35+ klussers

quote: luna1968 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 20:05:15'));

NOD lijst:
10 september: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 ( 39 jaar en heeft al een zoontje van september 2006 die bijna 1 jaar word.
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

Oeps Sandy is er tussenuit gefloepst

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)

Hey Luna,

Ja hebben we zeker goed gedaan zo'n jonge man is echt toppie haha, die willen wel ,hihi!!!
Ben er ook niet vies van hoor!!!!
Wij gaan idd snel weer voor een tweede aangezien mijn leeftijd en de kans dat het misschien weer mis zou kunnen gaan dan heb je wat spelling!!! Voor Jessica heb ik een mk gehad en toen na 1mnd gelijk zwanger van haar dus das geen probleem ook al was ik wat ouder!!!
Nu ben ik al veel langer bezig al de 3 de ronde maar goed we hebben geduld en we hebben al een mooi kindje dus als het helemaal niet wil lukken moeten we er ons gewoon bij neerleggen, maar daar gaan we niet vanuit toch!!!

Jij ook succes en we duimen hier mee voor iedereen!!!

Liefs Sandy

hoi luna,

leuk dat je iedereen welkom heet,gezellig om zo eens met elkaar te kletsen. dat heb ik nog nooit eerder gedaan (leeftijd zeker, haha!!).
mijn man is ook jonger, tweeenhalf jaar, dus dat hebben we slim gedaan ja.
het was de eerste ronde dat het mis ging, dus we laten de moed nog niet zakken, al vindt mijn man wel dat we na de kerst maar moeten opgeven. hij is er van overtuigd dat het net als bij mijn eerste zwangerschap binnen een korte tijd raak is.en hij wil er geen stress van maken. vanavond moeten we het maar flink gezellig maken want m'n ei komt er aan zo te voelen.

heeft iemand als zwangerschaps'kwaaltje' ooit enorm glanzende ogen gehad? daaraan zag mijn man dat ik zwanger was,grappig he?nou meiden, klus ze, en vergeet zo veel mogelijk waar we het voor doen om de stemming er in te houden!
liefs gwen

Hoi Gwen, begrijp ik nou goed dat je de eerste ronde een miskraam hebt gehad? Wat erg! Hoeveel weken was je toen?
Van die glanzende ogen, heb ik nog niet van gehoord, maar kan me zeker wel voorstellen wat hij bedoelt. Zwangere vrouwen stralen gewoon.

Ik hoop dat je lekker geklust hebt gisteren

xx Luna

hoi luna,

die mk die ik waarschijnlijk heb gehad, was zo vroeg dat ik amper van een mk kan spreken, want ik werd gewoon op tijd ongesteld.
ik had ook geen positieve test, dus ik kan alleen maar vermoeden dat ik zwanger was door alle kwaaltjes die ik ineens kreeg en die innestelingsbloeding.  ik kan me voorstellen dat het echt heel erg is als je al echt positief getest hebt en daarna een mk krijgt, het is al direct echt van jezelf (en je mannetje natuurlijk, al zijn die er volgens mij wel een stuk nuchterder in).
gisteren was het wel gezellig samen..., ik vind die dagen toch wel speciaal dat er een kans bestaat op een zwangerschap.
in welke ronde zit jij nu?
gaat het nu goed met je zoontje, wel rot dat hij zo slecht sliep. laatst naar "baby's wil is wet" gekeken, met die engelsman die met babies communiceert, ongelofelijk. er kan echt van alles in die kleine koppies omgaan.
nou, even koken enzo, het leven gaat weer verder,tot schrijvens,liefs gwen.

Hoi mamaron,

Wij zitten nu in de 2e ronde. Ik moet wel zeggen dat ik vanaf de dag van de eisprong nu zere boobs heb, verder nergens last van. Jij?

Over mijn zoontje. Het is echt ongelofelijk, maar vanmorgen waren we te laat uit bed omdat hij opeens al een paar dagen lekker aan het uitslapen is. Het ging aldoor al goed, wel vroeg wakker (6.00 - 6.30 uur) maar vandaag schrokken we om 7.20 uur wakker door de telefoon en daar werd Thijmen weer wakker van anders  had ie nog wel doorgeslapen denk ik. Het is wel wat donkerder buiten 's morgens, maar we hebben op zijn kamertje zonsverduisteringstrekgordijnen dus waar het nou aan ligt? En dan slaapt hij ook overdag nog anderhalf tot 2 uur. Nou dat vertikte ie toch echt toen hij nog niet eens 2 was. We gaan vanaf morgen dus de wekker maar weer zetten haha.

Ik heb trouwens die engelsman ook gezien die communiceert met baby's. Vind het wel bijzonder wat daar uitkomt en dat je ook een verandering ziet. Die laatste keer dat dat jongetje een geest zag in de hoek van zijn kamer, toen moest ik wel terugdenken aan ons oude huis. Ik had daar ook altijd een onbestemd gevoel en mijn vriend ook, terwijl die super nuchter is. Maar hij had ook altijd zoiets van "er is iets". Ik rende ook altijd de trap op naar boven (we hadden toen alleen een wc beneden). Ja, als je zwanger bent moet je meerdere keren 's nachts naar het toilet. Vond ik altijd wel eng. In dit huis hebben we het helemaal niet.
Ach, je weet het toch niet.

xx Luna

hoi luna,

nou dat is absurd he, gisteren was  mijn zoontje  ook weer aan het huilen om 10 uur, en dat is elke dinsdagavond raak!
wij zeiden ook al voor- de grap trouwens- dat ons huisspook er weer was, nav die uitzending, maar het is misschien wel  als we pizza hebben gegeten(vaak geen zin om op dinsdag uit mijn werk te koken). bij jullie kan het best echt geweest zijn, als je zoiets voelt,wie weet.
het zoontje van onze oude buren was altijd heel onrustig en agresief, en nu hij verhuisd is, is hij een heel ander kind geworden!
spannend dat je al wat 'klachten' hebt, laat maar komen zou ik zeggen!!!!
ik kan nog nix voelen want ik weet niet eens of mijn eisprong al geweest is, moet nu zo'n beetje komen.

hoe is het met de rest van de meiden, hebben jullie al nieuws?
we wachten maar af met z'n allen, het wachten duurt lang he

succes allemaal, liefs gwen.

Terug
Bovenaan