37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Ohh dames!! 

Ik ben er ook zo klaar mee, ben nu 38,2 
en zit echt te wachten... bij elk krampje denk je jaaaa zou het...
maaar helaas!! 

Ow wat fijn joh dat je vandaag al mag!!
Hoeveel weken ben je nu?
Stiekem wel jaloers dat jij van het weekend sowieso je babytje vast hebt!!?
Heel veel succes! Laat je weten hoe het is gegaan en als bent  bevallen? Ben wel nieuwsgierig!!! 

@mirandaas snap je helemaal hoor!!! Misschien komt jou schatje al voor Maandag! Je bent tenslotte ook al wat verder!!!

Ja super spannend! Heb vannacht ook eigenlijk best goed geslapen! Geeft me veel rust dat ik weet dat ik gewoon na het zh mag, lekker veilig alles bij de hand. 
Ik voel me altijd prettig in een zh, komt misschien omdat ik er zelf werk? (niet in het zh waar ik beval)
wel benieuwd hoe het allemaal gaat, maar ik houd jullie op de hoogte??
Mijn due date is 2-2, dus ik denk dat ik ook beval op die dag als het het allemaal goed verloopt??
Ik hoop voor jullie dat er snel een baby in jullie armen ligt! En dat alles goed mag gaan! Toitoitoi??

Ha meiden!
Hoe gaat het bij/met jullie? 
Hier alles nog veels te rustig ? en ga nu weer twijfelen over de meisjes naam.... word niet goed van mezelf... zijn jullie wel echt zeker vd naam?
Hoop dat het goed gaat met jullie! 

Haha dat herken ik wel Manon, ik heb ook zo'n periode gehad dat ik dacht of we wel de juiste naam hadden.. Maar toen ging ik aan andere namen denken en toen merkte ik dat de naam die we gekozen hadden echt al ingeburgerd is hier. Dus wij gaan niet meer wisselen.
Ik hoop dat wij allemaal voor maandag die kleine in ons arm hebben. 
Af en toe heb ik wel een krampje maar niks regelmatig ofzo.. dus ook hier is het nog veel te rustig helaas. 
Dus nu gaan we maar voor 3 februari ?

Ow meiden, weer een aantal dagen voorbij.... kan niet meer..... de minuten tikken voorbij en de pijn lijkt alleen maar erger en erger te worden. Houden jullie het nog vol? 
X

Hoi dames, Ik ben donderdag avond dus al voorbereid op inleiden. Vrijdags ballon eruit gevallen, vliezen gebroken en hoppa 4 cm! Twee uur later 1 cm verder maar geen pijn. Toch voor een ruggenprik gekozen preventief. Daarna ging het vlot, kon het beter loslaten. Binnen het half uur op 8 cm, en 2 u later was ze er! Een meisje helemaal gezond!
Zo blij dat ze er is! Maar nu begint het he, het genieten! Maar ook alle andere dingen?. 
Nog even volhouden dames!! Je word rijkelijk beloond!

Terug
Bovenaan