35+ klussers

Hé Bries, toch maar een voorzichtige felicitatie  een streep = een streep! Haha ik ben niet de enige ongeduldige met testen, ik had testen van Matcare en volgens de gebruiksaanwijzing kon je 4 dagen voor de verwachte menstruatie een test doen dus dat had ik gedaan maar helaas pindakaas vet negatief  dus ik zal wel gewoon ongi worden! Ergens was ik een beetje teleurgesteld  maar ja in één keer raak zou ook echt té mooi om waar te zijn toch? Dat was bij mijn vorige zwangerschappen ook niet het geval dus dat mag ik ook niet verwachten! Meiden die "wachten" o, o, spannend hoor maar het doet me toch goed  dat wij ouwe knarren toch gewoon zwanger kunnen raken dat blijkt maar weer uit jullie verhalen. Ik stel me in op een nieuwe klusronde en ga nu maar weer eens aan het werk (het andere, mindere werk wel te verstaan hihi) Groetjes en succes meiden!

Puk    

Goeiemorgen!

Lekker vrij vandaag, dus al vroeg tijd om effe te checken of er nieuws is.
Nou Puk, er is nog geen man overboord toch? Ik heb ook negatief getest maar ik geloof nog wel een beetje dat het te vroeg was, ook al had ik mijn eisprong de 1e deze maand.
Met een kruidvattest gedaan gistermiddag (na veel te veel gedronken te hebben, handig he?)en die staat volgens mij bekend als heel gevoelig.
Ik hoop dat we toch nog geluk hebben deze maand. Ik blijf nog even heel hard duimen voor iedereen.
Er zijn deze maand toch wel aardig wat dames zwanger geraakt, ook op de andere topics, gelukkig!

Ik zou het ergens wel  jammer vinden als ik in de zomervakantie uitgerekend ben vanwege het feit dat mijn mannetje dan ook jarig is en hij er altijd van baalt dat iedereen op vakantie is, als kind  was dat helemaal niet leuk natuurlijk. Houden jullie daar rekening mee? Dan zou je volgende maand moeten overslaan met klussen en dan blijf je natuurlijk bezig he, Sinterklaas, Kerst, enz.....
Ik heb die luxe niet dat ik nog maanden kan wachten, ik heb ook wel mijn twijfels of ik niet te oud aan het worden ben, maar ja....zucht, wat een zware kost op de vroege ochtend, zou mijn ongie er dan toch aankomen? Dan voel ik me altijd wat down.

Nou, genoeg geklaagd, ga er weer fris tegenaan, sorry als ik jullie verveeld heb.
Doeiii!
Liefs Gwen

He Gwen, daar is dit forum toch voor. samen blij zijn, en ook lekker samen kunnen klagen, twijfelen, bang en onzeker zijn!
Dat je denkt dat je te oud wordt zit ook erg mee. Ik hoop maar dat het deze keer raak is, want ben voor mezelf wel met een grens bezig. Ik wordt volgend jaar aug 39, tja...
Mocht het nu raak zijn, dan ben ik nog net geen 39 als het geboren wordt.

Ik had dus wel een licht streepje met een kruidvat test, moet nog nieuwe halen want slimme ik had er maar 1 meegenomen. Ben eigenlijk bang om een ander merk te halen, want als die wel negatief is, is het dan écht negatief of is die gewoon niet zo gevoelig?   zal ik dan 2 verschillende halen??   nou ik zie wel.

Mijn vriend en ik zijn beide in juli en aug jarig (2,5 week na elkaar). Mocht het nu toch niet waar zijn, dan is zou de volgende uitgerekende datum er precies tussen invallen. Misschien niet het leukst, maar ga daar nu echt geen rekening mee houden!

Puk, wie weet is het nog te vroeg geweest, zolang je niet ongi bent kan het nog steeds!

x Bries

He Bries,
Bedankt voor je lieve reaktie, is ook wel zo dat het lekker is om eventjes alle zorgen  te uiten!
Ik denk dat je beter dezelfde test kunt nemen, anders heb je inderdaad kans dat een andere minder gevoelig is en je nog niets weet! Nu kun je met dezelfde test vergelijken of je hormoon is toegenomen.
Spannend he, ik kan me voorstellen dat je nog een beetje onzeker bent, maar je was wel heel vroeg met testen dus dat geeft al aan dat je veel hormonen hebt aangemaakt, toch?
Komt wel goed hoor, niet te druk proberen te maken en lekker van genieten!
Liefs gwen

Hoi meiden,

Bries, dat klinkt goed meid. Wanneer ga je weer testen?
Alvast een kleine felicitatie, hou ons op de hoogte!

