35+ klussers

@ angela(met veel getallen..)   JA.. dat vertelde ze mij.. niet dat ik daar nu gelijk op zit te wachten.. NEU.. (ik ben 26jr nov 37jr)
misschien dat het uit maakt dat ik bevallen ben via kz?????
ik ga wel dus naar het ziekenhuis de 15de..   vorige zwangerschap is errug vervelend afgelopen.. spoed kz NA 42weken!!!! baby heeft 2dagen ic gelegen en daarna 15dagen neurologie met echt allerlei problemen... en nu........ hollands welvaren en super goed..
gisteren toevallig weer naar neuroloog geweest en die stond te kijken naar hoe hij gaat.. of het wel dezelfde baby is.. hahaha dwz gewoon super normaal kindje!

ik weet wel dat mijn zwangerschap vw oa een bloedprobleem(heeft ie niet meer..)  bij willem (zo heet ie) errug goed in de gate zal worden gehouden..   dus ik ga gewoon zelf eerder naar het ziekenhuis.. beetje brutaal.. dus duim..haha

wanneer moet jij ongi worden?
of ben je al zwanger??

liefs Annemieke

Hallo Dames,
Het is al weer een week geleden dat ik mijn eerste berichtje op dit forum zette. Ben zo druk geweest bijna niet leuk meer. Maar ik ben toch woensdag ongi geworden. Heel raar maandag dus wel dinsdag helemaal niets en woensdag helaas bingo. Dus we gaan verder voor ronde 2. 20-10 is mijn NOD,...
Iedereen erg veel succes spannend hoor allemaal.
Groetjes van mij

Hoi, jullie zijn de eerste die het weten, op mijn man na. Maar ik ben ZWANGER.
Net tijdens  de koffie getest. Samen.
Eigenlijk wist ik het bijna zeker want ik kan heel moeilijk aankomen behalve bij zwangerschappen en zag vmidd dat ik al 2 kg zwaarder ben. Maar nu is het dus zeker.

Je ziet: wachten wordt beloond, want negatieve testen zijn niet leuk

En voor Wietske: ik had vanmiddag erge hoofdpijn. Heb dat altijd een dag voor de menstruatie

Hoi hoi, kwam even kijken of wilhelmin al goed nieuws voor ons had... maar zie nog niks staan.. spannend hoor. Wie zitten er nog meer op de NOD te wachten?

Diesel, jammer dat je toch ongi bent geworden. Wij gaan ook voor ronde 2 in oktober. Ik denk zo rond de 18e (maar voiige keer was ik opeens 2 dagen later, dus misschien is het nu ook wel de 20e)

Wietske, hoe gaat het met je? Nog hoofdpijn? wie weet zijn het de eerste tekenen...
alhoewel, vorige keer dacht ik bij ieder pijntje of dingetje: zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben? helemaal toen ik 2 dagen overtijd was...
Maar ja, dat is normaal denk ik als je er zo mee bezig bent. Maar .... het kan natuurlijk ook zomaar eens raak zijn!

x bries

He dat is ook was... tegelijk zitten typen...

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!! wat een wonder weer he! echt leuk hoor, dat er weer iemand zwanger is!

xxxxxx Bries

Hoi Wilhelmin        

Gefeliciteerd, leuk hoor!

Mijn kansen zijn verkeken deze ronde. Na 5 dagen rugpijn (hoopte op een late innesteling) en een beetje bruin bloedverlies op zaterdagmorgen en zondagmorgen moesten de OB's zondagmiddag weer gebruikt worden (en het maandverband ook), wat een zooitje toch, vooral die eerste dagen. Mijn temp. was wel al vanaf vrijdag lager, dus had al een beetje rekening mee gehouden dat het toch geen innesteling was, maar ja,je blijft hopen he, als je zo graag wilt.
Nog 3 maanden tot het eind van het jaar, dus nu maar hopen dat het nog een keer lukt!!!
Hopelijk is mijn eisprong volgende week vrijdag, zaterdag of zondag, dan ben ik tenminste thuis, daarna moet ik een paar dagen weg voor mijn werk.(en nu maar hopen dat het eitje en zaadje matchen, want afgelopen maand hadden we ook de avond ervoor geklust, maar die match was toch niet goed genoeg).
Groetjes Ikke

Gefeliciteerd Wilemin!
Nou Bries we houden elkaar in de gaten!
Succes!!!!

Terug
Bovenaan