35+ klussers

Hallo lieve meiden allemaal,

Allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2008!!!!!

Ik hoop natuurlijk dat iedereen die dat graag wil samen met mij dit jaar zwanger wordt en dat de zwangere meiden moeder worden van een gezond babietje.

Wilhelmin, fijn dat je int nieuwe jaar weer aan de slag kunt. Ik geloof dat ik eens gelezen heb dat je in t verleden vrij snel zwanger was als je dat graag wilde, dat zal je hoop geven voor de komende maanden. Het wordt voor jou de 5e? hoe oud zijn de andere 4?

Gwen en Luna, voor jullie lijkt het erg hoopvol wat ik lees. k hoop dat het voor jullie beide raak is en ik duim me suf!

Paulien, je bent nog steeds niet ongie, een paar dagen na nod?!?! Wat knap dat je het dan vol kunt houden om nog niet te testen, ik kan het steeds niet laten om een paar dagen voor nod al een testje te doen, ben steeds zo nieuwsgierig en het wachten duurt zo lang!

Mijn man en ik worden nu toch wel erg ongeduldig, hoewel we beide weten dat een half jaartje proberen helemaal nog niet zo lang is, zeker op onze leeftijd! Maar ja, we willen zo vreselijk graag een kindje en dan is wachten toch wel heel erg moeilijk! (wisten jullie al).
Mocht het ons in maart-april nog niet gelukt zijn zwanger te worden dan gaan we misschien eens een afspraak maken bij de huisarts, maar ik denk eigenlijk dat alles wel in orde is. Mijn man heeft 4 kinderen gekregen met zijn ex, dus is volgens mij wel vruchtbaar en ik heb de laatste 5x een cyclus helemaal volgens het boekje met op juiste tijdstip eisprong, temperatuur verhogen en 13-15 dagen later ongesteld dus dat lijkt me goed. Gewoon geduld, geduld, geduld.
Heeft iemand nog tips om de aandacht wat van het zwanger worden af te leiden en een beetje geduldiger te worden????

Allemaal veel groetjes,
Wietske

k vind het trouwens erg leuk dat de zwangeren ook af en toe blijven schrijven hoe t met ze gaat. Ben wel nieuwsgierig naar alles wat er dan op je af komt.

Hoi meiden,

Luna, Wat is er gebeurd joh, het klinkt behoorlijk beroerd! Sterkte meid, hopelijk ben je er na een bezoekje aan de fysio snel weer van af. Misschien toch gewoon zwanger? Of heb je daar nooit last van gehad de vorige keren?

Paulien, spannend! Ik zou er al lang een test tegenaan hebben gegooid, knap dat je kunt wachten! Snel laten weten als je nieuws hebt he?

Wietske, alvast een onderzoekje naar de kwaliteit van de zaadjes kan toch helemaal geen kwaad? Dat is  geen ingrijpend onderzoek ( kun je zelfs al thuis  testen). Bij de man neemt de vruchtbaarheid vanaf 50 af, dus als alles goed is hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken.
Ik kan me voorstellen dat je erg ongeduldig begint te worden, de eerste keer had ik dat tenmiste veel erger dan nu, omdat we al een kindje hebben.

Ik voel me vandaag nog hetzelfde, af en toe wat baarmoederkrampen, en ik vind alles stinken, nog even geduld hebben, maar ik wacht geen dag langer hoor met testen! Dat hou ik echt niet vol.
O ja, normaal begint de rose toei al een week van te voren te verschijnen, en het is nu juist best veel wit. hoopvol dus!  Eet smakelijk, zit er een milkbiscuit (lekker toepasselijk)  bij weg te kanen!

Nou, ik hou het hier even bij, met deze visuele afsluiting....

Doei, Gwen

Ben ik weer! De fysio heeft denk ik nog vakantie want die nam niet op, dus ben vanmiddag naar de huisarts gegaan en nu heb ik spit! Ja en wat doe je daaraan? Als je bezig bent met zwanger worden niet zoveel (spierverslappers en 's nachts valium). Dus ik ben nu bezig met paracetamol en warmte compressen. Als ik ongi wordt, kan  ik maandag bellen voor een recept voor spierverslappers. Wat een gedoe zeg. Tis gelukkig geen hernia, hij heeft wat neurologische testjes gedaan en dat was allemaal ok. Nu moeten die spieren weer uit de knoop.

Gwen, het kan bijna niet anders he?? Vind het zo spannend. Blijf je hier wel schrijven?

xx Luna

paulien en mamaron. Spannend voor jullie.

wietske. Als je graag wil dan is elke maand wachten teveel en je hebt al een paar rondes gehad. Hoop voor je dat het snel lukt.
Je vroeg hoe oud mijn kinderen zijn. De meisjes zijn 8,7 en 5 jaar (in febr 6) en de jongen is 2 (in mrt 3) Ben soms wel een beetje bang dat het niet meer gaat lukken want bij de laatste was het heel zwaar en nu deze keer is het misgegaan. maar mijn bloedtest was goed. De laatste keer was ik na 3 mnd zwanger en de keren daarvoor was het de 1e ronde. En bij de jongen waren we er nog niet aan toe, was ik zo beroerd, en bleek zwanger te zijn. we hebben het toen 1x ( de 1e dag na de menstruatie gedaan) en ik zei nog. Nu is het wel veilig want ik was gisteren nog ongi. Van die keer is hij dus toch. Dus ik zou zeggen, doe het vooral wanneer je zin heb, je weet nooit.

Dag allemaal, ik zal me voorstellen ik ben Maaike en ja bijna 38 en ineens zowel mijn man als ik kregen de kriebels voor toch een derde heb een dochter van 12 en zoon van 8 en dus erg spannend weer na 6 jaar prikpil erg benieuwd of het nog kan ben pas 2 maanden weer regelmatig ongesteld, voor de zekerheid maar testen in huis gehaald om te kijken of er wel een eisprong is ik hoop ik hoop het ik kwam dit forum tegen en vond het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hoopt, we hebben het ook nog aan niemand verteld omdat we eerst willen weten of het wel kan tussen de 1e en 2e zit nl een miskraam en omdat ik daarna niet zwanger werd heb ik clomifeen geslikt maar hoop dat het nu nog 1x gewoon lukt gek he in ene waren ze er weer de kriebels, ook jullie allemaal veel succes in 2008 zijn er hier mensen die ervaring hebben met zwanger worden na de prikpil? ben nu 1 jaar gestopt.

hi allemaal,

sorry, we waren toch niet zo sterk met wachten om te testen dan dat we aanvankelijk dachten. gisteravond kriebelde het heel erg en we hadden tenslotte al twee testen in huis..

dus, na t eten naar de wc en de gebruikelijke test gedaan.. er stond 3 minuten wachten maar die hadden we niet nodig, nog geen 10 seconden later:  
ZWANGER!!  

hartstikke blij natuurlijk!!

(hoewel dit op deze site wat wrang overkomt, omdat ik natuurlijk heel erg meeleef met jullie allemaal.. )

dus nu officieel 4 weken zwanger.. kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar we blijven positief.
ik voel me minder zwanger dan de eerste poging, maar wel duidelijk misselijk s' ochtends en pijnlijke borsten s' avonds en de hele dag door  moe.

zaterdag ochtend gaan we voor de zekerheid nog een keer testen, je weet nooit...

ik blijf mn ervaringen natuurlijk nog delen met jullie, en blijf lezen hoe het met jullie gaat, en hoop natuurlijk van harte dat jullie allemaal een super mooi 2008 krijgen!!

volgende week de verloskundige maar eens bellen, dit is allemaal nieuw voor me, dus handige tips zijn natuurlijk welkom!!

tot later!!

liefs paulien

Hoi,hoi,

Paulien, dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid!
Ik had al niet anders verwacht, maar je weet het nooit he? Dus als ik het goed lees is dit jullie eerste kindje en tweede zwangerschap?
Strooi maar wat glitters voor de rest van ons, haha! En voel je niet bezwaard om happy te zijn he, ik gun het  je van harte!

Ik zit nog in spanning......nog vijf hele dagen..........

Luna, balen dat je aan de medicijnen moet, maar je wacht je nod toch eerst af, of is dat niet te doen? Straks ben je al zwanger, wat moet je dan doen?
Sterkte hoor, hopelijk ben je er weer snel vanaf.

Ik schrijf snel weer, o ja, en dat blijf ik ook doen hoor, mocht ik inderdaad zwanger zijn,
liefs Gwen

O ja , Maaike, join the club!
Ik heb nooit de prikpil geslikt, er is al wel een topic over geloof ik. Kun je onder zoeken vinden. Misschien heb je er iets aan.
Hopelijk wordt jouw kinderwens ook snel vervuld!

Trouwens, Paulien, nog even; wat is er leuk aan het sterrenbeeld rat? Ik heb me daar nooit zo in verdiept, vandaar.
En waarom doe je voor de zekerheid nog een test morgenochtend, je had al supersnel een streep! Geen twijfel mogelijk!
Doei!!!!

Terug
Bovenaan