35+ klussers

he Puk, balen zeg! Ik weet hoe je je voelt, bij mij is het ook zover.... alle hoop voor deze maand verloren, helaas, volgende keer beter he. Nu even lekker aan de wijn, bier, energydrankjes....
 Gwen

Brenda, Gwen en Puk,
Jammer meiden dat de RD's gekomen zijn!! Altijd weer balen hè.
Maar...geniet nu dan nog maar lekker van een wijntje ofzo!

Wietske,
nog geen ei gevonden, maar kan nog komen. Bij mij  was 't ie ook laat heb ik ontdekt door de ovulatie-testen vorige keer.

Sandy,
al ongie of tekenen van naderende ongie?!

Bries,
Hoe is het nu? Besef je al helemaal dat je zwanger bent? Heb je nog de digitale test gedaan?

Hier alles goed, het vloeien na de miskraam is sinds gisteren weer over. Gelukkig maar.
Alleen na het klussen vannacht  wel wat buikpijn gehad, dus moet het wel even in de gaten houden.

Groetjes,
Angel

Hoi hoi,

Jammer zeg, al die rode duivels! Hopen op de volgende ronde dan maar weer.

Wietske, heb je nu echt in een restaurant die ovulatietest gedaan?? Wat had je gedaan als ie positief was: je man naar binnen getrokken : het moet NU gebeuren ?

Ik voel nog niks hoor, tenzij 's avonds koude rillingen en zere ogen zwangerschapskwaaltjes zijn. Heb niet nog een keer getest, maar ook niet ongi, dus geloof het langzamerhand zowaar zelf ook.   (maar ga nog wel een keer testen hoor!)

x Bries

Hé meiden,

Gwen balen dat ook bij jou de RD's zijn gekomen, je lijf kan je goed voor de gek houden dat blijkt wel weer. Wietske, je ei komt echt wel ik had het vorige maand ook de mijne kwam rond de 18e dag en wel gewoon met 28 dagen ongesteld geworden! Ik had voor 2 maanden ovulatietesten besteld en tussendoor ook nog 5 stuks van Predictor gehaald daar heb ik nu dus nog 7 stuks van over ! Angel fijn dat het weer beter met je gaat, de buikpijn idd even in de gaten houden maar als je bedenkt dat je baarmoeder weer een optater heeft gekregen is het niet zo heel verwonderlijk dat je pijn hebt maar goed toch wel even in de gaten houden. Na mijn miskraam had ik ook steeds last van zeurende buikpijn, tijdens mijn zwangerschap de  eerste weken ook en nu na een keizersnede heb ik (nog) steeds last van mijn buik vooral de rechterzijde. Gisteravond heb ik trouwens babyboom zitten kijken ik vond dat oudere vrouwen wel in een negatief daglicht werden geplaatst. Wij kunnen ons zelf wel bedenken dat het beter is om jonger kinderen te krijgen maar als de situatie er op dat moment niet naar is...wat doe je dan?  Als ik toen wist wat ik nu weet was ik zeker 8 jaar eerder begonnen en ik heb er al zo'n moeite mee dat ik onder de "oudere" vrouwen val maar op deze manier word het er nog eens lekker ingewreven. Voor ik zwanger raakte van mijn zoon dacht ik daar helemaal niet over na nu hoor/lees je alleen maar dat het risicovoller is (afwijkingen e.d.) als vrouw beschik je over minder energie als je ouder bent, je eitjes worden slechter, je vruchtbaarheid daalt drastisch na je 30e bla, bla,bla! Ik was binnen 4 maanden na mijn 1e miskraam weer zwanger en ik was toen 33 jaar dus hoezo verminderd vruchtbaar? Vroeger kregen toch ook nog zat vrouwen een kind op hun 40e? de zgn nakomertjes! Ik moet er ook maar niet teveel naar kijken of teveel over lezen  want ik word er alleen maar sjaggie van, pfff ik moest het even kwijt hoor sorry!

Groetjes,

Puk  

Bries,
Echt leuk voor je meid! Geniet ervan.

Puk,
Ja, inderdaad....we weten allemaal wel dat het beter is om jonger kinderen te krijgen, maar je kan moeilijk aan kinderen gaan beginnen als je nog geen stabiele of zelfs geen relatie hebt.
Ik ben  m'n lieve vriend  ook later tegengekomen, bij sommigen mensen loopt het leven nu eenmaal zo dat ze niet vroeg de juiste man tegenkomen.
Ik heb het programma niet gezien, omdat ik donderdag altijd moet werken 's avonds, maar kan me voorstellen dat je daar sjaggie van wordt.  

Ja, denk ook wel dat het komt doordat er weer veel gebeurd is in m'n buik, maar  het kan natuurlijk ook zo zijn dat  m'n baarmoeder niet helemaal schoon is, maar goed, daar ga ik maar niet van uit.  

Nou, meiden die net ongie zijn geworden , we gaan vol goeie moed verder!!
Zwangere meiden, geniet ervan!!
Wachtende meiden, ik duim!!

Fijn weekend.

Groetjes,
Angel  

Bries,
Echt leuk voor je meid! Geniet ervan.

Puk,
Ja, inderdaad....we weten allemaal wel dat het beter is om jonger kinderen te krijgen, maar je kan moeilijk aan kinderen gaan beginnen als je nog geen stabiele of zelfs geen relatie hebt.
Ik ben  m'n lieve vriend  ook later tegengekomen, bij sommigen mensen loopt het leven nu eenmaal zo dat ze niet vroeg de juiste man tegenkomen.
Ik heb het programma niet gezien, omdat ik donderdag altijd moet werken 's avonds, maar kan me voorstellen dat je daar sjaggie van wordt.  

Ja, denk ook wel dat het komt doordat er weer veel gebeurd is in m'n buik, maar  het kan natuurlijk ook zo zijn dat  m'n baarmoeder niet helemaal schoon is, maar goed, daar ga ik maar niet van uit.  

Nou, meiden die net ongie zijn geworden , we gaan vol goeie moed verder!!
Zwangere meiden, geniet ervan!!
Wachtende meiden, ik duim!!

Fijn weekend.

Groetjes,
Angel  

Hey allemaal,

Jeetje toch best veel meiden die de RD op bezoek hebben das balen meiden, maar hé komt goed dan volgende maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Snap dat jullie nu enorm balen doe ik ook elke keer als de rotte duivels er zijn, maar ja we zullen doorgaan!!!

Angel gelukkig dat het vloeien over is, nu maar hopen dat alles schoon is daar binnen!!! Succes meid!!!

En Bries, joh wat goed nieuws zeg van harte hoor ga er lekker van genieten meid!!!

Hier is het nog steeds rustig nog geen RD in zicht maar ja morgen is mijn NOD!!! We zullen zien, ben er toch wel minder mee bezig geweest deze maand heel raar, denk ook niet dat het raak is voel helemaal geen tekenen van een zwangerschap!!! Volgende week woensdag mag ik weer op controle bij de frauenartz(gynecoloog) ben benieuwd hoe het van binnen uitziet!!! Als ik niet zwanger ben gaan we rustig weer verder!!!

Alle andere meiden die nog wachten succes!!!
En hoe is het met de zwangere onder ons???

Liefs Sandy

Hoi allemaal!

Wat gebeurt er toch weer veel.Pfoeiiiiiii, ik moet eerst eens teruglezen, hoor. Ben druk geweest, niet veel online.
Trouwens, ik moet 1 ronde overslaan

Help, de smileys klappen niet meer in! Ik stop maar even.

Doei!

Terug
Bovenaan