37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

ik ben wel benieuwd of ze de vraag om eerder in te leiden accepteren/in mee gaan als de baby het nog goed doet, maar moeders er mentaal door zit.
verkoudheid heerst bij ons enorm, voel me dus ook nog ziek.. kan alleen maar op bed liggen met series en paracetamol.. 

Aan het begin van mn zwangerschap vond ik het heerlijk klinken.. Netflix kijken op bed. En nu denk ik: HELP!!!
2 weken terug was ik ook erg verkouden, toen dacht ik nog; stel je voor bevallen en strontverkouden zijn.. dat wordt niet leuk!!
Gelukkig is het bij mij vrij snel weggetrokken, lekker in bad zitten met eucalyptus olie en kamille thee drinken. Ik hoop voor je dat je snel beter wordt.
Sinds vanmorgen heb ik een zeurende rechter bovenbeen, ik dacht meteen aan geen weeen maar elk pijntje en kwaaltje link ik nu aan het begin van de bevalling. 
Sterkte allemaal!

Hoi allemaal,
ik ben nu 38 weken ook. En heb het ook wel redelijk gehad. Kan erg mee leven met jullie verhalen. Kom slecht uit de voeten ook. Gelukkig kan ik aftellen. Met 41 weken sowieso inleiden. Maar hoop natuurlijk dat het liever natuurlijk op gang komt van te voren. 
Sterkte iedereen met de laatste loodjes!

Net naar het ziekenhuis geweest. Ze gaan mij maandag inleiden mocht de baby er dan nog niet zijn. Ben dan 40.1 
Ze gaan inderdaad niet eerder inleiden dan 40 weken. Had wel 2 cm ontsluiting en ze hebben nog een keer gestript. Ga er maar vanuit dat dit niet veel doet aangezien de afgelopen week het strippen ook niet echt iets heeft uitgehaald.  
We wachten maar weer af!  

Ik heb het trouwensook zo gehad met Netflix, haha. Heb nu zo'n proefab. Van videoband, is de eerste 2 weken gratis.is weer even wat anders.... ?
Beterschap en netflixse
Xx 

Oehhh spannend hoor.. dan weet jij sowieso  al dat je binnen een week mama gaat worden.
Hier weinig veranderingen.. hele dag harde buiken, veel plassen er is alleen nog diarree bijgekomen (teveel info? ?) maar dat blijkt er ook weer bij te horen.
Ik heb al een paar keer gedacht Ja nu gaat t gebeuren.. En dan ebt alles weer weg.
Morgen moet ik weer naar de vk en morgen ben ik ook precies 40 weken. En ik hoop zo dat ik bij de 5% zit waarbij de baby op de uitgerekende datum komt.?
Maar ik denk het niet ?
Sterkte en succes weer iedereen 

Net bij de vk vandaan, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan. Maar alles nog dicht?! Hoe kan dat nou met zoveel voorweeën en symptomen. Dit is mentaal een kwelling.
we hebben afgesproken dat ze een intake plannen in het zh om inleiden te bespreken op verzoek van mij. Ze leiden liever niet in als het nog niet rijp is. Dus dan zouden daar de opties besproken worden, ballon, katheter, infuus.. maar voor het weekend zie ik het niet gebeuren.
maandag op z’n vroegst dan ben ik 40.3. 
Aan de ene kant denk ik stel je niet zo aan je bent er bijna, maar die knop omzetten.. dat is nog verdomd lastig. 
Een bad met eucalyptus is nog wel een goede aanrader Manon, ik probeer alles om snel van deze verkoudheid/hoesten af te komen?

Herken het helemaal, kan die knop ook niet echt vinden.... 
Mag je maandag dan voor intake gesprek of wordt je dan ingeleid... 
Ik heb voetreflex therapie gedaan en teunisbloemolie capsules elke avond voor het slapen ingebracht. Weet niet of die 2cm ontsluiting daar door komt maar misschien ook voor jou het proberen waard! Die capsules kan je bij de tuinen kopen. Er zit een heel klein beetje hormonen in wat de baarmoedermond week jan maken.
Bij mij kunnen ze gelukkig wel gelijk beginnen met vliezen breken. Moet do nog 1x naar de vk en vraag dan of ze nog een keer strippen. Vannacht wel de hele nacht in de weer geweest door krampen etc. Helaas niets regelmatigs dus wie weet wat do nog kan doen!! 

Sterkte met het vinden van die knop! Ga hem hier ook maar eens zoeken... xx

Ik ben vandaag ook weer bij de vk geweest. Mn lichaam is voorbereidend werk aan het leveren voor de bevalling, en ze vermoed ook wel dat ie spontaan op gang gaat komen, maar toch voor maandag een afspraak gemaakt om te strippen, En mocht dat niet helpen dan volgende week vrijdag een intake gesprek bij de gynacoloog. En dat lijkt heel snel maar als je zwanger bent is dat nog heeeeel ver weg.
Ik denk dat hij binnen een week gaat komen. (Maar mijn gevoel is niet erg betrouwbaar aangezien ik dat vorige week ook dacht)
Conclusie; we blijven maar weer wachten ?

Terug
Bovenaan