35+ klussers 3

Fijne man heb je Alex, dat ie je zo oppept. Dan kun je er weer helemaal tegen. En af en toe moet je het huilen gewoon even laten gaan.
Bij mijn miskraam bleef ik nog zo lang echt zwanger...de verschijnselen bleven heel lang. Dus dan ben je er automatisch langer mee bezig.

Wat lief dat jullie zo aan me gedacht hebben. Echt tof!! Ik ga ervan uit dat het echt helpt ook....
De IUI is op zich goed gegaan, maar we hebben een andere minder leuke ontdekking gedaan......de zaadkwaliteit is niet goed. Dat was toch wel een klap. Na 20 maanden dacht mij man ookal wel eens of het misschien aan hem zou kunnen liggen, maar met twee zwangerschappen in het verleden hoeft dat dus eigenlijk niet. Dus IK heb 20 maanden lang bij de gyn gelopen......de uitslagen van alles was steeds goed. Nu bij de opwerking van het zaad, was de hoeveelheid cellen 200.000 ipv 1 miljoen, dat is erg weinig. Ze hebben dat toch geinsemineerd, met het idee dat eentje natuurlijk goed is en dat het bovenin wordt ingebracht. Mijn man baalt enorm. Ik heb de afgelopen tijd erg veel stress gehad omdat ik me afvroeg at er toch mis zou kunnen zijn, niet denkend aan de zaadkwaliteit. Maar een troost is er wel, het kan een momentopname zijn. Bij een volgende IUI wordt er nog een analyse gedaan en als deze dan slecht uitpakt dan weten we even niet hoe we verder moeten en praten we opnieuw met de gyn.
Tis toch wel effe schrikken, maar ik hoop dat er bij die 200.000 één goeie zit.....dat is genoeg.

M

Hoi dames,

Hier nog steeds bloedverlies helaas. Kan niet wachten tot we weer aan het klussen kunnen. Helaas werkt mn man nu iedere avond over en ook vaan in het weekend dus we zien elkaar weinig. Het valt me wel zwaar om nu in mn eentje voor de kleine te zoregn en het huishouden te doen terwijl ik eigenlijk nog niet helemaal opgeknapt ben. En ik moet ook nog is hard aan het werk met nakijkwerk wat een eind achterloopt door mn 2 ziekenhuis opnames van afgelopen 3 weken.
Ahja, ik overleef het wel na drukke tijden komen meestal snel weer ontspannen tijden. nog een week of 4 en dan heb ik meivakantie. Daar kan ik nu alweer naar uitkijken. Dan nog een week of 5 en dan is het alweer zomervakantie!! Het ultieme ontspannen. Die nog wel freelance werk dan, maar van de middelbare school ben ik dan weer even 7 weken af.

Ale, wat fijn dat je een man hebt die je zo goed steund. Kan me voorstellen dat als alles zo lang duurt dat je de moed af en toe verliest. Hopen dat het allemaal goed gaat daarbinnen en dat er nu een klein wondertje aan het groeien is....Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen.

Mirjam wat een schrik. Heb je de hele tijd de oorzaak bij jezelf gezocht en nu zou het best een kunnen zijn dat het bij je man ligt. Hebben ze daar nooit eerder naar gekeken. Wat suf zeg. Ik hoop dat het ene goeie zaadje zn weg heeft gevonden en dat jullie ook een mooi keintje kunnen verwachten in december!! We gaan gewoon van het positieve uit.

Liefs Jen

Jammer van de bloedingen Jen, Ik had het ook best lang. het was na een week weg, maar het kwam na een paar dagen weer terug, maar dan bruin spul steeds. Verklaring gyn; opbouw baarmoeder slijmvlies. Er was ook een ei gezien op de nacontrole, dus.
Het gekke is dat je met iets in je hoofd de dagen door wil komen; ik bedoel een oorzaak. 'Het is vast....?....'Vul maar in! en eerst dacht ik vanalles wat met mijn lijf te maken heeft; overgang, Asherman (na curettage), geen eisprong, zuur baarmoederslijmvlies enz. Nooit gedacht aan de soldaatjes van mijn man. Het was nooit eerder onderzocht omdat er geen reden toe was in het verleden, dus voor de miskraam. Maar voor de volledigheid hadden ze het na de miskraam toch moeten doen, maar wie ben ik. Het gekke is dat er nu een last van mijn schouders valt dat het niet aan mij ligt, dat klinkt egoïstisch maar door de stress rondom mijn eigen lijf is mijn cyclus onregelmatig. Misschien wordt dat nu wat beter en scoren we dan toch nog, net as vroeger.....op de manier dat we al twee keer deden. Ik hoop nu met een goede afloop. En IUI is dan een uutkomst om de extra drempels te overwinnen.

Mirjam  

Hallo,

Hier even een berichtje. Ik ben een tijd lang niet geweest en ik hoopte werkelijk wat positieve berichten te lezen. Helaas niet. Maar goed wat niet is kan nog komen, en we houden de moed er maar in. Jen, sterkte en de rest natuurlijk ook, met of zonder bijwerkingen. Ik hoop dat het met de iui lukt.

Ik heb deze maand een vreemde maand. Net voor mn ovu dagen belandde mn partner in het ziekenhuis met een gebroken pols en gekneusde ribben. Dat komt, zeg maar, de zwangerschapsplannen niet ten goede. Daarom ben ik er deze maand helemaal vanuit gegaan dat het er niet in zit. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig geweest. Tot nu, want ik verwachte mn NOD 2 dagen geleden en het is er nog niet. Maar goed, er moet wel een miraculeus soldaatje zijn geweest, wat dagen kon overleven wil het praktisch gezien kunnen, dus ik verwacht nog steeds elk moment het begin van de nieuwe ronde. En aangezien het gips nog wel een paar weken blijft zitten... ben ik ook niet echt hoopvol voor de volgende maand. Ik geniet wel van andere dingen. Ik heb zelfs mn afspraak bij de gyn verzet naar juni/juli, omdat ik mezelf nu even rust geef.

Iedereen veel succes en ik denk maar zo: een baby in 2010 zou ook heel mooi zijn.
Mickey.

Hoi lieve allemaal,

Ik heb niet veel nieuws te melden, maar wilde ons even van de 2e pagina af hebben.
mijn nod is ongeveer 4-5 april, maar ik heb het gevoel dat 'ze' eerder komen. Vandaag hoofdpijn dagje (meestal 1 dag van tevoren) en al wat krampjes onderin. Dat was dan ronde 25. Ik vind het toch spannend, want we hebben ons vast voorgenomen om zodra ik ongesteld ben een afspraak te maken met de huisarts hier om ons te laten doorverwijzen naar de vruchtbaarheidskliniek.
Ik ben zondag met de familie, inclusief mijn 2 nichtjes van 3 jaar en 4 maanden naar het dolfinarium geweest, was superleuk! Na zo'n dag met die 2 lieve droppies besef ik weer helemaal hoe graag ik zelf ook wil maar ja.......

Allemaal sterkte en liefs,
Wietske

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                  25                             1                     5 april

Alexx                40                    8                                1  (2mk)  21 april

Gwen               39                  24                             2                   13 maart

Mirjam          37                 19 na curr.       2                 14 maart
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart  (17 maart)
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart    (24 maart)
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Mirjam          37                 20 na curr.       2                 10 april (IUI 1e poging)

Wietske       38                  25                             1                     5 april

Alexx                40                    8                                1  (2mk)  21 april
Gwen               39                  24                             2                   13 maart
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart  (17 maart)
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart    (24 maart)
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Mirjam          37                 20 na curr.       2                 10 april (IUI 1e poging)

Het is weer zover, weer precies op tijd !
Dus maandag de dokter bellen en dan maar voor de 2e keer in de mm.
Een soort van laatste poging dus.

allemaal liefs,
Wietske

Terug
Bovenaan