35+ klussers

Hoi meiden,

Wilhelmin,goed nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Geniet ervan.

Annemieke, mijn NOD is 9 oktober.

Groetjes,
Angel

Gefeliciteerd Wilhelmin!

Ik heb gisteren bloed verloren, schrok me dood. We hadden de dag ervoor net de termijnecho gehad en alles goed en nu dit. Het is bruinig bloed (oud). Ik heb met gynacologie gebeld en die zeiden dat ik "gewoon" moet afwachten. Ik heb wel geregeld dat ik vandaag FF langs mag komen. Ik heb zoiets: "ze kunnen zien of de baarmoedermond open of dicht is en of het hartje nog klopt.
Die onzekerheid is niet te doen.......van dat wachten wordt je gek. Ik kon niet eens denken.
Het bloeden is niet erger geworden tot nu toe, maar ik heb de hoop een beetje verloren. Deze zwangerschap loopt hetzelfde als de eerste zwangerschap die is mis gegaan (in deze week). Dat zou net als nu een meikindje zijn geweest.
Nu heb ik gelukkig een gezond meisje van 2 en ik weet dat als het een miskraam wordt het niet goed was met het kindje, maar dat wachten.......nee dan weet ik het liever nu.
Vanmiddag laat hoor ik dus meer........

Hoi meiden,

Nou,  heb twee dagen niet kunnen kijken en wat is er weer veel geschreven, leuk hoor!
Wilhelmin, wat goed zeg!! Gefeliciteerd!!
Nu weer lekker genieten he! Ging het gesprek op je werk ook goed?

Leuk dat je al een echo hebt gehad en dat het goed was,Isida! Goed nieuws!
Wanneer ga jij ook al weer, Luna?

Nou Wietske, hopelijk volg jij deze week(?) ook met goed nieuws, en is hoofdpijn inderdaad een zwangerschapskwaaltje.

Angel, voel jij iets aan je buik wat anders is dan normaal? Flink duimen dat het innestelen gaat lukken!
Ik ben nu de laatste maanden wat onregelmatiger (misschien was dat altijd al zo maar let ik er nu pas op), dus het kan heel goed dat mijn evt. innesteling ook gaat beginnen over een paar dagen....spannend weer.

Sandy, wat fijn dat je dochtertje het naar haar zin had op het KDV. Wel weer wennen he na een half jaar te gaan werken,dat heb ik ook gedaan toen Aron was geboren.Ik vond hem nog zooo klein die eerste maanden om hem naar het KDV. te doen, dat ik echt blij was dat het niet na drie maanden al hoefde.
Ben benieuwd of dat bij de tweede weer zo zou zijn, dat zou toch wat lastiger worden met mijn werk denk ik. (Als ik dan nog werk heb, natuurlijk, zie vorig verhaaltje)

Jammer dat er weer een hoop meiden hun  hebben , weer op naar de volgende ronde!
Hopelijk met meer geluk,we wachten weer netjes af!
Liefs Gwen.

Hoi Isilde. Dat is een onzekerheid. Maar het kan toch wel goeed zijn. Mijn vriendin heeft ook bij 6 weken een poos gebloed. Toch is het goed en is ze nu 12 weken. Hou dus nog een beetje hoop. Ik snap wel dat het in jouw geval heel moeilijk is. Sterkte

He isilda, had jouw laatste berichtje ook niet kunnen lezen omdat ik aan het typen was, wat erg!!!!!
Ik hoop echt voor je dat het goed afloopt, heel veel sterkte vandaag in ieder geval bij de gyn!
Dikke  Gwen.

JAHOOEEEE Wilhelmin! GEFELICITEERD!!! Lekker gevoel is dat he?

Jeetje Isilda, ik zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Kan me voorstellen dat je je gek schrikt en dat je niet meer kunt denken. Gelukkig kan je vanmiddag terecht, die onzekerheid draai je helemaal van door. Dit is nou ook mijn grootste angst. Ik denk aan je, ik hoop dat alles goed zit meid.

Ik ben sinds het weekend niet echt lekker. Ik merk echt dat ik steeds meer misselijk wordt.
23 oktober mag ik naar de verloskundige en 26 oktober heb ik mijn termijnecho. Dan ben ik 9 weken.

xx Luna

Hoi hoi allemaal,

Jeetje wat een hoop leesstof als je 1 dag niet schrijf, haha!!!
Maar heel goed nieuws gelezen van je Wihelmin, gefelciteerd hoor meid, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!! Het kon toch ook niet anders of je was zwanger al die kwaaltjes!!! Maar fijn voor jullie hoor ga er maar lekker van genieten enhou ons ook nog maar op de hoogte oké!!!

En Isilda, jeetje wat is het schrikken hé als je bloed verliest en al nieuws hoe het is na je bezoek van de Gynecoloog??? Hoop dat het gewoon allemaal goed zit voor je!!! Sterkte meid!!!

En de meiden op de wachtbank, hoe gaat die, ooh wachten duurt zo lang en je maakt je helemaal gek???
Stom hé denk ook iedere maand nu maak ik me niet gek, en dan net voor je NOD gebeurt het weer je voelt en denkt van alles en ja hoor komen die RD nog, zo shit man!!! Maar ik duim dat het bij jullie wegblijven oké, wie weet het helpt het!!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties die ik kreeg nu ik net weer aan het werk ben!!! Ons meisje doet het heel goed op het KDV, kreeg zelfs vandaag te horen dat ze zo vriendelijk kindje is die altijd lacht en ook naar de andere kindjes vrolijk is!!! Ga nu met een gerust hart werken weet dat ze het echt leuk heeft daar en het goed doet!!! Vindt het werk ook weer erg leuk al die lieve bejaarden mensjes wat zijn ze toch bijzonder!!!! Morgen heb ik avonddienst en vrijdag ook en dan zit de eerste werkweek erop!!!

Nou meiden allemaal veel succes met alles wat komen gaat, wij gaan hard klussen deze 2 wk want er komt weer een ei aan!!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal

Wilhelmin, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Super dat het weer zo snel gelukt is!! Dat scheelt een hoop spanning en stres! Fijne zwangerschap en dat het maar weer een mooi wondertje mag worden.

Isilda sterkte, ik hoop dat het goed is allemaal vanmiddag!

Iedereen op de wachtbank (waar ik ook op zit nu) veel sterkte met wachten. Het is zoooo moeilijk, geduld hebben.
Mijn hoofdpijn is gelukkig gisteravond verdwenen en de rode duivels zijn weggebleven. Ik ben wel moe en heb een vreemde smaak in mijn mond. Maar je kunt je zulke dingen ook heel goed verbeelden weet ik, dus ik durf niet teveel hoop te hebben.
Mijn temperatuur is nog steeds hoog, maar die daalt ook altijd pas op het moment dat ik ongesteld wordt, dus dat zegt niet zoveel.
Mijn man zei datie het gevoel heeft dat t gelukt is deze keer, ik hoop stiekum datie gelijk heeft, maar kunnen mannen zoiets aanvoelen???

Groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan