35+ klussers 3

Gwen en Wietske, wat balen voor jullie. En Luna, je weet het nooit, niet alle zwangeren voelen wat. Het kan nog steeds.....

Ik heb sinds zaterdag hele gevoelige borsten en een onrustig hongerig gevoel. Dat heb ik de afgelopen 9 maanden 1x eerder zo gehad, in aug. Toen werd ik echter heel vroeg ongesteld en had ik een hele rare cyclus (21 dagen, de andere 8 rondes normaal +/-28). Mijn verklaring was dat ik toen 'zwanger' was, maar dat het mis ging met de innesteling. Ik hoop van harte dat ik de symptonen deze week blijf houden, dan heb ik zomaar weer een keer echt hoop. Maar goed, het is nog zo vroeg, alles kan veranderen. Ik ga donderdag een lang weekend skieen, en als het dan hetzelfde blijft, ga ik dinsdag bij terugkomst direct testen. You never know

Hoi dames,
Vanochtend geprikt voor progesteron. Hopelijk komt het nooit van de tweede prik.
Balen Gwen en Wietske. Gwen, ik vond het echt spannend, zag echt een kans. Wietske, misschien kun je al een afspraak maken, wie weet hoe lang het duurt voor je langs kunt komen. Als alles dan nog niet rond is verplaats je de afspraak gewoon op tijd. Mickey, in zekere zin pas ik mijn leven wel aan. Mijn man maakt al een jaar de kattebak schoon, en ik heb daar echt geen verdriet van, behalve als hij het te lang uitstelt. Verder dronk ik al bijna nooit, maar nu laat ik de alcohol helemaal staan, net als de sushi, koffie  etc. Je kunt het als een offer zien, maar ik merk het echt niet, er zijn zat andere lekkere dingen. Met werk is het wat anders, ik sta ook op het punt om voor mezelf te beginnen, maar een eventuele zwangerschap zorgt er wel voor dat ik daar niet echt vaart achter zet. Dat zou anders kunnen, maar het zij zo...op een dag doe ik het vanzelf. Ik probeer daar echt mild in te zijn voor mezelf.
Brigitte, een tweede? Die mannen, moeilijk zijn ze soms hè! De mijne krijgt ineens de kriebels, heeft zitten nadenken over MM, denkt ineens dat het zo onnatuurlijk is, dat hij niet wil dat ze iets "chemisch" met zijn goedje doen, of dat een arts het embryo uitkiest dat teruggeplaatst wordt, want als er dan iets mis is dan heeft iemand anders dat bepaald... En ga zo maar door. Ik probeer er rustig onder te blijven. Meestal lukt het me wel om te krijgen wat ik echt wil. Laten we ervan uit gaan dat het allemaal niet nodig is. Afspraak met gyn is verzet naar 17 maart, ivm werk.
Laten er snel goede berichten van iedereen komen!
Alexx

heej,
mijn 2e kindje zou nu 1 jaar zijn geworden....sta ik altijd wel effe bij stil. Weetje, ik raak een beetje 'uit' het babygedoe. Ik onderneem al weer veel met mijn dochter van ruim 3 en dat went al weer goed. Ik ben bang dat ik daar straks geen zin meer in heb. Maar ik ben zelf enigskind en mijn man ook en alles komt op ons neer, dus ik wil graag dat Lotte een broertje of zusje krijgt. Lastige materie! Overal in mijn omgeving worden weer baby's geboren. en soms krijg ik een lompe vraag waar onze tweede blijft. Afhankelijk van wie dat vraagt zeg ik gerust; 'in de prullebak belandt!!' Bah ik ben de betweterige mensen zo zat die allerlei huis-tuin-en keukentheoriën erop na houden. 'Ach, meestal ben je na een miskraam snel weer zwanger'.....uhuh!! Of 'het duurt echt wel een jaar hoor!'. Of 'je moet gewoon geduld hebben'. De volgende die me zo allerlei wijsheden probeert te verkopen, vertel ik de waarheid. De gyn zegt zulke dngen niet en ik hou me aan haar adviezen.