Gwen, balen dat je negatief testte, maar er is nog hoop, zolang er geen bloed is!
Puk, toch hetzelfde?!
Spannend meiden!

Wietske, fijn dat je even wat afleiding hebt met het poesje, zoooo leuk een jong poesje.
M'n vriend had vd week een moederpoes met 6 jongen langs de weg zien zitten, nou, ik had er niet bij moeten zijn, was acuut gestopt. Zielig!

Met mij gaat het redelijk, gisteren had ik opeens weer een dipdagje, voelde me lusteloos en erg leeg. Maar vandaag gaat het gelukkig weer stukken beter. Ben lekker druk met m'n werk, dus dat geeft wel afleiding. Verder ga ik nog even lekker vd wijntjes genieten zo lang het nog kan...ha,ha.
Ik denk dat ik m'n NOD in de 1e   of 2e week van november heb, maar dat weet ik nu dus niet na die miskraam. Vorige keer had ik netjes precies na 4 weken weer een menstruatie.

Ik las ergens dat als je schildklier niet goed werkt, het ook mis kan gaan met zwangerschappen. Misschien moet ik me daar maar eens op laten testen binnenkort. M'n moeder heeft nl. ook een schildklier die niet goed werkt.

Hoe gaat het met de rest vd meiden, de wachtenden, de klussenden en de zwangeren 35+- ers?!

Groetjes,
Angel

Hey jonge dames, hihi!!!

Het is weer erg spannend voor sommige van ons, de duimen draaien hier!!!
We kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken hier toch!!!

Angel@ fijn dat je wat beter voelt en tuurlijk heb je mindere dagen maar das toch heel normaal!!! Hoop dat er niks met je schildklier is!!!

Gwenn@ dus al getest???? En en en ???

Bries@ ja een streepje is een streepje dus felicirteer ik je wel alvast een beetje joeppie!!!

Hier is het rustig ben ook hardstikke rustig deze maand heb ook het idee niet van dat het raak zou kunnen zijn heel raar hé??? Maar mijn NOD is op 20 oktober we zullen zien!! Ben er weinig mee bezig geweest, nu ik weer werk heb je toch meer afleiding en ben ik er weinig mee bezig!!! Als het volgende maand niet lukt dan moeten we ff stoppen tot februari of maart, anders ben ik precies op onze trouwdag 9 mndjes das niet handig!!! Maar ja we zien wel geen man overboord hoor!!!

Nou meiden allemaal succes met alles ook voor de zwangeren onder ons!!!

Liefs sandy

ff update hier.. nog steeds onzeker, want ook nu nog een licht streepje. Wel breeder maar zeker niet donkerder. Maar ook de controle streep is lichter dan gister. Morgen ochtend maar met ochtend urine?
blijf dus nog onzeker

Nog een paar dagen spannend voor jou Sandy, misschien juist goed dat je er wat minder mee bezig bent geweest?

x bries

Hoi, hoi,

Bries, 'ze zeggen' toch altijd dat je vaak zwanger bent als je het het minst verwacht???? Spannend dus!!!
Geldt dan dus niet voor mij, want ik ben nog steeds overtuigd dat ik zwanger ben. De grote hamvraag; blijft het nou eens een keertje zitten....
Ik ga dan nu maar van mijn oorspronkelijke nod uit van de 19e, heb nog een paar dagen wachttijd erachteraan geplakt.
Ga dan zaterdag of zondag maar weer testen als ik nog niet ongesteld ben, hou ik ook jullie nog eventjes in spanning, hihi!
Wietske, hoe is het met je man? Nog te weten gekomen of die kuur [tijdelijk]schadelijk is?
Hoe is het met de zwangere ladies onder ons? Hopelijk zijn jullie niet al te veel geveld door twijfels,kwaaltjes e.d. en hebben jullie binnenkort een mooie echo of hartslag!
Toen ik zwanger was van Aron hoorden ze het hartje niet bij het eerste bezoek, toen vond ik dat al erg jammer, waarschijnlijk zou het me nu wel bezorgder maken.
Angel, gelukkig dat je je al weer wat beter voelt, neem inderdaad maar een lekker wijntje!
De tijd vliegt weer[{nu wel, haha!] en ik ga maar eens koken, fijne avond!
Liefs gwen.

Terug
Bovenaan