35 weken zwanger

Heb jij ook groeiechos gehad? 
Klinkt wel als een leuke dag en fijn dat je een bad hebt joh. Balen he dat je dan gelijk geconfronteerd wordt met dat het gewoon te zwaar wordt nu voor je lichaam. Ik heb het ook hoor.
Ik ga nu ook voor een dutje op de bank en dan naar bed. 

Ja heb 2 groeiechos gehad. Bij 28 en 32 weken. En bij 32 weken werd ze al qua gewicht op 2500 gram geschat. 
Nu ik al even een tijdje in bed lig word ik alweer misselijk.. wel net een rennie gepakt tegen het maagzuur. 
Maar ben eigenlijk bijna elke avond wel misselijk in bed. Voor jullie ook herkenbaar ? hoop dat ik zo kan slapen ?

Jeetje dat is wel even schrikken. Hopelijk dient de baby zich eerder aan! Ik heb donderdag weer een echo. Gister ook de hele dag last van harde buiken gehad. Meestal ga ik dan even met de douchestraal onder de douche staan. 

De misselijkheid herken ik niet echt. Wel de maagzuur en nu al 2 weken lang last van menstruatoepijn in de nacht. Deze week al helemaal. Ook in de ochtend. Nu dus ook vandaar ik zo vroeg wakker lig. En erg last van me heupen dus loop snachts altijd een klein rondje. (Me hond kijkt me dan aan of ik wel helemaal lekker ben hahaha) zo maar even een warme kruik maken en op me buik leggen.
Hjopelijk kan ik daarna nog even wat slapen. Vanmida krijgen we een oppaspup van de buren, erg leuk maar wel druk denk samen met onze hond dat wordt de hele dag spelen voor ze. En vanavond verjaardag. Hebben jullie ook die dubbel waarin je zelf nu even leeft. Ik heb echt zin om allemaal dingen te ondernemen/doen en ben zo graag onder de mensen maar heb er op het moment totaal geen behoefte aan. Heel apart haha. Nou fijn weekend dames! 

Ja die misselijkheid is denk ik steeds door het maagzuur, weet het ook niet precies. 
Ik slaap gelukkig nog steeds goed, ga wel een aantal keer tussendoor maar de wc en heb dan ook steeds pijn aan de heup waar ik op gelegen heb. Als ik dan daarna weer verder ga slapen op de andere kant, gaat dat wel goed.
De verloskundige heeft bij 35 weken ook nog even naar de groei gekeken,  voor zover dat dat nog lukte, maar nu scheen het wel weer mee te vallen. Het is dus schijnbaar niet zo'n gigantische baby als waar ik eerst bang voor was ?
Ik heb ook weinig zin om te ondernemen hoor. Vandaag heeft mijn vriend ook gewoon vrij en hebben we eigenlijk niks op de planning. Het liefst bleef ik de hele dag samen lekker in bed liggen haha maar dat zal wel niet gebeuren. Denk dat we toch even wat kleine dingetjes in huis gaan doen.. Maar ik heb in elk geval geen verplichtingen gelukkig.. ?

Ik heb geen last van maagzuur gehad of misselijkheid. Wel elke avond een brok in mijn keel waarvoor ik rennie slik. 
Slaap echt weer heel slecht laatste dagen...elk gewricht in mijn lijf doet zeer. Veel plassen ook, baby is ingedaald. Heb ook een zeurend gevoel van onder denk dat dat komt omdat hij ingedaald is en zwaar haha
Ik zit ook veel in mijn eigen bubbel hoor. Blijf ook graag dicht in de buurt van huis. Concentratie is ook stukken minder waardoor autorijden ook minder gaat. 
Merkt je hond er iets van Ans? 
Mijn kat doet zo gek laatste dagen heel erg aandacht trekken... Wel lief maar ook wel irritant soms haha. 
Fijn neusje dat je baby toch niet zo groot zal zijn als eerder gedacht. Nog even en we zullen merken hoe goed ze zijn met het inschatten. 

Vervelend die nachten he.  Ik lig ook maar te draaien mijn heupen doen zo verschrikkelijk pijn steeds. Vooral de rechterkant. Gister het bed op klossen gezet wel fijner uitstappen voor me! Of nouja is meer eruit rollen haha. 

Mijn hond merk ik wel dat ze me erg beschermd. Vooral buiten aan de riem naar andere honden toe. Dan laat ze zich even goed horen. Heel vervelend want soms denken mensen nu dat ik een hele vervelende hond heb terwijl ze nog geen vlieg kwaad zal doen haha maarja ook wel weer lief. Onze kat is tegenwoordig naar buiten (9 maanden issie) dus die is daar veel drukker mee :p 

Ik sliep een weekje geleden ook voor geen meter meer, niets lag lekker, buik zat in de weg en moest steeds plassen. Nadat de fysio mijn bekken helemaal heeft losgemasseerd en weer recht heeft gezet, slaap ik stukken beter. Kan weer pijn-vrij liggen, waardoor ik ook minder snel wakker word van een volle blaas, best lekker! Overdag ook meteen weer wat meer energie. Gister vrijgezellen van een vriendin gehad en veel gelopen en gezeten, dat heb ik vannacht wel gevoeld. Werd wakker met enorme kramp boven in mijn buik en dacht even ‘shit, niet nu al! Moet jog teveel doen.’ Rustig blijven ademen en toen het iets minder was naar toilet. Wist meteen waar de kramp vandaan kwam toen ik op stond; madam had haar billen tegen mijn ribben aangeparkeerd.. Beetje duwen en mijn buik werd weer zacht, erna nog lekker even geslapen. Vandaag maar rustig aan doen, want voel nu al m’n bekken en voeten zijn nog beetje dik van drukke dag. Ach, niet heel gek; 12 uur lang gek doen is sowieso vermoeiend, laat staan als je 37 weken zwanger bent?

Terug
Bovenaan