35+ klussers

Hoi Angel,

Ik snap heel goed dat je het heel erg spannend vind, dat is het ook daar weet ik ook alles van. Ik vond die eerste weken ook vreselijk tijdens mijn 2e zwangerschap, hoe ik ze doorgekomen ben vraag ik me af maar ik hield me vast aan het feit dat de meeste vrouwen die miskramen krijgen ook gezonde kinderen krijgen en dat hield mij overeind.
Sandy fijn dat je een meidenavond heb georganiseerd dan heb je even afleiding voordat je mannetje weer thuiskomt en zeg nou, wat is een week? De tijd vliegt voorbij en jullie hebben samen een prachtige dochter en jullie gaan trouwen dus volgens mij zit het bij jullie wel goed hoor! Wietske, hoe is het nu met je? En hoe is het met de rest van de meiden?

Groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Sandy, leuk dat je ook weer even was! Hoe was de meidenavond?
Ja, kan me voorstellen dat het leeg is zonder je mannetje om je heen. Wanneer komt hij terug?

Puk, ja, jij weet wel hoe het voelt! Ja, misschien moet ik me daar ook maar aan vast houden, dat er inderdaad genoeg vrouwen een gezond kind krijgen na een (of meerdere) miskramen.
Ik ben echt blij dat ik misselijk ben en zere borsten heb!!
Gisteren een vriendin gesproken die ook weer zwanger is na 2 miskramen, ze is nu 12 weken zwanger. Hopelijk blijft het bij ons allebei goed gaan, leuk dat we tegelijk zwanger zijn.
Hoe voel jij je? Ik duim heel hard voor je! En voor jou ook Gwen!!

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ik kan me goed voorstellen dat je pas echt blij durft te zijn als je een echo hebt gehad, maar het gaat vast goed joh, deze keer! Ik blijf in ieder geval ook nog net zo hard voor jou duimen op een gezond kindje!
De kans dat je drie keer een mk krijgt lijkt me wel heel erg klein. Mijn schoonzusje is nu ongeveer 18 weken zwanger na twee miskramen ( ook vroege zoals jij hebt gehad) en zelfs nu is ze nog ieder moment bang dat het mis gaat. Hopelijk kun jij er wel onbezorgd van gaan genieten als alles straks goed is. Maar ik kan me jouw gevoel wel voorstellen hoor.

Wietske, al een ei in zicht of is dat nog veel te vroeg?

Puk, we gaan er voor he! We hebben weer ons best gedaan en alles wat we kunnen doen is wachten en gezond leven. Heb maar geen biefstukjes meer gegeten....
Wacht je netjes tot je nod? Ik hoop dat ik kan wachten tot zondag de 18e.

Zijn er verder nog zwangere dames die hier af en toe rondkijken, en hoe gaat het er mee?

Ikke, Brenda (ben jij er nog?), Lizzy( !!!!! Jouw nod is al voorbij) laat jullie nog weten hoe het er mee gaat?

Sandy, leuk dat je er nog bent, gezellig; een meiden-avond. Heb ik as. dinsdagavond bij mij thuis. Dan gaat een vriendin van mij een make-up  workshop geven.

Ga weer eens wat doen,
Liefs Gwen

hallo
ook ik ben hier nieuw op het forum ben bijna 35 en ook wij
'willen er een vijfde kindje bij hebben.
zit nu ook in vierde ronde en naar mijn gevoel duurt het eeuwen
moet rond 23 nod krijgen dus maar weer afwachten.
wens iedereen hier ook veel succes
groetjes mammalou 4

Hoi,

Mamalou, welkom hier! Ook voor jou spannend, ondanks dat het het 5e kindje zal worden. Het blijft spannend hè die laatste weken/dagen voor je NOD.

Gwen, wat grappig, ik geef ook workshops, huidverzorging en make-up!!
Doet zij dat met een bepaald merk?

Nog een week wachten Gwen, ik hoop zo dat het raak is voor je en natuurlijk ook voor de andere meiden!

Ja, denk dat dit zo-ie-zo een minder onbezorgde zwangerschap wordt dan de 1e bij mij. Toen had ik een vroeggeboorte bij 32,5 week, dus dat was ook schrikken. Maar goed, ik probeer er toch van te genieten.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Ik heb het druk, druk, druk, dus weinig tijd om te schrijven, maar lees tussendoor wel af en toe jullie berichtjes.
Mamalou welkom bij de 'oudjes'. Was je bij de vorige zwangerschappen snel zwanger?
Ik heb volgende week, einde van de week waarschijnlijk pas m'n eisprong, dus voorlopig probeer ik wat afstand te nemen, leuke dingen te doen en we blijven flink droogoefenen.

Allemaal liefs van Wietske

Hoi allemaal!

Heb net een heel verhaal getypt, wil ik een smiley verplaaten ben ik de hele zooi weer kwijt!!!!

Mamalou, welkom bij de club, gezellig weer iemand er bij!
Je zit nu midden in je klusdagen, dus zet hem op! Maar dat zal geen probleem zijn met vier kindjes!

Angel, Dat merk wat mijn vriendin gebruikt heet Oriflame. Misschien ooit van gehoord, het was mij niet bekend, ik kende alleen Mylene.

Wietske, jij zit nog lekker in je 'relaxte' dagen van je cyclus, haha!!!!
Voor straks: doe je best he, en staar je niet blind op die ovulatietesten, jullie klussen toch prima zo?!!!
Ik weet niet wat ik heb hoor, of mijn ongie begint al weer een week te vroeg (net als twee maanden geleden) met een voorzichtige start, of het was gisteren een innestelingsbloedinkje!
Had echt wat ongiekrampejes, pijn in mijn stuitje, duizelig, en zere tieten!
Kan er helemaal niets mee, gewoon afwachten dus, duim, duim.....
Veel liefs Gwen.
Nou, meiden, ik zal jullie op de hoogte houden van alle smakelijke details, hihi!

Hoi meiden,

FF een update van mij, de zaterdagavond ben ik kotsend doorgekomen. Gisteravond nog een paar boodschappen gedaan bij de AH en toen ik thuiskwam werd ik zo ontzettend misselijk niet normaal meer. Ik ben om 21.30 naar bed gegaan  met een  emmertje en dat  was ook echt nodig, ik heb de hele  nacht niet kunnen slapen zo beroerd was ik. Nu is mijn man misselijk dus het zal wel weer  één of ander virus zijn geweest (stilletjes hoop je natuurlijk dat het raak is) en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het raak is ik heb gewoon te weinig klachten om zwanger te kunnen zijn want de misselijkheid is weer weg en  mijn borsten zijn niet zo erg pijnlijk als bij mijn vorige zwangerschappen.  Zijn hier ook dames die  via een  keizersnede bevallen zijn? Ik lees nu weer dat je moeilijker zwanger kunt raken  na een keizersnede en omdat ik toch vaak buikklachten heb zit ik me toch af te vragen of ik niet een keer een verwijsbrief voor de gynaecoloog moet vragen. Volgens mijn huisarts is het geen probleem  om opnieuw zwanger te raken maar ik  kan  niet jaren af gaan zitten wachten omdat ik mijzelf nu toch echt wel een beetje oud ga vinden. Gwen spannend hè deze week zo aan je klachten te lezen zo het wel eens raak kunnen zijn, ik duim in ieder geval voor je!

Groetjes,

Puk    

Terug
Bovenaan