35+ klussers

Hey allemaal,

Ohh Luna wat vreselijk zeg voor jullie!!!! Dat hakt er zeker in het is niet zomaar iets!!! Wil jullie heel veel sterkte wensen en denk aan jullie hoor!!! Als je wat kwijt wilt kun je hier terecht!!!

Voor alle andere meiden heel veel succes met wachten, en met jullie zwangerschap!!!

Hier zijn de RD er ook nog steeds niet zo raar nu dus precies 1 week overtijd nog 3 nachtjes slapen en dan kan ik testen, maar ja ook de RD kunnen nog komen pffffffff!!! We wachten af is nu wel heel spannend!! Hoop dat dit berichtje geplaatst wordt!!!
Hou jullie op de hoogte!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

Luna, hoe gaat het nu met je?

Sandy, spannend zeg, waarom kun je nu nog niet testen als je al een week over tijd bent?

Ik zit te wachten tot nod, nog een week. Voel niets anders dan anders, dus afwachten maar.

Ik heb wel een naar probleempje; jeuk van onderen!! Heb ik nog nooit eerder gehad, maar wel over gelezen op het forum. Het zal wel snel op te lossen zijn met een zalfje van de dokter, maar het is weekend dus ik kan morgen pas naar de ha. Gelukkig heb ik wel een zalfje (nestocil) dat redelijk helpt tegen de jeuk, maar ik wil er wel graag snel vanaf, vooral omdat ik volgende week misschien nog ongesteld wordt!
Weet iemand waar zoiets door komt??

Veel groetjes allemaal
Wietske

HE WIETSKE

IK DENK DAT   ik je ken van de forumjunkies     of niet??? ja toch

he die jeuk die jij hebt van onderen{?} hahah dat is dus een schimmelinfectie!!! 100% zeker   ...heb ik 1,5 maand geleden gehad....
dan is t meestal een geval van schommelende hormonen en dan krijgt de slechte schimmel[gist] de overhand   en dan krijg je z'n afschuwelijke jeuk dat je helemaal gek word..
gelukkig heb je al een cremepie maar je moet wel naar de huisarts gaan hoor want vaak moet je t inwendig ook ff oplossen ...krijg je een soort zetpil voor in je vagina   en dan nog een zalfje voor de buitenkant en dan is t meestal met een dag of 3-5 voorbij,,,
kijk een op google onder CANDIDA   dat is t meestal je hoort t heel vaak hoo , niks om je voor te schamen ofzo..maar niet funny !!!!
klein puntje>>>>>vrouwen die zwanger zijn hebben veel meer kans om t te krijgen ..[maar niet te blij zijn want ik was niet zwanger ..ook al dacht ik dat wel gelijk natuurlijk hahhaha]

nou hoop dat t snel over gaat en succes

xxx lilian[forumjunkie]

Hoi meiden, eindelijk na dagen proberen kan ik op het forum! Luna wat een vreselijk nieuws, ik weet helaas uit eigen ervaring hoe het voelt om op de echo een levenloos vruchtje te zien, ik wens je dan ook heel veel sterkte toe en als je behoefte hebt aan een "luisterend" oor....schrijf het van je af! Sandy, spannend hoor ik hoop echt dat het raak is misschien heb je nog te weinig HCG voor een positieve test? Wietske heb je al zwangerschapsverschijnselen? Ik ben wel heel benieuwd hoor hoe het met iedereen is na de kuren van het forum! Enne ik heb vandaag mijn ontslag ingediend en gek genoeg voelt het ontzettend raar na 5 jaar werkzaam geweest te zijn voor deze baas, ik hoop maar dat ik de juiste beslissing heb genomen maar de tijd zal het leren!

Groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Ik ben blij dat het forum weer normaal doet, want dat was inderdaad niks.

Puk, vandaag je ontslag genomen, had je een andere leuke baan gevonden?

Sandy, al nieuws? Grote kans dat je zwanger bent meid, je bent toch al meer dan een week overtijd?!

Luna, gaat het een beetje met je? Heb je al bloedverlies?

Ik denk dat ik afgelopen donderdag/vrijdag m'n ei heb gehad, had zeurende buikpijn links onderin. Flink geklust, dus het is weer afwachten. Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Hallo Meiden,

Hey Lilian, dus dat was jij, van die schimmel. Ik herinnerde me het verhaal, maar wist niet meer van wie t was. Ik lees en schrijf inderdaad ook regelmatig bij de forum-junkies. Ben toch ook al n beetje verslaafd. Je had trouwens gelijk, kheb de huisarts gebeld en npil voor in t gaatje gekregen en een zalfje. Mijn man moest trouwens ook een capsule slikken om herbesmetting te voorkomen, moest jouw man dat ook?
Hij vond t trouwens prima, t is een schat!
Ik weet dat het vaker voorkomt als je zwanger bent, maar ook in de week voor je ongie komt t vaker voor dus...... ik weet nog niks!
Ik voel niks anders dan anders en zit wel weer vol spanning af te wachten. Gelukkig heb ik het de komende dagen vrij druk dan gaat de tijd sneller.

Fijn dat het forum weer werkt, allemaal de groetjes!!!
Wietske

Hey allemaal,

Gelukkig doet het forum het weer wat was het irri!!!! Daarom had ik ook niet meer wat geschreven, je kon het zomaar kwijt raken!!!

Luna Hoe is het met je??? Moest je toch naar het ziekenhuis??? Denk nog aan je meis heel veel sterkte voor jullie saampjes, veel praten met elkaar helpt en als je hier je verhaal kwijt wilt doen hoor lucht echt op!!!

En aan de meiden die aan het klussen zijn veel plezier en meiden op het wachtbankje nog ff geduld!!!
En wie weet?? En hoe is het met de zwangere onder ons???

Nou hier weet ik het niet denk dat toch elk moment de RD kunnen komen heb ook wat bruineafscheiding bij het afvegen en moet ook een inlegkruisje aan!!! Maar heb het elke avond steen koud en moe moe, maar ja weet ook niet!! Soms misselijk en ben niet te genieten vlieg zonder rede uit mijn slof!!! Ga morgen toch testen ook al vloei je kun je toch zwanger zijn toch??? Anders weet ik het niet meer, het is zo onzeker nu durf niks te hopen, maar mijn hart hoopt het wel zo moeilijk vindt ik dit!!! Weet ook dat volgende maand niks uithaalt daar mijn vriend op zakenreis gaat en dus de gehele maand november niks komt van klussen en dan mag ik eigenlijk niet meer zwanger raken i.v.m   onze bruiloft in september 2008. Dan willen we wachten tot februari maart 2008, pppfffffffff!!! Wat een gezeur toch sorry hoor moest ff klagen!!! Laat zo snel mogelijk de uitslag weten morgen!!!

Jullie allemaal succes met alles en de duimen draaien hier voor iedereen!!!

Liefs sandy

Hoi,

Sandy, spannend meid. Ja, het kan hoor, ik had het ook bij de zwangerschap van m'n dochter, ik dacht 3 dagen ongesteld te zijn geweest, maar toen kreeg ik erna ontzettend pijnlijke borsten en dus toch maar een test gedaan en ja hoor...toen was ik zwanger.
Ik duim heeeel hard voor je. Vooral omdat je anders weer zo lang moet wachten, dat zou wel balen zijn.
Wij hebben het ook over trouwen, maar nog geen concrete plannen.

Wietske, wanneer is je NOD? Ook voor jou spannend.
Het klopt dat het beter is als je man ook iets neemt tegen die schimmel, anders heb je inderdaad kans op herbesmetting.

Luna, nogmaals veel sterkte.

Rest vd meiden, komen jullie ook weer gezellig kletsen?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan