35+ klussers

Hoe onzeker kun je zijn.....

Nou heel erg dus, tenminste ikke wel!
Vandaag met ochtendurine getest, 1 kruidvat test en 1 clear blue. Helaas hadden ze de digitale test niet bij de drogist, dus.......

En nu: op de kruidvat test weer een licht streepje, op de clear blue een licht plusje!

ik begin het nu toch te geloven. Heb dus mijn vriend ook maar eens laten beoordelen, had tot nu toe nog niks gezegd van mijn vermoedens. Ook hij zag duidelijk een lichte plus, horizontale streep sowieso duidelijk, maar dat is logisch. De verticale streep is veel lichter maar wél aanwezig. De bijsluiter van de clearblue laat wat mogelijke uitkomsten zien, en ook een nóg lichter plusje was volgens hen positief!!!! en het was ook normaal dat de strepen niet even donker zijn, helemaal als je vroeg test. Vandaag is mijn NOD, dus ja, best vroeg dus.

Ik geloof zowaar dat het echt raak is (al kán ik het eigenlijk helemaal niet geloven) Mijn vriend denkt het ook, maar omdat het zo licht is twijfelt ook hij net als ik een beetje. Ik ga ff een paar dagen niks doen, en dan ga ik na het weekend nog wel eens testen. Zal eens kijken of ik toch een digitale test te pakken kan krijgen.

Ondertussen ga ik maar eens aan het idee wennen dat ik zeer waarschijnljk zwanger ben, joepie!!!!

Gwen... hoe is het bij jou?? en Puk.???   en Sandy???   spannend hoor, we duimen wat af!!

xxxx bries

Bries,

Ik denk dat je zwanger bent, super!!!!! Wees maar vast n beetje blij.
Wij gaan vandaag n dagje uit, beetje winkelen en zo. Heb ovulatietest in mn tasje gestopt. Moet maar ergens in n restaurantje testen of zo.

Groetjes allemaal
Wietske

Hoi hoi oudjes van deze forum, (hahaha)

Allereerst wilde ik Bries gefeliciteren met haar zwangerschap een streep is een streep geloof dat nou maar.

Sorry dat jullie even niks van mij lezen want wij zijn druk bezig geweest met de huiskamer met opknappen. Zo af en toe leeste ik even snel naar jullie verhalen hoor want ik wil toch van iedereen op de hoogte blijven want vind dit juist een leuke forum voor de wat oudere dames waar ik ook natuurlijk bij hoort hihihi.

Maar hoe gaat het verder met dames allemaal hierzo? Zijn er nog meer die zwanger zijn geworden? Wie zit er in spanning?

Ik moest Zaterdag 20 Oktober ongesteld worden maar helaas ben het  2 dagen  eerder  geworden dus vandaag. Wij gaan door naar ronde 6 en misschien is het de volgende ronde wel raak we zien het wel meer kunnen we niet doen.

In ieder geval iedereen de groetjes van mij Brenda.

Hoi allemaal!

Ik weet nog niets zeker, wel al een paar druppeltjes roze afscheiding. Dat is dus al wat minder, maar nog steeds hoop!
Ik ga zaterdag voor de tweede keer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Bries, ga maar lekker genieten hoor!!!!!

Balen Brenda, dat de rd zijn gekomen!

Sandy, weet jij al iets?

Wietske, al een ei in zicht?

Toedeloe!
Liefs gwen

Hoi allemaal,

Hier Wietske, in afwachting van n ei. Gisteren in het toilet van een restaurantje weer ovutestje gedaan, nog steeds negatief. Terwijl ik volgens mijn berekeningen a.d.h.v. temperatuur vandaag mijn ei zou moeten hebben. Een lichaam is natuurlijk geen machine waarbij alles altijd precies op tijd gaat, dus ik zal maar gewoon afwachten en doorgaan met testen tot er 2 streepjes zijn. Ondertussen klussen we minimaal om de dag, voor de lol en voor de zekerheid.

Ondertussen probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat blijft moeilijk. Wel volg ik jullie verhalen op de voet.
Vanavond gaan we op visite bij mijn zwangere vriendin en buurvrouw. Ze is ruim 38 jr en ik weet dat ze er zo'n 3 jaar! over gedaan heeft. Bij haar eerste heeft t 5 jaar geduurd, dus in haar geval: de aanhouder wint! Ze heeft nooit gedoktert, maar de natuur haar gang laten gaan. Zoveel geduld heb ik vast niet, maar voorlopig gaan we nog maar eventjes zo door.

Ik volg jullie verhalen op de voet, spannend!

Groetjes Wietske.

Wietske,wat een uithoudingsvermogen heeft je vriendin (en haar man natuurlijk)!!!
Ik raak nu al bijna in de stress [lekker handig, ja ik weet het!]
Was dit jouw eerste maand met ovulatietesten? Als je om de dag klust, dan heb je ze daar niet voor nodig, ben je gewoon benieuwd naar je cyclus?
Misschien dat ik die dingen ook maar eens in huis haal.Kan ik misschien wat meer zekerheid mee krijgen.

Nog niet ongesteld, maar het begin is er nog steeds, dus heb al niet zo veel hoop meer. Ook weer pijn in mijn stuitje, herkent iemand  dat? Heb ik overgehouden van mijn bekkeninstabiliteit. Verder gelukkig geen last meer van, was behoorlijk erg tijdens en na  mijn vorige  zwangerschap. Heeft waarschijnlijk ook wel meegeteld met het uitstellen van de keuze voor een tweede kindje.Nu zou ik er ook niet meer zo lang mee doorlopen zonder fysio, want nu weet ik dat er best veel aan te doen is.

Het is best stil de laatste dagen hier, is iedereen aan de klusha,ha!!!
Liefs Gwen.

Hé meiden,

Hier zijn de RD's in volle glorie! Precies met 28 dagen dus heb wel een mooie cyclus scheelt weer met uitrekenen! Manlief keek een beetje sip toen ik vertelde dat het ik weer ongesteld was geworden en toen moest ik toch wel een klein traantje weg pinken want diep van binnen was ik toch een beetje teleurgesteld. Nou ja op naar ronde 2, ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan