35+ klussers

Isilda,

Wat schrikken zeg meid, hopelijk is alles goed!!
We hopen snel wat van je te lezen.

Wietske,

Spannende dagen en....wachten duurt lang, weet er alles van.
Sommige mannen voelen dat aan, hopelijk is jouw man zo'n man die gelijk heeft!!

Sandy,

Succes en veel plezier met klussen!!!
Fijn dat het goed gaat op je werk en op het KDV met je dochter.

Groetjes,
Angel

Hoi iedereen.

Het is nog goed!!! Het hartje klopte nog. Waarschijnlijk ergens een bloedvatje kapot gegaan.
De gynacoloog zei: "Voor nu is het goed, maar dat is geen garantie voor verder". Ik begrijp echt wel dat ze nu niet kunnen zeggen hoe de rest van de zwangerschap gaat, maar ze zijn er wel als de kippen bij om te laten weten dat ze geen garanties kunnen geven. Wie wel. Voorlopig kunnen wij in ieder geval weer genieten.

Isilda,

Wat een goed nieuws!!! Fijn hoor!

Wat lullig zeg die opmerking van de gync, dat kan je zelf ook wel bedenken...
Maar je mag toch positief blijven en er vanuit gaan dat het goed blijft gaan, dat vind ik hoor!
Ik heb weleens gehoord dat de kans op een miskraam veel kleiner is als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien.

Geniet ervan meid.

Groetjes,
Angel

Hoi Dames,

@Wilhelmin, gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van! Voor de andere klusters veel succes deze komende dagen! Ik zit momenteel in de stress, ben al 6 dagen aan het testen met ovualtietesten maar ik word er heel erg onzeker door want ze blijven negatief! De ene dag staat er een vaag streepje bij het testresultaat en de andere dag weer helemaal niets...ik begrijp er geen biet van! We klussen wel maar volgens mij heb ik gewoon geen eisprong en dat maakt me een beetje verdrietig, ik ben zo bang voor een vervroegde overgang! Ik heb onzettend last van haaruitval en moodswings maar ja ik heb bijna 11 maanden geleden een kindje gehad en daarna een PPD    dus misschien heeft het daar nog mee te maken...ik weet het niet hoor misschien is een 2e kindje gwoon  niet voor ons weggelegd omdat mijn lijf niet mee wil werken.

Groetjes van een verdrietige Puk.

Hoi,

Isilda, wat fijn dat alles in orde is. De kans is toch nu wel heel erg groot dat het allemaal goed gaat!? Probeer alvast te genieten voor zoveel als het lukt.

Puk,
Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik ben nog bezig om eerst maar eens voor de 1e keer zwanger te worden, maar omdat ik ook 'al' 37 ben gaan wij vermoedelijk ook wel vrij snel voor een 2de. Als we elkaar 10 jaar eerder hadden ontmoet hadden we misschien wel 4 of meer kinderen gewild, maar we zijn al lang blij dat we nu nog een kans hebben op 1 of 2 (hoop ik).

Als het deze keer niet gelukt is (nod 8 oktober) ga ik ook eens ovulatietesten proberen. Volgens mij weet ik zo ook wel ongeveer wanneer mijn eisprong is, maar ik wil t graag zeker weten. Hoe meer kans op suc6 hoe beter!

Vanochtend kon ik het weer niet laten om toch alvast een testje te doen, negatief natuurlijk. Toch maar proberen geduld te hebben tot de 8ste.

Groetjes Wietske

He Isilda, wat een goed nieuws!! Hopelijk blijft nu alles gewoon goed gaan.

Puk, als je echt van die onzekerheid af wilt, zou ik je aanraden te gaan temperaturen. Zo kun je in ieder geval zien of je een eisprong hebt of niet. Ik heb het bijgehouden op fertilityfriend.com Als je een eisprong gehad hebt, zegt de software precies wanneer dat geweest is dmv rode lijnen. Het is wel een engelstalige site.

xx Luna

Puk,

Ik heb afgelopen maand ook ovulatie-testen gebruikt en er kwam ook maar geen 2e streep, uiteindelijk toch wel op dag 20 pas!! Dus late eisprong.
Op welke dag in je cyclus zit jij nu dan? Ik hoop dat je toch nog een 2e streep te zien krijgt.
Ik heb ook weleens gelezen dat bij sommige mensen de ovulatie-testen niet goed werken, dan kan je inderdaad beter gaan temperaturen komende maand.

Wietske,

Hoe gaat het?! Ik was ook zo stom om vanochtend al te testen, natuurlijk negatief.
Moet wachten tot dinsdag en dat ga ik nu ook doen!!
Ik had gisteren nog steeds steekjes in m'n buik en m'n puisten lijken nu wel weer weg te gaan, dus da's positief, maar door zo'n negatieve test wordt ik dan toch weer onzeker.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Hallo iedereen,

Wat een goed nieuws, Isilda!!!!
Hopelijk kun je al weer genieten .

Puk, heb je niet een vroege eisprong gehad deze maand, dat je gewoon te  laat getest hebt?
Dat je haaruitval hebt kan ook heel goed van het ontzwangeren komen, dat komt meestal zo'n 9 maanden na je bevalling/stress.

Wietske en Angel, het begint nu echt spannend te worden hoor!

Wilhelmin al wat kwaaltjes?

Nou, ik heb geen nieuws verder, het 'funktioneel'-klussen zit er denk ik weer op, maar we gaan gewoon nog effe door, heb geen keihard bewijs dat ik mijn ei al heb gehad!
Groetjes en xxx Gwen.

Terug
Bovenaan