35+ klussers

Hoi Puk, welkom bij de oudjes van het forum ;-)

Ik weet precies wat je bedoeld hoor. Daar denk ik ook wel eens aan. Maar het is maar net hoe je zelf bent. Op dit moment ben ik nog harstikke jong van geest (lijf en leden wordt iets anders haha) en ga er van uit dat als ik 60 ben dat ik dat nog steeds ben. Je moet er maar niet te veel over nadenken, want gaande weg kan er wel van alles gebeuren maar dat kan morgen ook. Dus relativeer ik het altijd maar weer. Ach ja, ik hoop maar dat we allemaal snel zwanger mogen worden! Elk maandje eerder is weer mooi meegenomen.

xx Luna

hoi allemaal,

ik ben ook al aardig op leeftijd (bijna 38) maar ik voel me veel jonger, zoals de meesten hier.wij hebben al een zoon van (net) 5, en ineens kwamen de kriebels voor een tweede.altijd tegen iedereen gezegd dat we wel tevreden waren met een kind,en nu willen we er toch weer voor gaan. we gaan nu voor de derde ronde,voor mijn gevoel een miskraam gehad in de eerste ronde want aan alles voelde ik me zwanger en had ook een innestelingsbloeding, maar werd toch (veel heftiger trouwens) ongesteld.
de ovulatie is in zicht en de nod is ongeveer de 25ste. veel succes iedereen, dat het maar een vruchtbare maand mag worden!!!!!!
liefs gwen

hoi isilda,

hoe is het met je, nog een paar dagen wachten en dan weet je misschien of je zwanger bent? spannend hoor, ik zal duimen, groetjes gwen

Hallo mamaron! Welkom bij de club. Als ik jouw verhaal zo lees zou ik inderdaad ook denken dat je een vroege mk hebt gehad. Was dat je 1e ronde?

Ik zal hierna even de nod-lijst aanpassen.

groetjes,
luna

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

Hoi hoi,

Ben ook 35 plus en wilde me ook hier aanmelden!!!
FF voorstellen maar ben Sandy 36 jaar woon samen met Raymond   31 jaar en ons dochertje van net 6maandjes ze is van 2 maart 2007 ze heet Jessica!! We zijn nu in ronde 3 bezig voor het tweede kindje en het is weer net zo spannend al probeer ik nu wel wat nuchterder te blijven dan vorige maand, want toen dacht ik echt zwanger te zijn niet dus!!! Mijn NOD is ongeveer 20 september we zullen wel zien!!!
Nou meiden zet hem op en dat er maar veel zwanger mogen raken hier!!!!

Liefs sandy

Hoi Sandy, ook welkom hier!! Wat gezellig dat er steeds meer meiden hier te vinden zijn.
Ik zag dat jouw mannetje ook 5 jaar jonger is dan jij. Die van mij ook, hebben we goed gedaan he?? ;-)

Gaan jullie zo snel voor een tweede omdat je al wat ouder bent? Groot gelijk hoor. Wij zelf hadden dat juist niet omdat mijn jochie heel moeilijk en weinig sliep. Na 2 jaar (hij kreeg toen een nieuw bedje) sliep hij eindelijk door. Wij zijn echt chronisch moe geweest. En nu nog zijn we snel moe, maar willen er wel weer voor gaan omdat ik toch al een oudje ben he pfff

Nou jij ook succes met klussen!!

xx Luna

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)

Terug
Bovenaan