Deze maand spring ik ernstig uit de ban met de koffie en de wijn...en dan moet de carnaval nog komen. We hebben helemaal niet geklust; effe geen zin en motivatie. Gaan we volgende maand inhalen.
Ik lees alweer rooie klastverhalen op dit forum; balen weer! Maart moet een topmaand worden. Lekker het voorjaar in het vooruitzicht.

tot zover maar weer....slaap lekker allemaal, voor straks,
Mirjam

Hoi Mirjam, even lekker klagen, gelijk heb je. Ik ga je voorbeeld volgen. Twee weken geleden had ik donderdag dat het een jaar geleden was dat ik de positieve test van mijn eerste zwangerschap in handen had en dolgelukkig was en de zondag erna was de uitgerekende datum van de tweede. En ik maar denken: wat heb ik toch een baaldagen. Nu zit ik op dag 22, precies een week na mijn eisprong, zit hier met enorme baarmoeder krampen en misselijkheid aanvallen en vreselijke emotionele momenten en reacties, loop de hele ochtend al te janken en ben vandaag vrij, dus weinig afleiding. Man zegt dat ik even de huisarts moet spreken, die bekijkt de dingen toch net anders dan de gyn en misschien helpt het even hem te spreken. Ik heb zo'n buikpijn!! En voel me zo  emotioneel. Zodra ik opsta wordt de pijn erger en de misselijkheid ook. Wat moet dit toch worden dames. Ga toch maar proberen te douchen. Ik weet het even niet meer.

Man belde net weer. Hij komt lekker thuis verder werken (lang leve internet en telewerken!) Hoef ik de hond niet uit te laten met mijn zere buik. Ga verder lekker ontspannen.  Bij  het volgende  bezoek aan de gyn uitleg vragen en ervoor nog even met de HA praten.
Zo, ben iets gekalmeerd. Wietske, zo zie je, live op het forum in paniek. Kan iedereen overkomen.

Jullie horen van me en dank dat ik hier kon luchten.
Alexx

Hi allemaal, zo af en toe lees ik weer eens mee, en dan is er weer veel gebeurd!

als eerste, Sandy, hartelijk gefeliciteerd met jullie Kevin!! ben blij dat alles goed is gegaan, geniet er lekker van!

Mickey, welkom hier, ik ben al een tijdje niet meer zo actief hier, ben op 20 sept bevallen van mn dochtertje Ayla.

Gewn, dank je voor het stemmen, ben benieuwd naar de uitslag... nog 4 dagen en dan weten we meer... ( leukste baby van 2008 verkiezing)

verder weinig nieuws hier, alles gaat goed, ik ben gisteren weer begonnen met werken, drie dagen, Ayla naar de kinderopvang. is best even wennen...

ik wens iedereen verder weer heel veel succes met alles.. en blijf af en toe meelezen.

voor evt nieuwsgierigen onder ons, kan je onze website checken voor regelmatige updates over ons:   www.joopino.nl

liefs paulien

Alex, weet je zeker dat het baarmoederkrampen zijn? Dan zou het kunnen dat je zwanger bent hoor, want dan heb je van die krampjes en als ik ook lees dat je misselijk bent en emo, mwah.... Nog weekje wachten. Tot die tijd: dikke cyberknuffel.

Ook voor Mirjam dikke knuffel. Ik moet straks naar een vriendin die 25 weken zwanger is van de 2e  en ik zie er ontzettend tegenop bah bah bah. Gelukkig maar een uurtje.

xx Luna

Hey Luna en mamaron (gwen),

Ik was heel benieuwd hoe het met jullie was. Ik heb heel veel met jullie op het forum gepraat ongeveer een jaartje geleden. Toen was ik ook bezig met zwanger worden (knutseljuf = jen / jenneke) Hoe is het nu met jullie?
Hoop wat van jullie te horen.

Liefs Jen

Hoi Paulien,

Wat grappig, ik heb een zoontje van 20-09-2008 en die heeft hetzelfde groene konijn als jullie ayla. Is ze er ook zo ge op? Die van ons slaapt niet meer zonder.
(ik was op je site aan het kijken) Hoe groot is je meisje nu? onze man is bijna 8 kilo en 68 cm.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan