He meiden!
Vanochtend weer ongi geworden, zoals verwacht. Flink pijn in mijn buik en hoofd, voel me beetje zielig bleeeeeeh
Mickey, ik ben net zo ongeduldig, die weken duren ook zooooo lang als je moet wachten. De eerste week voel ik vaak wel mijn borsten, en dan voel ik ook altijd of het erger wordt of afneemt. De 2e week neemt het meestal weer af en dan weet ik al genoeg, maar ook aan mijn temp kan ik het goed zien. Als ik een dip krijg op dag 10 of 11 weet ik al dat ik een paar dagen later ongi ga worden.
Gwen, je zult het wel niet meer lezen, maar heeeel veeel plezier in de sneeuw! Schijnt lekker veel te liggen.
Jen, dank voor je lieve woorden. Ik hoop dat het er voor ons oudjes nog in zit om (weer) moeder te worden. Leuke naam trouwens Jasper en morgen 5 maanden alweer, wat gaat het hard he? Zat van de week nog babyfilmpjes te kijken van Thijmen er is al weer zoveel dat ik was vergeten, zo leuk om weer te zien.
Zit jij vast op een topic?
Alex, wat is het W-woord...?? ik prakkizeer me suf!! Dinsdag word dus een spannend dagje voor je, maar ik heb goede hoop voor je!
Het bezoek aan mijn vriendin is goed gegaan, ze vroeg er naar, en ik heb verteld over dat het niet lukt en waar we mee bezig zijn. Is toch een heikel punt en mensen durven er niet goed over te beginnen. Luchtte wel ff op dat iemand het nu weet. Mijn familie vertel ik het niet, die zullen zeggen dat ik niet goed wijs ben en dat kan ik nu even niet aan mijn hoofd hebben dat negatieve gedoe.
De gyn dacht dat de ivf zo rond mei zou plaatsvinden. In maart krijg ik een intakegesprek en daarna nog een gesprek om te leren spuiten.
xx Luna