35+ klussers

goeiemorgen allemaal!

Sandy,  jammer dat de RD toch echt zijn gekomen. Misschien is het zo snel over omdat je al een paar dagen aan het rommelen was? Bij mij is het altijd zo snel voor bij, 1 dag en nacht redelijk heftig en dan nog 2 soms 3 dagen een beetje. Toen ik aan de pil was duurde het veel langer, en had ik eigenlijk ook meer pijntjes.

Wietske, ik ben ook voor de 1e bezig. Jij hebt het klussen al weer gehad, nu maar hopen dat het deze  keer raak is.  bij mij komt het vanaf het weekend weer serious business. Tot die tijd oefenen we gewoon door, je moet toch wat om die weken door te komen .

Het wordt hier wel gezellig druk. Als ik vanavond tijd heb zal ik ff het forum doorspitten om de NOD lijst te updaten. Of als iemand anders daar zin in heeft: ga je gang ;)

bries

Hoi meiden,

Bij mij begint ook het lange wachten, net eisprong gehad.
Heb helaas geen tips ervoor, vind het ook zoooo lang duren altijd.

Sandy, wel raar dat je ongi zo kort was, 2 dagen zeker dan?
Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar bij m'n 1e zwangerschap was ik 3 dagen ongi geweest en toch zwanger...dus misschien heb je nog kans dat het toch wel zo is. Ik merkte het toen aan m'n pijnlijke borsten en heb alsnog een test gedaan met positief resultaat.

Succes allemaal met zwanger worden.

Oh ja, als iemand de NOD lijst gaat bijwerken, mijn NOD zal nu 8 oktober zijn door m'n late eisprong.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Ik snap nix meer van deze maand, ik was een week  voor mijn NOD  met een klein beetje bloed begonnen, ook tegelijkertijd heel erg duizelig. Toen dacht ik nog dat het een innesteling was, maar afgelopen zondag brak m'n ongie gewoon door. Nu is het weer helemaal over (heb in totaal misschien 6 tampons gebruikt), alleen nog steeds niet echt lekker en een beetje duizelig, vanmorgen een heel klein beetje misselijk.

Ik zal wel gewoon van de wap zijn, maar na Angel's reaktie begon ik weer te twijfelen.Zou het dan toch nog kunnen?
Sandy had ook al zo'n rare en korte ongie, en het is volle maan geweest......
Nou, misschien zijn wij dan toch nog die enkele geluksvogels die nergens meer op rekenen en toch stiekem zwanger zijn...

Nou hopelijk heeft iedereen snel een positieve test in handen(wanneer ga jij testen Wilhelmin?)
We blijven weer hard duimen!!!
Liefs xxx Gwen.

Hoi allemaal,

Sandy, Ik heb ook een keer zo'n korte ongie gehad, ook was mijn periode toen langer dan normaal. De volgende ronde was weer gewoon normaal. Wel was ik toen nog niet zo lang geleden met de pil gestopt. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!! Ik weet dat dat soms voorkomt.

Bries, Leuk dat t voor jou ook de 1ste wordt. Hoe oud ben je? Vind je t ook zo'n onwerkelijk idee dat je straks misschien straks zwanger en later moeder bent??

Angel, Mijn nod is ook 8 oktober, nog 2 weken, zucht. Wanneer ga jij testen? Ik denk niet dat ik tot de 8ste kan wachten, ik ben altijd zo ongeduldig!!

Gwen,
Ik hoop voor je dat t toch nog raak is deze ronde! Wat heeft de maan ermee te maken???

Mijn temperatuur is vandaag met 0,4 c gestegen, precies op dezelfde dag als de vorige ronde. Wij zijn dus voorlopig weer alleen voor de gezelligheid aan t knuffelklussen. Ik vind t wel fijn dat ik zo regelmatig ben. Het lijkt me zo vervelend als je steeds niet weet wanneer je vruchtbaar bent of ongesteld gaat worden!

Veel groetjes,
Wietske

Hoi , hoi,

De eersten die nu op het 'wachtbankje' zitten zijn Wietske, Angel en Wilhelmin, toch?
Duurt lang he, de eerste twee weken gaan nog wel snel voorbij, maar die laatste twee.......hopelijk geven jullie weer een goed voorbeeld van zwanger worden na je 35ste!!!!
De maan heeft er nix mee te maken waarschijnlijk, vond het wel een leuk ideetje. Wel schijnen er veel meer bevallingen te zijn, destijds zei de verloskundige dat tenminste.

Nou, tot snel weer.
Liefs Gwen.

Hallo,

Net als vele andere lees ik al een tijdje mee, maar dacht ik zal mij nu eens kenbaar maken. Ik ben 36 jaar en heb een dochter die afgelopen zaterdag 2 geworden is. Ik zit nu in de afwachtende fase. Afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en een inwendige echo gehad. Volgens hem zou ik 's avonds mijn eisprong hebben, dus we hebben het maar even gezellig gemaakt. Nu is het dus afwachten. Mijn nod is 2 okt.

Suc6 allemaal met klussen of wachten.

Hallo ouwe kletskousen ! Het wordt hier gezellig druk he?! Als ik het goed heb, heb ik al weer 3 nieuwe meiden langs zien komen. Ben alleen nu wel een beetje de draad kwijt, dus ga weer meer proberen te lezen hier. Ben soms zo moe, dat ik er weinig zin in  heb. Verder gaat alles nog steeds goed hoor. Nog steeds niet misselijk, wel zo hongerig als een wolf.
Ik speel bij een musicalvereniging en heb gisteren "moeten" vertellen aan de regisseur en dirigent dat ik zwanger ben. Ik had nl. een gedeelde hoofdrol te pakken in een musical die begin volgend jaar op de planken komt. Voor mijn gevoel kon ik het niet maken om nog 2 maanden te wachten met vertellen, want voordat iemand anders het kan overnemen dat vergt nogal wat tijd. Op zich jammer dat je het dan moet vertellen, maar ja, we doen net of er niets aan de hand is en ga gewoon door met de repetities maar iemand anders zal nu ook op de achtergrond moeten gaan repeteren. Ik wil nl. nog niet dat iedereen het daar weet, vandaar dat we het zo hebben afgesproken. En nu maar hopen dat er niemand meeleest...

xx Luna

Ik wacht zeker het weekend nog af voor ik ga testen. Uit ervaring zijn mij 1e testen toch negatief. Moet dus echt wel een week overtijd zijn. En aangezien ik onregelmatig ben neem ik het ruim. Wel spannend. Ik wordt altijd ongi op dagen dat het niet leuk is, bv dagje uit, vakantie, verjaardag. Vrijdag is het partijtje van mijn oudste en zaterdag hebben we een feest met het werk van mijn man dus zal het best die dagen komen, zoniet dan mag ik van mezelf een beetje hoop hebben.
Vandaag zei een zwangere vriendin wel dat ik er anders uitzag in mijn gezicht. Ik vind dat ook maar het lijkt of ik (na mijn griep vorige maand) er ineens 5 jaar ouder uitzie. Zie er vind ik zelf erg moe uit. Ben ook moe en als ik volgende week ongi wordt ga ik toch langs de dr voor bloed te prikken. Kijken of ik niet iets tekort kom. En als ik zwanger ben ga ik er ook langs omdat ik bij de vorige zwangerschap van alles tekort kwam. Tot zeker een jaar erna.

Terug
Bovenaan