35+ klussers

Hallo dames,

Nou ik heb dus nog steeds geen positieve test in mijn handen, vandaag maar eens de testen van Predictor geprobeerd maar het zelfde vage resultaat 1 donkere controle streep en al 4 dagen zo'n vage teststreep GRRRRR! Ik zit in de 15e dag van mijn cyclus en heb een cyclus van 29 dagen dus mijn eisprong zou er nu al aan moeten komen. Tempraturen is bij mij geen succes ik heb het in mijn eerdere pogingen om zwanger te raken ook gedaan maar mijn lichaamstempratuur schommelt dusdanig dat het voor mijn geen goede methode is. Na mijn 1e miskraam ben ik ovualtietesten gaan gebruiken en dat werkte toen als een speer, ik heb nu een prachtige gezonde zoon van bijna 11 maandjes! Ik ben heel erg gespannen ook mede door die nieuwe baan het duurt zo lang met het contract dat ik mijn vertrouwen er een beetje in begin te verliezen da's niet erg bevorderlijk  om zwanger te raken. Manlief vind dat ik me te druk maak want per slot van rekening hebben we al een lieve zoon maar ik verlang net zo heftig naar een 2e kindje als naar een 1e kindje! Ik baal gewoon dat ik geen eisprong heb en daar  voel ik me gewoon niet goed bij!

Groetjes,

Puk    

Hoi allemaal,

Puk,

Ik kan me zo goed voorstelling hoe frustrerend het is als er niets gebeurd, geen eisprong, geen rd, niets. Ik heb dat ook een poosje gehad, je kunt alleen maar wachten tot de boel weer op gang komt. Bij mij werkt temperaturen wel redelijk, maar als dit weekend de rd's komen ga ik toch maar eens ovulatietesten proberen.

Angel,

Ik zit ook steeds zo te letten op alles wat ik denk en voel. Ik heb zere borsten, ben emotioneel, maak veel schoon en heb een paar puistjes. Geen goed teken denk ik, maar ik hoop toch nog een beetje dat ze  wegblijven!

Weet iemand of onverklaarbare huilbuien en schoonmaakwoede ook zwangerschapskwaaltjes zijn??

Allemaal welterusten en sterkte met wachten en klussen en testen .

wietske

Hoi bijna testklare dames!

nog een paar nachtjes slapen.... en dan hoop ik van harte dat jullie een positieve test hebben!!!!!!      

xxx Gwen

http://www.kindjeopkomstforum.nl

Hoi, hoi,

Weet niet of het echt gelukt is, zie ik waarschijnlijk pas als het geplaatst is, maar dit is wel grappig om te lezen als je zwangerschapskwaaltjes van anderen wilt weten.
Kwam vandaag mijn zwangerschaps-dagboek tegen, ik dacht toen dus tot mijn nod dat er niets aan de hand was. Wel kwaaltjes (vlak na mijn nod) als moe, duizelig, opgeblazen buik, steken onderin buik, zachtere lijnen in gezicht,vaker plassen.
Ben erg benieuwd of deze maand gelukt is, nog 10 dagen aftellen....

Liefs Gwen.

Hoi Gwen,

Bedankt voor je lieve woorden! Hoop dat het bij jou ook raak is!

Puk, snap dat je ervan baalt meid. Misschien...komt vandaag of morgen nog de donkere streep en dus je ovulatie. Het kan ook 12 dagen voor je NOD nog zijn hoor.
Ik heb dat ook hoor, het verlangen naar een 2e kind is net zo sterk als naar een 1e kindje!

Bij mij is het momenteel erg onzeker. Sinds gisterochtend bruin verlies, heeeel weinig, maar ik dacht gelijk dat het m'n ongi was. Maar....vandaag nog steeds heeeeel weinig, dus heb nog een beetje hoop dat het van een innesteling is. Pffff.... wil nu weten wat het is, wordt hier ook gek van.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Spannend! Gister de NOD en nog niks te zien......................
Kan ik nog ergens een testje regelen?

Lizzy

Proficiat Wilhelmin !!!!!!!!!! Wat leuk om terug te lezen wat je typte toen je het nog niet wist.

Terug
Bovenaan