35+ klussers

Hoi meiden,

puk, ik heb dat tv programma niet gezien, maar zit me al helemaal boos te maken hier!! Vinden ze dan dat iemand die de pecht heeft pas later een geschikte partner te vinden geen recht meer heeft op het geluk van een gezin met kinderen?!?!?!?!
Hoe durven ze!!!!!!!
En al zal het wat vaker voorkomen dat er problemen zijn, we zitten hier niet in donker afrika, er is supergoede medische zorg en minder valide kinderen kunnen hier ook een goed leven hebben!!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.

Jammer voor jou en brend en gwen dat het deze ronde niet gelukt is, succes dan maar in de volgende ronde.

Ik heb inderdaad in een restaurant het testje gedaan. Als tie positief was geweest had ik mijn mannetje overgehaald om 's avonds laat als we thuis kwamen toch nog even wakker te blijven en een poging te doen! Tenslotte is je eisprong ongeveer 24 uur na de positieve test, dus een paar uurtjes later vrijen kan dan toch ook wel??

Ik heb ook maar een 2e setje van 6 tests besteld. Dacht dat ik aan de 1ste 6 wel genoeg zou hebben, maar niet dus! Ik vraag me af waar dat ei blijft, maar ik blijf gewoon volhouden. Mijn temperatuur is nog steeds laag, dus het is nog niet geweest dat weet ik zeker.

Gisteravond bij mijn vriendin geweest. Is 39 jaar en 16 weken zwanger van de 2e. Nekplooimeting en controle gehad, allemaal goed. Nu wij nog!!!

Groetjes Wietske

Hoi lieve 'oudjes'!

Ik heb babyboom op uitzending gemist gekeken, en er werd wel gezegd dat het jammer was dat de ned. vrouw gem. de hoogste leeftijd heeft met kinderen krijgen aangezien je vruchtbaarheid in tien jaar tijd met een behoorlijk groot percentage afneemt, maar verder vond ik ze er niet zo negatief over.
Misschien dat ik een stukje gemist heb, maar wat  ik gehoord heb  vond  ik niet zo storend.
Als je jezelf nu vergelijkt met je oma en je moeder, dan ben je over het algemeen veel fitter met dezelfde leeftijd en zien we er veel jonger uit, toch? Daar houd ik me aan vast!!!!
In vijftig jaar is er zo veel gebeurd, de evolutie moet ons nog een beetje gaan bijbenen denk ik, dan blijven onze eitjes waarschijnlijk veel langer goed,haha!!! Daar hebben we nu nix aan, maar ja....
We gaan de moed niet opgeven hoor!!!!
Ik verheug me weer op de volgende klusperiode!!!!
Liefs Gwen

Hello Ladies,
Had vandaag RD's moeten krijgen, nog geen verschijnselen dusss. Heb 1 testje in huis en ga het morgenochtend gewoon toch ff proberen. Ga van niets uit, maar hoop het natuurlijk wel heel erg.
Verder heb ik nog geen "klachtjes" behalve dat ik de laatste drie avonden als een blok rond 19uur op de bank in slaap val... wie weet.
Wellicht tot morgen, ik laat het soweiso even weten.
Slaap lekker allemaal,want ik ga nu mijn bedje in.
Groetjes van mij

Hoi lieve meiden,

Volgens mij was het streepje op m'n ovutest vandaag iets minder licht dan gisteren, maar nog lang niet donker genoeg. Komt wel goed uit, want mannetje heeft een antibioticakuur tegen een maagbacterie en voelt zich helemaal niet zo lekker. Ik vind t toch niet kunnen dat ik hem moet gaan vragen te klussen als hij zich beroerd voelt. Dan moeten we toch nog maar een ronde overslaan. Balen, maar ja.....

Misschien voeltie zich morgen beter en dan wil ik eindelijk wel eens een test zien met 2 strepen!!!! Ook al is t dan maar een ovulatiestest.

Groetjes en welterusten allemaal.
Wietske

De test was positief! Ik ben zwanger!!! Geloof het nog echt niet! Ga het allemaal even op me in laten werken!
Ik vind het dubbel zo spannend, daar ik voor de jongste (nu 3jr) twee vroege mk's had. Duimen dat deze baby goed blijft zitten!

Wietske ik hoop heel erg dat je vandaag je twee strepen ziet en dat je mannetje zich veel beter voelt vandaag.
De rest ook enorm veel succes, ik duim voor jullie!

Groetjes van mij

Wauw!!!! Gefeliciteerd Diesel!
Dat is weer geweldig nieuws! Ik kan me voorstellen dat je het nog zelf nauwelijks kunt geloven, aangezien je het niet zo verwacht had, maar zo zie je maar weer he?
Lekker van genieten samen en ik hoop dat je een goeie zwangerschap hebt!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan