35+ klussers

He, Angel, wat vervelend! Echt heel erg jammer. Het zou je goed kunnen doen, even wat afstand te nemen. Verwen je zelf ook maar lekker. Dat heb je verdiend!

Hoi alweer,

jokey en angel, ik vermoed dat ik iets soortgelijks heb gehad, een soort vroege miskraam. Ik heb niet getest omdat ik op nod sochtends vroeg al ongesteld was, maar twas zo anders dan anders allemaal! Ik had ook meer krampen dan anders en t was korter en minder. Het duurde ook langer voordat mijn temperatuur daalde. Ik had gisteravond ook heel zere borsten, maar ook dat is nu over dus ik denk dat ik ook gewoon de volgende ronde inga. Deze keer ga ik ovulatietesten gebruiken om te zien of het klopt dat ik rond de 12de dag mn eisprong heb.
Het geeft wel veel stress he al die vreemde dingen?! dan krijg je toch weer n beetje hoop en ben je er heel veel mee bezig, ik wordt daar af en toe heeel erg moe van.
Zou wel graag af en toe wat meer afstand willen nemen, maar dat lukt niet erg goed.
t beste werkt af en toe met hobbies bezig zijn (paarden, muziek) en avondjes naar de film gaan met t mannetje.
We klussen al wel weer om de dag. Voornamelijk voor de lol, maar ook omdat, je weet maar nooit.....
Wanneer is jullie nieuwe nod? mijne is 1 nov.

Groetjes en sterkte,
wietske

Hey lieve meiden,

Angel vindt het zo erg voor je!! Je was zo blij en nu dit weer!!! Hoop dat je het een plekje kunt geven samen met je mannetje das wel heel belangrijk goed praten samen!!! Want voor je mannetje is het ook een klap ook al reageren ze meestal anders!!! Hij had zich ook verheugd op je zwangerschap en das ook een klap voor hem!!! Heel veel sterkte!!!

Wietske, jij dus ook een mk sjonge wat erg ook dat zo twee meiden dit mee moeten maken!!! Heel veel sterkte meid hoop dat je volgende ronde gewoon raak is!!!

Er is zoveel geschreven weet het niet meer precies hoe het zit, maar wens de zwangeren en de anderen meiden heel veel succes met alles!!!

Hier is het rustig verwacht niks deze maand dan kan het alleen maar meevallen!!! Mijn NOD is op 20 oktober we klussen verder!!!

Liefs Sandy

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie medeleven,dat doet me goed!

Wietske, ja, het kan bij jou ook best wel een vroege miskraam zijn geweest, alhoewel het wel vreemd is dat de bloeding dan korter was, bij mij is het juist meer bloed met meer stolsels.

Ons lichaam doet maar rare dingen, maar goed, het zal wel ergens goed voor zijn geweest, het kindje zal misschien niet sterk genoeg of helemaal gezond zijn geweest. Dat hou ik me ook maar voor ogen, dat helpt misschien met het verwerken ervan.

Maandag zou de verloskundige mij nog even bellen, ben benieuwd of ze mij wel of niet een bezoek aan de gync. adviseert.

Sandy en Gwen op het wachtbankje, wat duren die laatste weken toch lang hè!

Hoe gaat het met de rest vd meiden? Wordt wel weer tijd voor een zwangere 35+-er!!

Groetjes,
Angel

Jeetje Angel, meissie toch, wat een verdrietig bericht. Ik heb het er koud van en leef erg met je mee. Kan me voorstellen dat je het ff helemaal zat bent. 't zou wel lekker zijn als je naar de gyn mocht om te kijken waarom het steeds zo snel misgaat. Misschien is het met eenvoudige medicatie wel te verhelpen.

Nou lieverd, doe rustig aan he?

Liefs,
Luna

angel, wat erg!   tja wat moet je dan zeggen?   kan me goed voorstellen dat je er ff genoeg van hebt.
xxxxx dikke kus!

Hoi Luna en Bries,

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed!
Ja, je zou haast niet meer zwanger durven worden...maar goed, het komt vast wel een keer goed.

Dikke kus terug!
Angel

Hoi meiden hier weer een berichtje van mij, Angel wat verdrietig dat het weer mis is maar je moet de moed niet opgeven hoor! Ik heb na een miskraam een prachtige gezonde zoon op de wereld gezet en ik was ook het vertrouwen in mijn lijf helemaal kwijt dat is hartstikke logisch als je een of meerdere miskramen krijgt maar troost je...er zijn zoveel vrouwen die naast miskramen toch gezonde kindjes krijgen en daar heb ik me altijd aan vast gehouden! Misschien kun je contact opnemen met de HA en die kan je evt. doorverwijzen naar de gyn en kunnen ze er eens naar kijken. Ik heb een resustest gehad toen ik er middenin zat maar dat is ook weer per ziekenhuis verschillend, er was overigens niets uit gekomen ik was nummer zoveel met heel veel pech maar wel een pechvogel met een gebroken hart! Nog 5 a 6 dagen te gaan tot mijn NOD, ik ben benieuwd mijn borsten doen wel erg zeer maar ja dat heb ik iedere maand dus geen garantie voor een evt. zwangerschap dus we wachten rustig af...ik zal wel weer gewoon ongi worden hoor. Voor iedereen in de wacht, ik hoop goed nieuws te mogen horen en voor de anderen klus ze en voor de zwangeren geniet er lekker van!

Zo en nu ga ik Gooise vrouwen kijken haha!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan