Hoi meiden,
puk, ik heb dat tv programma niet gezien, maar zit me al helemaal boos te maken hier!! Vinden ze dan dat iemand die de pecht heeft pas later een geschikte partner te vinden geen recht meer heeft op het geluk van een gezin met kinderen?!?!?!?!
Hoe durven ze!!!!!!!
En al zal het wat vaker voorkomen dat er problemen zijn, we zitten hier niet in donker afrika, er is supergoede medische zorg en minder valide kinderen kunnen hier ook een goed leven hebben!!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Jammer voor jou en brend en gwen dat het deze ronde niet gelukt is, succes dan maar in de volgende ronde.
Ik heb inderdaad in een restaurant het testje gedaan. Als tie positief was geweest had ik mijn mannetje overgehaald om 's avonds laat als we thuis kwamen toch nog even wakker te blijven en een poging te doen! Tenslotte is je eisprong ongeveer 24 uur na de positieve test, dus een paar uurtjes later vrijen kan dan toch ook wel??
Ik heb ook maar een 2e setje van 6 tests besteld. Dacht dat ik aan de 1ste 6 wel genoeg zou hebben, maar niet dus! Ik vraag me af waar dat ei blijft, maar ik blijf gewoon volhouden. Mijn temperatuur is nog steeds laag, dus het is nog niet geweest dat weet ik zeker.
Gisteravond bij mijn vriendin geweest. Is 39 jaar en 16 weken zwanger van de 2e. Nekplooimeting en controle gehad, allemaal goed. Nu wij nog!!!
Groetjes Wietske