35+ klussers

Hoi, hoi,

Kan iemand ons al blij maken met een leuk testresultaat?
wilhelmin, wat goed dat je zo lang kunt wachten....je houdt het wel spannend hoor!
mijn klusdagen zijn begonnen (doe gewoon de hele maand of ik al een ei heb....geen kans laten liggen, toch?)

ik ga nog door met duimen voor iedereen!
xxx Gwen

Ja, ik vind wachten beter dan iedere maand voor niks een test kopen. En hoe later, hoe meer kans, anders was je al ongesteld.
Vandaag druk met het partijtje, morgen nog een feestje. En maandag zie ik wel. Dinsdag heb ik gesprek op mijn werk over wat ik in de toekomst wil. Had dit 3 mnd terug al gepland.Mischien kan ik het dus beter nog niet weten. Kunnen er ook geen kansen voorbij gaan.
In ieder geval nog geen ongi. ook   niet echt klachten, behalve moe. Maar nu wel buikpijn na zo'n drukke dag.

Goedemorgen als er ook vroege vogels zijn en dat op de zondag!!!

Ons meisje was weer vroeg wakker vanmorgen dus die kijkt een beetje tv en mama gaat ff forummen, hoe verslaafd kun je zijn hihi!!!

Hoe is het met de meiden die op het wachtbankje zitten???? Al nieuws hoop zo dat er weer wat meiden zwanger zijn!!! Kunnen we mooi samen naar het juni forum!!!!

Wietske je vroeg hoe het ging bij de meiden die al eerder zwanger waren geweest!!! Ben in februari 2006 gestopt met de pil en was toen meteen zwanger maar helaas eindigde die zwangerschap op een miskraam op 1mei dat jaar. Ben toen daarna 1 keertje ongi geworden en daarna in juli 2006 zwanger van ons dochertje en die is in maart 2007 geboren!!! Ging dus best snel maar ja nu duurt het toch al langer dan de vorige keer dus je weet nooit hoe het gaat!!!

En de zwangere meiden hoe gaat het met jullie??? Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!!!

Ik moet morgen weer werken zo raar idee hé, ja ben ook vanaf januari al thuis, zat tijdens mijn zwangerschap in de ziektewet vanaf de 31.5 week dus ja zal wel wennen zijn!!! Verders zijn de RD nog steeds niet weg, snap er niks van eerst was het bijna weg en nu is het dan weg en dan komt er weer een lading!!! Ben bijna 1 week ongi heb ik nog niet eerder gehad!!! Is dit wel normaal of ligt het eraan dat je vbevallen bent en dus je cyclus nu anders is???Wacht wel af hoop dat ze weggaan dan kan er weer geklust worden!!!!

Nou meiden allemaal succes met alles en ik duim voor de meiden die wachten!!!

Liefs sandy

Hoi meiden,

Hier komt het spannende laatste weekje van de cyclus er weer aan! Pfff...wachten duurt lang. Ik heb wel gevoeligere borsten, maar daar hecht ik  niet zoveel  waarde aan, want dat kan ook door naderende ongie komen.

Ben benieuwd Wilhelmin of het raak is!!

Gwen, succes en veel plezier met klussen!!

Wietske, wanneer is jouw NOD ook alweer?

Sandy, ik hoop inderdaad de de RD's snel weg zijn. Kan wel hoor dat je cyclus nu wat anders is dan voor je zwangerschap, maar snap dat je een week ongi wel lang vindt, dan ben je het onderhand wel zat.

Nou, meiden, succes met klussen, succes met wachten!!

Groetjes,
Angel

goeiemorgen...nog net:)

Ik was hier een paar dagen niet geweest en hoopte vandaag veel positief nieuws te horen... ik las nog niks, maar het is wel spannend de komende dagen voor een aantal!
we  duimen mee

Wij zijn weer fanatiek aan het klussen.... en daar gaan we nog maar even mee door. kan geen kwaad zullen we maar denken.

bries

Voel me nog steeds goed, geen bz.
Gisteren leuk feest gehad en alle kinderen waren uit logeren. Had wel last van mijn spataders.  Bij mijn vorige zwangerschap kon ik bijna niet staan en zat vanwege die spataders in de ziektewet, ben dus benieuwd maar ik heb er ook altijd de 1e dag van de menstruatie last van. Kan dus alle kanten op. Heb geen test in huis dus kan niet even kijken. Straks moet ik werken. Morgen ochtend meedraaien op de peuterspeelzaal en daarna hoop ik dat ik nog niet ongi ben. Heb wel last van hele zere knieen en had dat een paar maanden na de vorige zwangerschap ook.   De hormonen zitten dus wel te rommelen maar het kan nog alle kanten op. Heb niet echte kwaaltjes ofzo. Vandaag 3 dagen overtijd. Uitgaande van een volle maand cyclus.

Hoi dames,

Eindelijk weer even een berichtje van mij.
Ik lees wel steeds mee om een beetje op de hoogte te blijven,fijn om te horen dat er al een aantal zwanger zijn en de meiden die op de wachtbank zitten,succes!
Ik ben ook wel een beetje jaloers op jullie,jullie weten ongeveer wanneer jullie ongie moeten worden en de vruchtbaarste dagen hebben etc etc.helaas is dat bij mij (nog)niet aan de orde,ikgeef nl nog steeds volledige bv en ben nog maar 1 keer een klein beetje ongie geweest na de bevalling van mijn zoon (4april)Hij krijgt nu bijvoeding en ik hoop daarmee eigenlijk wel dat ik weer een beetje een herkenbare cyclus krijg zodat ik ook wat meer weet.Zoals het nu gaat is het voor mijn gevoel een speld in de hooiberg,kheb echt geen idee wanneer ik vruchtbaar ben en das toch wel lastig als je zwanger wilt worden

groetjes Caro

Helaas geen nod voor mij deze maand. Gisteren al een beetje bloed bij het afvegen en zoals het er nu naar uitziet morgen ongi. Op naar de volgende maand.

Sandy,
Na mijn bevalling is mijn cyclus ook erg in de war geweest. Ik begon met een cylus van 5-40 dagen en zit nu na ruim een jaar voor de 2e maal op 29 dagen. Ook was ik de eerste paar keer ruim een week ongi, dus het kan er mee te maken hebben. Suc6.

Groetjes
3na

Terug
Bovenaan