35+ klussers

Hoi Diesel,
Da's ook wat, bijna je ei gemist!
Je hebt inderdaad zo'n 48 uur na je eisprong de tijd, dus kun je nog op tijd geweest zijn hoor!
En bovendien overleven de zwemmertjes van je man ook een paar dagen, dus  had je misschien al eerder een voorraadje aangelegd.
Stom he dat je bij een volgende keer weer net zo onzeker kan zijn als voor  de eerste zwangerschap, dat heeft volgens mij  iedereen!
Nou... maar flink hopen dat het gelukt is en voor de zekerheid...  nog effe doorgaan!
xxxGwen

Oh, niet helemaal goed gelezen, je had al een voorraadje aangelegd zondag!

Diesel,

Het heeft nog nut hoor!! Ik had nl. ovulatie-testen gebruikt deze maand.
Dinsdagochtend lichte streep, dinsdagavond streep die donkerder was.
Dinsdagochtend hadden wij geklust, ik wilde 's avonds nog wel een keer voor de zekerheid, maar daar had m'n vriend geen zin in. Dus...wij het woensdagavond nog een keer gedaan,dus 1 van die 2 keren is raak geweest!!!

Dus...klussen!!!! ha,ha!

Groetjes,
Angel

Hoi dames,

Ik volg jullie verhalen wel, maar probeerde even wat afstand te nemen om teveel stress te voorkomen, maar dat is niet gelukt zucht...
Ik was de helft minder en de helft korter ongesteld dan anders en gisteravond merkte ik dat mijn temperatuur nog hoog was terwijl die op de 1e dag van de ong altijd een halve graad daalt. Bovendien ben ik emotioneel wiebelig en heb ik nergens zin in, maar dat kan ook heel goed van de stress komen!
Ik zou een testje kunnen doen voor de zekerheid, maar durf eigenlijk niet omdat ik zo zat ben van al die negatieve testen!.
Het liefst denk ik er even helemaal niet aan en ga lekker met de dagelijkse bezigheden aan de gang, maar dat lukt natuurlijk ook niet!!
wat kan je het jezelf moeilijk maken he? Ik heb een fijn leven, lieve man, leuk werk, leuke hobbies, maar geniet er niet echt van want ik wil zwanger zijn, nú.
Sommigen van jullie zullen dat gevoel wel herkennen. Ik ben ook zo'n ongeduldig tiepje.

Angel, heb je al klachtjes of is t daarvoor nog te vroeg?

Groetjes Wietske

`hoi meiden ben ik weer ik heb een tijdje niet gereageerd heb het heel druk gehad maar ik las dat willemin zwanger was gefeliciteerd meid en ook alle andere gefeliciteerd   die zwanger zijn geworden in de tussen tijd ik zelf ben jammer genoeg nog niet   zwanger             maar ben wel ongie geworden 2okt om precies te zijn de eerste keer namijn mk dus hoop dat het snel weer lukt   de rest ook veel succes met zwanger worden groetjes ingrid

Hey meiden,

Ook ik heb ff niet meer gereageert ook druk met werk en hadden deze week nog een begravenis!!!
Zijn toch nog een aantal dames ongi geworden wat balen weer hé!!!

angel@ je had een licht streepje en en??? Vandaag nog eentestje gedaan??? Ik feliciteer je toch maar alvast een beetje , kei goed meis!!!

Heb zelf mijn NOD op 20 oktober maar weet niet hoe je die lijst moet aanvullen kan iemand dat voor mij doen??? Nog weinig geklust het was hier een ziekeboeg!!! Dus vanaf vandaag schhade inhalen!!!!
Alle anderen meiden succes hé en wie weet verhuizen we massaal naar het zwanger worden forum!!!

Liefs Sandy

volgens mij wil ik te graag....

nu heb ik al 2 dagen het idee dat mijn borsten anders voelen. niet echt pijn of zo, maar net of ze strakker in hun vel zitten. geen idee hoe ik het anders moet omschrijven.
moet nog een week tot mijn NOD en dus lijkt het me redelijk vroeg.
ben er denk ik teveel mee bezig en ga me van alles in het hoofd halen.

bries

Hoi meiden,

Vanochtend kreeg ik het even benauwd, het duurde nl. 5 minuten voordat er wat op de test te zien was...maar ja, dat is natuurlijk helemaal niet lang, maar wel als je er op wacht. En ja hoor, er kwam weer een licht streepje te voorschijn. Dus ik heb maar gelijk de verloskundige gebeld en zij vond het ook wel goed als ik iets eerder een echo laat maken, nl. 29 oktober al. Dus dat vind ik wel fijn. Het geeft geen garantie, maar dan hoop ik in ieder geval een kloppend hartje te zien! Het is nu toch een stuk spannender na zo'n miskraam.

Sandy,dank je wel! Ben best een beetje voorzichtig blij!  Ik ga proberen je toe te voegen aan de lijst.
Je hebt dan zeker net je klusdagen achter de rug?

Bries, spannend meid, ik merkte het ook het eerst aan m'n borsten, ook al een week voor m'n NOD!

Wietske, ook wel raar dat je zo kort ongie bent geweest. Ik zou als ik jou was toch nog maar een keer een testje doen voor de zekerheid.

Verder weet ik niet meer wat de rest vd meiden hebben geschreven, sorry.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan