katten).
Zwangeren, voelen jullie je goed?
Knuffel voor iedereen,
Alexx

He allemaal,

Gefeliciteerd met je verjaardag Alexx! Ga je het vieren? Wel weer een mijlpaal he, ze zeggen dat je je steeds beter in je vel komt te zitten na de   veertig!
.
Had gisteren nogal snel overal overheen gelezen en had jouw fsh waarde niet gezien Mirjam, super!!

Welkom Mickey, hopelijk kun je hier net als wij allemaal je ei kwijt en hoef je niet meer zo lang op een kindje te wachten. Wij zijn het ook wel onderhand beu hoor, dus we hebben hier veel steun aan elkaar.

Ik ben in ieder geval weer ongesteld geworden zoals ik al dacht, dus op naar de volgende laatste rondes.....
Wietske en Luna, de hoop is nog op jullie gericht hoor, pms kan een instinkertje zijn he

Liefs Gwen

Gefeliciteerd met je verjaardag Alex!

Wat leuk dat iedereen me zo welkom heet. Jullie kennen elkaar al zo lang... En Gwen, wat jammer. Je verhaal klonk even erg hoopvol. Maar goed, het kan nog steeds en anders komt maart eraan..

Even voor de statistieken, ik heb deze maand m'n NOD op 25 feb. Zit dus nu in de 'spannende' 2 weken.
Heb net besloten er deze maand wel wat rekening mee te houden en vanavond (ga ik met vriendinnen op stap) maar niet teveel wijn te drinken. Hoe doen jullie dat?
Vorige maand heb ik resoluut gezegd dat ik er mijn leven niet meer door laat bepalen. dus heb ik, ook tijdens de laatste 2 weken, op borrels flink wijn gedronken, veel koffie, verder streng gelijnd, filet Americain en rood vlees gegeten en fanatiek de kattebak schoongemaakt. Mijn min of meer destructieve gevoelens (en daden) kwamen voort uit; ik laat mijn leven er niet door bepalen en als het (eventuele bevruchte) ei hier niet tegen kan, dan is het ook niets waard. Deze maand doe ik het kwa alcohol en koffie toch maar weer anders. Het blijft lastig.
Hetzelfde geldt voor mijn werk. Ik heb een eigen bedrijf en wil misschien een soort nieuwe weg inslaan, ook daarbij denk ik steeds: tja waarschijnlijk ben ik volgende maand zwanger, dus is het dan niet handiger dit pas erna te doen...
Maar goed, we zien wel. Het komt toch wanneer het komt en ik ga proberen 'zo normaal mogelijk' door te gaan. Die paar wijntjes en die extra koffie (> 3 p.d.) kan ik dan twee-wekelijks ook wel weer laten staan.
Miriam, geniet van het Carnaval!

Mickey

hoi,

Gwen, bij mij zijn ze er ook!!  gisteravond tijdens de film gekomen. Zijn naar de film 'Benjamin Button' geweest, mooi en bijzonder.

Mickey, ik heb er ook een handje van om steeds dingen niet te doen 'omdat ik misschien volgende maand zwanger ben'. Maar na 22 rondes waarin dat niet zo bleek te zijn wordt dat snel minder.
Ik drink alleen 's ochtends 2 kopjes koffie en alcohol lust ik niet. Sauna moet ik niet aan denken (veel te benauwd). Wel maak ik zelf de kattebakken schoon en kan ik de komende 4 weken mijn 10 schapendames helpen bij hun bevallingen (mag ook niet als je zwanger bent).

Wij gaan door voor ronde 23, ga even weer ovutesten bestellen. Zodra mijn ziektekostenverzekering eindelijk geregeld is bellen we de kliniek voor de ivf, maar kan nog wel even duren vrees ik!.

Allemaal prettig weekend!!!
Wietske

Hoi hoi!

Alexx, nog van harte!
Wietske en Gwen, dat wilden we niet horen he, die . Maar, volgende NOD is MAART!!!!! dat móet m worden!
Onze hoop blijft gevestigd op de rest he, ik blijf duimen hoor. Wie weet nog zonder hulp en anders moet het mét wat hulp gewoon lukken!!!
Mickey, ook namens mij welkom hier. Ik ben hier   'illegaal' haha, ik probeer niet zwanger te worden, maar ben destijds gelijk met de dames hier op dit forum begonnen te schrijven. Ik had meer geluk (al waren wij ook al even bezig voordat ik dit forum ontdekte) en inmiddels ligt er bij mij een heerlijk ventje boven te slapen.

Hier gaat alles zijn gangetje, bij mij kriebelt het wel eens voor een 2e, maar Dennis is er zo stellig in dat het er niet in zit. En ik wordt in augustus ook lid van de 40+ club, dus veel tijd om hem om te praten heb ik niet ;)

x Brigitte

Wat ontzettend jammer weer Gwen en Wietske. Het zal toch nog wel een keer weer feest zijn op dit forum??? Heb er af en toe een hard hoofd in. Ik voel zelf ook niet veel, behalve een paar gevoelige, maar niet echt pijnlijke, boobs. Mijn temp blijft ook vrij vlak, dus kan al voor 98% zeggen dat het er voor mij ook niet in zit deze keer. Bah bah bah!!

Bries, tja meid, ik kan me zo voorstellen dat jij je klok heeel hard hoort tikken en dat het nu alles of niks is. Jammer dat je man zo vasthoudend is. Waarom wil hij eigenlijk geen 2e? (Of heb je dat al eens verteld, weet het niet meer nl...)

xx Luna

Terug
Bovenaan