35+ klussers

Af en toe lees ik hier nog. Angel, veel sterkte. zo snel achter elkaar dit mee maken.
Hoop dat er veel zwangeren bij komen.
Ik voel me goeed, geen kwaaltjes, behalve mijn spataders.

Hoi,

Wilhelmin, bedankt! Fijn dat het goed met je gaat, vervelend die spataders.
Geniet van je zwangerschap!

Puk, bedankt voor je bericht, ja, jij weet wel hoe het voelt zo te lezen! Ja, ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoor, maar het is best heftig allemaal. Morgen probeer ik inderdaad een verwijs te krijgen van de verloskundige of m'n huisarts naar de gync.
Vind het toch wel even fijn om daar m'n verhaal te doen en misschien kunnen ze inderdaad wat testen ofzo. Misschien kunnen ze ook wel niks doen, maar dat zien we dan wel weer. Ik wil dan graag naar de gync. die ook mijn bevalling heeft gedaan 3 jaar geleden, dat was een vroeggeboorte bij 32 weken en 5 dagen. Gelukkig was m'n dochter heel sterk en gezond en deed ze het gelijk goed.
Spannend voor jou, je NOD nadert, ik duim voor je dat het raak is!

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Angel, ik hoop dat je weer een beetje opkrabbelt en je snel beter voelt. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik gewoon de volgende ronde inga. Kan me voorstellen dat je het vertrouwen wat verliest, maar ja, vroege miskramen komen toch wel veel voor. Waarschijnlijk meer dan bekend is omdat niet iedereen het merkt. Zo'n onderzoek is wel prettig lijkt me. Als ze niks bijzonders vinden weet je in ieder geval dat het in orde is allemaal.

Ik gebruik nu ovulatietesten om eens te zien of ik inderdaad zoals ik vermoed op de 12de dag een eisprong heb. Dat zou dan a.s. vrijdag zijn. Gaan we maar weer aan t vrijklussen!

Ik heb een leuke afleiding gevonden; we hebben een jong poesje opgehaald. Grappig en speels en lief. Onze 2 oude katers vinden het maar niks, maar ze zullen er aan moeten wennen.

trusten allemaal,
Wietske

He meiden,

Alles goed met iedereen?
Puk, al nieuws?
Angel, hopelijk voel je je weer wat beter en geef je de moed niet op!
Spannend wietske, testen met ovulatietesten. Ik wil er nog niet aan beginnen, nu lijkt het nog een BEETJE spontaan (ahum), en ik denk ook dat ik hem duidelijk voel. (weet natuurlijk niets meer zeker als het om een vrouwenlichaam gaat!)
Hopelijk is het ook niet nodig want ik heb wel allerlei kwaaltjes en nog geen enkel teken van een naderende ongesteldheid.
Mijn eisprong voelde ik de 1e, maar ik had van te voren mijn nod op de 19de geschat. Waar moet ik nu van uit gaan? Zelf denk ik eigenlijk dat vandaag of morgen mijn nod nu is, wat denken jullie?

gwen.

Hoi Gwen,

Gaat wel redelijk goed hoor, hopelijk stopt het vloeien snel en kunnen we weer verder. Denk alleen dat ik het wel doodeng ga vinden als ik overtijd ben...maar goed, dat zien we dan wel weer!!
Spannend voor jou, ik denk dat je NOD vandaag is hoor, meestal zeggen ze 2 weken na je eisprong, dus dan is het vandaag toch! Ik duim heeeel hard voor je!

Wietske, ik vond die ovulatietesten wel handig, weet nu, wat ik altijd al vermoedde dat ik een late eisprong heb, rond dag 20.

Groetjes,
Angel

Ha Angel,

Haha, dat vermoeden had ik dus ook al!
Klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb al een paar keer zo'n zwanger gevoel gehad, dat ik nu maar niet al te veel probeer te hopen.
Woensdag ben ik vrij, dus misschien dan toch een testje....?
Gezellig in ieder geval dat je nog mee blijft kletsen.
Ik hou jullie op de hoogte,
Liefs Gwen

Hallo Allemaal,

Als eerste Angel heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt ik heb tussen 1e en 2e kindjes ook twee vroege mk's gehad, heb daarna dus zeker nog een gezonde meid gekregen!
Vind het nu ook weer reuze spannend hoop dat dat niet weer zo gaat, maar ja je weet dus nooit wat je lichaam doet.
Nou voor velen spannende dagen! Sterkte met wachten, mijn NOD is de 20e!

Groetjes van mij

Hoi Diesel,

Bedankt meid. Ja, ik hoop dat ik ook nog een gezonde meid of jongen mag krijgen.
Jij dus ook 2 vroege miskramen gehad, heb je het toen laten onderzoeken? Was je niet doodsbang toen je weer zwanger was, kreeg je toen ook meer controles?
Het lijkt me echt niet relaxt meer hoor als ik nu weer zwanger wordt. Maar goed, je wilt het toch hè en eerst maar weer eens zwanger worden! Was jij toen snel zwanger na je miskramen?

Spannend voor jou, nog een paar dagen en dan je NOD!! Hoop dat het raak is.
Ik duim voor je en natuurlijk ook voor de anderen!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan