35+ klussers

Hoi meiden,

3na, jammer zeg dat je ongie is gekomen!

Caro, ik hoop dat je ongie snel zal gaan komen nu je bijvoeding geeft. Ik heb bij m'n dochter 4,5 maand volledige borstvoeding gegeven en daarna nog 2 maanden gedeeltelijk met bijvoeding. M'n 1e menstruatie kwam 8 maanden na de geboorte van m'n dochter, dus pas toen ik volledig was gestopt.
Bij m'n zusje kwam de menstruatie echter al toen ze nog gedeeltelijk borstvoeding gaf. Dus, tja...je weet maar nooit.

Hoe gaat het met de zwangere meiden onder ons?
Al 1e echo gehad?

Ik heb over 1 week m'n NOD, pff... wat duurt wachten toch lang.

Wilhelmin, al een test gekocht?

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Na een druk hobbieweekend heb ik weer even tijd om bij te lezen.
Angel, ik zit net als jij op de wachtbank. NOD is 7 oktober. Ik voel nog helemaal niks bijzonders, wel ging mijn temperatuur gisteren ineens voor de 2e keer deze periode (1e keer was woensdag) met 0,5 graden omhoog. Ik weet zeker dat je geen 2 eisprongen in 1 periode kunt hebben, dus er moet iets anders aan de hand zijn. Mijn thermometer is niet zo'n beste, dus daar kan t ook nog aan liggen!

Caro,
is het niet erg zwaar om als je nog zo'n kleintje hebt direkt weer zwanger te worden?? Ik denk daar veel over na, omdat ik al 37 ben, maar toch als het lukt nog wel 2 of 3 kinderen zou willen. Als je zo snel een 2e krijgt, heb je dan nog wel tijd en energie om te genieten van de baby en peutertijd van de eerste??

Groetjes allemaal
Wietske

Hoi Wietske, hoe vroeg je af of het zwaar is om weer snel zwanger te zijn, Ik zelf vond van niet. Was na 2 mnd al weer zwanger. Vond het echt leuk maar het leek aan het eind wel of ik 2 jaar zwanger was. Was het toen zo zat. ( maar was na de 2e alewwer na 6 mnd zwanger omdat we dat wilde. ) De zwangerschap was de beste van allemaal maar 3 ukkies onder 2,5 jaar was zwaar. Toch kwam er een 4e en nu ben ik   4 dagen overtijd.

Nog niet gekocht, mischien straks maar heb de kleinste op bed. Als hij slaapt kan ik wel even weg. Heb geen zin om hem eruit te halen. We zijn de hele dag druk geweest en ik geniet even van mijn rust. En de school gaat om 3 uur uit. Anders morgen. Had vanmorgen wel ongi gevoel( veel) maar dat is weg. Heb hele zwakke knieen en mijn liezen doen zeer. Kan ook van mijn werk zijn.

hoi hoi meiden,

Nou ik ben dus lekker ongesteld.. NOT.. (wel ongi maar niet lekker..)
kon zaterdag de hele dag wel janken en ik moest nog wel naar schoonmoeder toe..BAH
mijn god wat had mijn vriend het zwaar.. hadden mega oorlog door de tel.. (hij was al bij zijn ma)
maar goed nu vreselijk aan de chocolade en dus gaat het wel weer..
heb voor 15okt afspraak in het ziekenhuis.. HALLOOOO   eerste 2keer gelijk raak..nu na kz voor ronde 6 bezig.. ze zeiden wel dat we dan gelijk voor ifv mochten maar dat wil ik helemaal niet..dus dan maar eerder afspraak.. wie weet..
mijn eerste zwangerschap is miskraam geworden.. en met mijn werk (stewardess..) is het wel handig om te weten wanneer ik thuis moet zijn..

zijn jullie trouwens ook chaggie als je ongi bent geworden?

liefs Annemieke

Hoi meiden, nou ik heb ook weer wat hoor....ik heb een tijd geleden gesolliciteerd voor een andere baan omdat ik het niet meer naar mijn zin heb op mijn werk. In de vakantie hebben we besloten om voor een 2e te gaan (nog niet zo lang geleden) en nu heb ik dus een aanbod gekregen wat heel aantrekkelijk is MAAARRRR ze weten niets van mijn kinderwens en ik krijg toch eerst weer een contract voor bepaalde tijd. Ik ben zo bang als ik zwanger raak dat ik dus zonder werk kom te zitten en helaas is mijn salaris wel nodig. Ik weet niet wat ik moet doen want van mij huidige werk kom ik iedere keer hartstikke sjaggie thuis en ik wil me zo graag happy op mijn werk voelen maar ik wil ook zo graag een broertje/zusje voor mijn manneke. Pffff moeilijk hoor maar ik wou het toch ff met jullie delen! Klus ze maar weer deze maand, mijn eitje zit er ook aan te komen één dezer dagen!

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Lastige beslissing he, mijn laatste  halfjaarcontract loopt ook in dec. af en is het ook de vraag of het verstandiger zou zijn om te wachten met zwanger worden.
Aangezien we niet echt de jongste zijn, wil ik het zwanger worden echt niet uitstellen dus zie ik wel hoe ik de eerste   maanden (misselijk en stilhouden)  zal doorkomen als het nog lukt voor die tijd, haha!
Ik zou wel voor een nieuwe baan gaan hoor, het is belangrijk om met plezier naar je werk te gaan!!!!
En dan maar hopen dat je contract verlengd wordt!
Trouwens, stel dat je in het ergste geval heel lang bezig bent met zwanger worden, wat natuurlijk niet te hopen is?!!!!!
veel succes met je beslissing!

Hopelijk komen er nog wat zwangeren in ons midden aankomende week!
Spannend hoor, ik duim nog steeds voor jullie!

Mijn ei komt deze maand volgens mij vroeg (geen ovu.-test maar ik heb al slijm en ik ben al een paar dagen hitsig (grijns)
We gaan er weer voor!
Liefs Gwen.

Hoi allemaal,,

Daar ben ik alweer, ook beetje forumverslaafd, vooral tijdens de wachtdagen, zucht...

Wilhelmin, bedankt voor je verhaal. Zoals jij het beschrijft klinkt het zo gek nog niet. Ik moet eerst nog maar eens 1xtje zwanger zien te worden, maar als ik de komende 2,5 jaar 3 kinderen zou kunnen krijgen, graag..... Zo denk ik er nu over, maar na de eerste zwangerschap en bevalling misschien wel niet meer?!

Puk, als ze bij je nieuwe werk iemand van jou leeftijd aannemen met al 1 kleintje, dan gaan ze er toch wel een beetje van uit dat de kans groot is dat er nog 1tje komt? Misschien vinden ze dat geen probleem?? De werkloosheid is laag, moeder worden is vast prachtig. Het is een gok, een andere baan, maar ik zou het wel doen!

Hey Gwen, ik herken dat van dat hitsige, heb ik ook rond mijn vruchtbare dagen!!
zal wel zo geregeld zijn door moeder natuur?! Mijn mannetje vind het wel fijn!

Groetjes allemaal v Wietske

Terug
Bovenaan