Ik sliep een weekje geleden ook voor geen meter meer, niets lag lekker, buik zat in de weg en moest steeds plassen. Nadat de fysio mijn bekken helemaal heeft losgemasseerd en weer recht heeft gezet, slaap ik stukken beter. Kan weer pijn-vrij liggen, waardoor ik ook minder snel wakker word van een volle blaas, best lekker! Overdag ook meteen weer wat meer energie. Gister vrijgezellen van een vriendin gehad en veel gelopen en gezeten, dat heb ik vannacht wel gevoeld. Werd wakker met enorme kramp boven in mijn buik en dacht even ‘shit, niet nu al! Moet jog teveel doen.’ Rustig blijven ademen en toen het iets minder was naar toilet. Wist meteen waar de kramp vandaan kwam toen ik op stond; madam had haar billen tegen mijn ribben aangeparkeerd.. Beetje duwen en mijn buik werd weer zacht, erna nog lekker even geslapen. Vandaag maar rustig aan doen, want voel nu al m’n bekken en voeten zijn nog beetje dik van drukke dag. Ach, niet heel gek; 12 uur lang gek doen is sowieso vermoeiend, laat staan als je 37 weken zwanger bent?