35+ klussers 4

Nou meiden, het is ineens een drukte op het forum.
Jullie besluit komt op mij heel goed over Mirjam. Wat je voelt is de beste graadmeter voor beslissingen. Maar wel goed mikken hè voor die laatste iui's (haha). Ik zat ook nog steeds te dubben hoor over wat ik zou doen. Ik dacht dat ik besloten had, maar voelde me daar gewoon niet goed bij. Ik dacht ook steeds: het is al eerder gelukt en verder is een goede vrijpartij het beste (ook al is het alleen al geestelijk). Kijk, de tijd begint een rol te spelen, dus je hebt wat meer haast. Dus snap ik heel goed wat Luna en Wietske nu doen. Het is hard meid, maar die acceptatie komt er vanzelf helemaal.
Ik moest erg lachen om je verhaal Luna, ik zag het helemaal voor me. Dat is natuurlijk achteraf hoor. Ben benieuwd hoeveel kleine vruchtjes je hieruit krijgt.
Blij dat je er nog bent Wietske!! Maakte me al zorgen dat je had opgegeven.
Nou Jen, dan ben ik er toch iets beter aan toe dan jij. Ik houd op zich alles binnen, maar ik lust helemaal niets meer. En wat ik een dag naar binnen krijg lukt de volgende dag niet meer. En verteren...ho maar! Ik word midden in de nacht wakker met het avondeten nog steeds op mijn maag. En ik boer de hele dag, maar dat lukt niet als ik lig dus spring ik midden in de nacht ineens omhoog. Ja, sorrie hoor, maar zwanger zijn is best wel zwaar. Had ik al gezegd dat ik er ook een beetje depri van word? Dat vind ik zo raar. Dan kijk ik op straat naar moeders met lieve hele kleine kindjes en dan denk ik: daar doe ik het voor!!!! Zou het komen door de leeftijd? Voor het eerst vind ik mezelf echt oud, 40! Ik vind mezelf bijna te oud, en dat heb ik nooit zo gezien. Ja, ik was 38 toen we begonnen en daarna ging die leeftijd ineens heel snel. OK, mijn moeder was precies 1 jaar jonger dan ik toen ze zwanger was van haar laatste kind, mijn broer.
Nou meiden, op naar goede verhalen en fantastisch nieuws hier op dit forum!
Alexx

Hoi!! Hier goed nieuws!!

Er is bevruchting, dus morgenmiddag is de terugplaatsing. Hoeveel er uiteindelijk zijn bevrucht weten we nog niet dat horen we morgen.

xx Luna

Oehh Luna, spannend! Succes vanmiddag, en we duimen dat het goed gaat!

NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
27
 1  
 23 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 8 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Jen                    
26
 1 na curr.

2
 10 mei

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Hoi,

Zo, bij mij is het weer zover met . Weer een korte cyclus van 25 dagen, maar dat is bij mij vrij normaal.
Luna heel veel succes vanmiddag, ik vind het zo spannend! Ik wordt er erg ongeduldig van, ik wil ook!!
Voor mij begint nu ronde 28, maar ik leef vooral toe naar volgende week donderdag als we de afspraak in de kliniek hebben.

Allemaal liefs en groetjes,
Wietske

Nou ben er weer. Lig lekker op mijn bedje met een warm kruikje op mijn buik.

Ik zat na het uitkleden te wachten en het duurde maar en het duurde maar. Komt de mevrouw terug en ze zegt "ze moeten even zoeken" Ieks zoeken?? Maar toen zei ze meteen dat het allemaal zulke mooie embryo's zijn dat ze niet goed kunnen kiezen en dus worden de meningen van meerdere mensen gevraagd en uiteindelijk is er een 9-cellige uitgekozen, die zag er volgens hun het mooiste uit.

Ik had trouwens 4 eicellen bevrucht van de 13. Degene die terugplaatste zei dat ze er wel meer hadden verwacht, maar dat daarentegen deze 4 heel goed door zijn gedeeld. Ik vroeg of de anderen dan 8 of 9 cellig waren. Ja zei ze en er is er zelfs eentje bij van 10 cellen. Die andere 3 gaan ze morgen weer bekijken of ze nog goed doordelen en dan mogen ze de vriezer in. Over 2 weken krijgen we daar dan een brief over. Super he?

Je zag het ook heel mooi op het schermpje (had toch last van mijn blaas, die moest half gevuld zijn) en rechts was een scherm met een heel mooi klompje cellen te zien, dat was die van ons!
Nadat we klaar waren eerst als een speer naar de wc hahaha, dat luchtte wel op.

Dus nu wachten en wachten en wachten tot 2 juni!

Wietske, mijn is het zo ontzettend meegevallen. Echt, ik zou het zo weer doen! Nog even en dan heb je je eerste gesprek!

xx Luna

Luna,

Spannend!!!! Ik ga met je meeduimen hoor!! hoop dat het mooi nestelt daarbinnen en dat je over 8,5 maand ook een prachtig babytje in je handen houdt!! Je hebt er hard je best voor gedaan en dat mag nou wel is een keer beloond worden!
is 2 juni de dag dat je mag testen?? Krijg je dan in het ziekenhuis een test of moet je er thuis 1 doen??

Liefs Jen

Wat lief Jen, dank je wel! Ik hoop ook dat het beloond gaat worden.
2 juni is de bloedtest maar dan mag ik evt. ook een thuistest doen, maar weet nog niet of ik dat ga doen hoor.

Hoi,

Hey Luna, wat super dat het allemaal zo goed gaat. Waarvoor was die warme kruik, helpt dat tegen buikpijn??
Heb je nu ook nog medicijnen om de innesteling te bevorderen, of is dat niet nodig?
Het lijkt me dat het 2 lange weken gaan worden, hopelijk heb je een beetje veel afleiding.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan