35+ klussers

Hoi iedereen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb last van misselijkheid gedurende de hele dag. De ene keer meer dan de andere keer.
Ik heb op 5 november weer een echo en die is erg spannend. Het is de nekplooimeting en hopenlijk is die goed.
Ik maak me af en toe nog wat zorgen of alles nog goed is, want ik heb weer 1 dag donkere afscheiding gehad (oud bloed??) Dus ik hoop op 5 november ook een hartje te zien. Aan de andere kant....ik braak nog steeds  dus dat is wel positief ahum.
Ik ben niet zoveel online, maar af en toe kom ik wel lezen. Hopenlijk komen jullie ook allemaal snel naar het zwanger forum 35+

Groetjes

Hoi meiden,

Ik ben nu helemaal in de war.....vanochtend gaf de ClearBlue test aan dat ik NIET ZWANGER ben! Terwijl de testen van Sensitest gisteren een eergisteren een lichte streep gaven. Het slechte teken is dat m'n borsten niet meer zo'n pijn doen. Dus ik vrees dat ik weer een vroege miskraam heb, maar ik heb nog geen bloedverlies.

Snap iemand van jullie hoe het nu zit?! Zou er nog een kans in kunnen zitten dat ik toch nog wel zwanger ben?!
Ik heb net al de clearblue infolijn gebeld en die zeggen dat het wel kan dat de sensitest gevoeliger zijn en dat ik dus toch wel zwanger ben....pff..ze adviseerden een dokter te raadplegen.

Ik moest het even kwijt hoor!

Isilda, bij jou ook nog steeds spannend allemaal, maar dat komt vast allemaal goed meid.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

He verdorie Angel! Dit is niet echt lekker voor je zelfvertrouwen he? Tja, ik denk ook dat je morgen even de huisarts moet bellen voor een bloedtest, dan weet je het tenminste zeker. Nou meid, je hebt in ieder geval geen krampen, dus wat dat betreft: houdt moed! Ik hoor hoop ik snel weer van je.

xx Luna

Hoi Luna,

Bedankt voor je berichtje!
Ja, ik probeer nog wel moed te houden. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

He angel, dat was schrikken zeker die negatieve test, ik hoop dat het loos alarm is en je een gezonde zwangerschap hebt!
Ik kan me voorstellen dat je enorm in de zenuwen zit, succes alvast voor de komende dagen.

Isilda, ook voor jou hoop ik natuurlijk dat er niets aan de hand is en het gewoon nog wat oud bloed is, hoor je heel vaak he?
Toevallig net mijn schoonzusje aan de lijn gehad, en zij had ook ineens bloedverlies (14 weken zwanger), dus direkt naar het z.huis, maar gelukkig was het allemaal goed!

Wie had er ook al weer gespannen borsten? Ik heb dat ook, ze lijken zelfs iets gegroeid (joehoe!!!!) en ik heb soms enorme honger en dan s' avonds geen trek in avondeten (krijg het echt niet weg!), dus wie weet....

Luna, ook nog alles ok?  je bent er ook nog steeds, leuk dat de zwangere dames ons nog supporten!
Nou, ga weer hangen, tot er weer wat te melden is,
Liefs Gwen

Nou, helaas, toch weer ongi. Wel laat deze keer. Maar ach, op naar de volgende ronde!

Hoi,

Lizzy, jammer dat de RD"s zijn gekomen.

Gwen, het klinkt hoopvol!! Ik duim voor je.

Bij mij is het helaas weer misgegaan, gisteren brak de bloeding door, veel rood bloed met stolsels.
Ik ga ze de verloskundige maar even bellen.
Ik ben erg teleurgesteld in m'n lichaam, de bevruchting en innesteling lukt dus wel, dat is wel een positief ding, maar vrij snel daarna gaat er dan toch iets mis.
Deze maand ga ik het allemaal even wat meer loslaten, wel klussen rondom de vruchtbare dagen, maar verder ook niet zoveel op het forum lezen denk ik.

Meiden, allemaal heel veel succes met zwanger worden!!

Groetjes,
Angel

Ha Angel,

Dat is rot zeg! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent en  het eventjes helemaal gehad hebt met zwanger worden. Het bepaalt wel een groot deel van je leven he. Hopelijk heb je veel steun van je man en natuurlijk kun je bij ons ook je verhaal kwijt, ik snap wel dat je even afstand wil nemen. Verwen jezelf maar lekker  met alles wat niet mag als je zwanger bent!

En Lizzy, voor jou ook balen dat je weer ongesteld bent geworden, vol moed naar de volgende ronde!

Het houdt mij ook wel meer bezig dat het gemakkelijk fout kan gaan de eerste maanden als ik zwanger word, bij de eerste keer dacht ik daar amper aan. Toen hebben we het ook al bij een week of zes aan iedereen verteld. Ik weet niet of ik dat weer zo snel zou doen, ik denk het niet.

Bries, spannend hoor, ik ben erg benieuwd voor je! Lang he, dat wachten.....

Wietske, hoe voel je je nu? Misschien stiekem toch zwanger,dwars door alles heen?
Heb je weer een test gedaan, of twijfel je niet meer?

Ik heb nog geen overduidelijk 'bewijs' zeg maar, het kan nog alle kanten op, maar de 15e is ongeveer mijn nod, normaal gesproken heb ik dan nu toch wel al echt trek in chocola en chagrijnig en een enorme  poetsdrift (is nu allemaal wel ver te zoeken- jammer dan voor mijn huisje)
Nog een klein weekje wachten en dan gooi ik er een testje tegenaan.

Hopelijk heeft de rest goed zijn best gedaan met klussen
Dikke  ,gwen

Terug
Bovenaan