Hoe onzeker kun je zijn.....
Nou heel erg dus, tenminste ikke wel!
Vandaag met ochtendurine getest, 1 kruidvat test en 1 clear blue. Helaas hadden ze de digitale test niet bij de drogist, dus.......
En nu: op de kruidvat test weer een licht streepje, op de clear blue een licht plusje!
ik begin het nu toch te geloven. Heb dus mijn vriend ook maar eens laten beoordelen, had tot nu toe nog niks gezegd van mijn vermoedens. Ook hij zag duidelijk een lichte plus, horizontale streep sowieso duidelijk, maar dat is logisch. De verticale streep is veel lichter maar wél aanwezig. De bijsluiter van de clearblue laat wat mogelijke uitkomsten zien, en ook een nóg lichter plusje was volgens hen positief!!!! en het was ook normaal dat de strepen niet even donker zijn, helemaal als je vroeg test. Vandaag is mijn NOD, dus ja, best vroeg dus.
Ik geloof zowaar dat het echt raak is (al kán ik het eigenlijk helemaal niet geloven) Mijn vriend denkt het ook, maar omdat het zo licht is twijfelt ook hij net als ik een beetje. Ik ga ff een paar dagen niks doen, en dan ga ik na het weekend nog wel eens testen. Zal eens kijken of ik toch een digitale test te pakken kan krijgen.
Ondertussen ga ik maar eens aan het idee wennen dat ik zeer waarschijnljk zwanger ben, joepie!!!!
Gwen... hoe is het bij jou?? en Puk.??? en Sandy??? spannend hoor, we duimen wat af!!
xxxx bries