35+ klussers

Hoi meiden,

Ja, het wordt steeds gezelliger hier!!!
Gwen, ja, ik zit inderdaad op het wachtbankje. Hoe zit jij ook alweer in je cyclus momenteel?
Ik  weet niet of ik veel kans maak deze maand, m'n vriend voelt zich niet lekker en had niet zo'n zin...dus hebbben we het maar 1x gedaan net voor m'n eisprong. Ik had voor de zekerheid nog wel op de dag van m'n eisprong het willen doen...maar helaas.

Wietske, ja...ik ben ook zo'n ongeduldig type. Maar in aug. had ik ook 3 testen negatief omdat ik te vroeg had getest, uiteindelijk was de test positief, maar werd het al heel snel een miskraam. Dus ik probeer het vol te houden tot de 8e om niet te testen, maar ik...vrees dat het wel de 5e ofzo wordt dat ik al ga testen. Heb er al 3 in huis, dus dan is het ook erg verleidelijk.
Dus Wilhelmin, ik snap wel dat jij ook nog even wacht met testen, maar wel grappig dat je vriendin het opviel dat je er anders uitzag...ik duim voor je.

Rest vd meiden, succes!!!!

Groetjes,
Angel

Hey meiden,

Leuk dat er steeds meer meiden hier komen!!!!
Maakt het wel gezellig hier!!!!
Er zitten een aantal van ons in spannende tijd, ga heel hard voor jullie allemaal duimen dat het lekker raak is!!!!

En leuk Luna dat je wat laat horen hoe het gaat met je zwangerschap das altijd goed om te lezen!!!

Gwenn dus jouw RD zijn al weg nee hier nog niet helemaal had dit te snel geschreven dus heb geen hoop dat ik zwanger ben dus ga naar ronde 4 en die is ongeveer op 20 oktober!!!!
Verders moet ik maandag weer voor het eerst gaan werken poeh zie er wel tegenop maar ja!!!
En we zijn ook druk bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk voor volgendjaar september!!!
Dus probeer nu echt m'n gedachten een beetje te verzetten anders gaat het niet lukken en als je er niet mee bezig bent zul je zien ben je in één keertje zwanger!!!!

Nou meiden allemaal succes en we spreken elkaar nog!!!

Liefs Sandy

hoi hoi meiden,

ik ook nieuw.. annemieke 36jr (nov 37..) en
mama van jongen van vrijdag 13okt 2006!  ja datum gepland!!! ingeleid na 42weken..(oke werd spoed keizersnee... maar toch..)
en nu zins 4maanden bezig voor nummer 2..   heb zaterdag mijn nod maar vandaag getest en NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
baal giga  
leuk groep van35+  

Hoi vijfendertigplussers,

Welkom annemieke, leuk weer 1tje, t wordt gezellig druk hier!
Wat ik me afvroeg: hoe lang duurde het bij de eerste voordat je zwanger was.

Hier ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar bij de andere 35+sers hier op t forum. Degenen die al 1 of meerdere kinderen hebben, hoe lang duurde het voordat je zwanger was????

Het wachten tot nod duurt zoooooo lang, gelukkig heb ik t de komende tijd erg druk met werk en hobbies, dat scheelt. kheb ook al een paar testen in huis, Gwen, ik probeer er zo lang mogelijk af te blijven! moeilijk, moeilijk.

1 van mijn beste vriendinnen is 10 weken zwanger. Ze heeft geen idee denk ik dat wij ook kinderen willen, maar ik zou het zoooo leuk vinden als we het een beetje samen konden delen straks, wie weet......

Mijn zusje heeft een dochter van 1,5 jaar. Ik denk niet dat ze nog meer kinderen willen (carriere en zo). Een neefje of nichtje zou daarom voor haar ook leuk zijn denk ik!!
Maar ja, zucht. soms ben ik bang dat het niet gaat lukken vanwege mijn leeftijd, hoewel ik goed gezond ben, een regelmatige periode heb en we zitten pas in ronde 3!

zijn jullie daar ook weleens bang voor?

Groetjes maar weer
Wietske

He meiden!

Nou allemaal welkom, nieuwelingen!
Goed nieuws dat er meerdere 35-plussers voor een (volgend) kindje gaan!
Ik moet straks echt met papiertjes gaan werken om te antwoorden op iedereen, anders weet ik het niet meer!
Nog geen dames die ons blij kunnen maken met een positief testje???? Kom op, wij wachten met smart!!!!

Wietske, je hoeft je echt nog geen (beetje) zorgen te maken hoor, het lukt bijna niemand om in de eerste paar maanden al zwanger te raken. Ik weet wel dat ik er de eerste keer ook heel veel moeite mee had als het niet was gelukt (heb er drie maanden over gedaan, dus had ook niks te klagen, maar het duuuuuuuuurt zo lang he?) Mijn vriendin was toen ook al eerder zwanger en ik was best een klein beetje jaloers moet ik eerlijk  bekennen, ik gunde het haar natuurlijk van harte!

Wie van jullie heeft haar nod ook rond 19 oktober, kunnen we samen gaan aftellen!
Nou, tot schrijvens maar weer,
Liefs xxx Gwen.

Hai Wietske11,

Bij de eerst was ik redelijk snel zwanger toen ik eenmaal medicijnen had gekregen om mijn eisprong te krijgen. Ik was toen bij ronde 2 zwanger. Nu heb ik weer vanuit mijzelf een eisprong en zijn we vanaf juni 2006 bezig. Het duurt nu dus helaas wat langer. Ik ben de rondes ook kwijt. Ik hoop wel dat het nu snel raak is. Elke maand die "spanning" wel of niet. (eigenlijk weet ik al een paar dagen voor mijn nod dat de rd's komen).

Suc6

Hoi Wietske. Ik ben nu 39.5 en mijn oudste 8. Toen was ik mischien nog een jonki maar was direct zwanger. We wilde eerst trouwen en dan lifst gelijk kinderen. Nou ik was 9 mnd en 3 dagen getrouwd toen ze werd geboren.. Nog geen uur na de bevalling( nog op de verloskamer) zeiden we: dat valt mee , we gaan gelijk voor de volgende. De artsen lachen. Ze zeiden; Meestal zeggen de vrouwen: dat nooit meer.

Zodra ik me goed voelde gingen we voor de 2e en ook direckt in de 1e ronde. De oudste was bijna 11 mnd toen de 2e werdt geboren.

Even een poosje de pil geslikt, zocht een andere baan en wilde na mijn proeftijd zwanger worden. Wat bleek! was ik bij het sollicitatie gesprek( achteraf gezien) al zwanger. Dus wederom 1e ronde.

Daarna nummetje 4. Die was ongepland en we hebben het 1x op een "önveilige"manier gedaan en nog wel in de 1e week en je raad het: zwanger!.   Maar we hebben vanaf dag 1 na zijn geboorte van hem genoten. ( in de zwangerschap minder want ik ben 9 mnd ziek geweest) Ik was toen 36 toen ik zwanger raakte.

We hebben zelfs zo van hem genoten dat we voor een 5e gaan. Nu voor de 4 ronde( denk ik) Ben 1 dag overtijd maar ga nog niet testen. Uit ervaring zijn mijn testen pas na een ruime week positief. En ben vaker een week te laat, of te vroeg

Wietske,

Ik was bij m'n 1e kindje na 9 maanden zwanger.
Nu dus al wat sneller (na 3 maanden), maar helaas geeindigd in een vroege miskraam.

Wilhelmin,

Jij bent in het verleden erg vruchtbaar geweest, hopelijk lukt het nu weer snel.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan