3de kindje deel 4

Heel veel sterke Edith met het overlijden van iemand in de familie. Echt Kl...te.

Chris, alweer 11 weken. Het gaat inderdaad snel. Spannend zo'n vlokkentest. Ben er erg benieuwd naar. Mocht ik nog eens zwanger worden dan moet ik natuurlijk ook de keuze maken van wel of niet. Ben benieuwd wat jou ervaring straks is. Leuk dat je het nu ook snel aan de kinders kan vertellen. Wat zullen ze zeggen?

Lies: nog even doorbijten. Het einde is in zicht en dan kan je je kleine mannetje in je armen houden. Vervelend dat je snachts zo vaak uit je bed moet. Lijkt me verschrikkelijk.

Hier eigenlijk ook niet zo bezig met het zwanger zijn. Zit nu in de wachtweken maar ben nu druk bezig met het inpakken van de spullen voor de verhuizing. Rond 15 november willen we over en dan is het wel handig als alles ingepakt is. Wat een werk.

Gr. Debby

Hallo allemaal,

even een kort berichtje van mij. Kan niet veel schrijven. Zit even op het werk tussendoor te spieken of Janine`s baby al gearriveerd is. Heb thuis al meer dan een week geen internet meer. Zal nog duren tot de 22e! Op het werk is het zo druk dat ik helemaal geen tijd meer heb gehad om te kijken. Daarom reageer ik nu alleen maar even op Janine!
Sorry, daarvoor!

Gefeliciteerd met je mooie dochter. Inderdaad een mooie, aparte naam.
3 dochters! Wat leuk !
Hoe vinden je oudste het?
Wat leuk dat ze op 2 oktober is geboren! Dan is mijn zoon ook jarig! Haar verjaardag zal ik niet meer vergeten!

Hier is verder alles prima! Ben inmiddels 32 weken. De laatste twee werkweken zijn aangebroken. Donderdag krijg ik een uitgebreide echo. Ben benieuwd. Kleintje ligt volgens alles met het hoofdje boven en de voetjes beneden. Ben benieuwd of daar nog verandering in komt.....
Zo, ik ga weer verder met de klas....

Janine! Geniet maar lekker van je kleine meid. Ik kan niet wachten tot ik je voorbeeld kan volgen...

Groetjes Estelle

Hai Estelle,
Bij jou schiet het ook al op.
Al bijna verlof en dan afwachten.
Voel je je goed?
Ik vond die laatste weken langzaam gaan.
We waren echt aan het aftellen.
Heb je in huis alles klaar? Of moet je in je zwangerschapsverlof nog bezig?
Groet,
Janien

Hoi Janine!

Hahaha, alles al klaar???? nee hoor, we zijn dit keer echt vreselijk laat!
De zolder begint nu pas een beetje vorm te krijgen. Het heeft even een tijdje stil gelegen omdat een oom van mij vorige week plotseling is overleden...
We hopen dat het timmerwerk komend weekend helemaal afkomt. Dan kan geverfd worden en het laminaat gelegd. Dan moeten wij verhuizen met onze slaapkamer, en dan kunnen we de kamer van onze zoon gaan maken. We streven ernaar dat we dat in de herfstvakantie allemaal kunnen afronden. Dan kan ik over 3 weken de babykamer gaan klaarmaken.....
De kaartjes moeten we nog bestellen...we hadden leuke gezien op internet, maar aangezien we even geen internet hebben, ligt dat ook stil en de naam....hahaha, tja, we hadden de naam definitief gekozen, totdat een moeder van één van mijn leerlingen plotseling met allerlei namensuggesties op de proppen kwam....daar zat dus ook onze naam tussen......toen vond ik hem gelijk niet meer zo leuk.....
Nu hebben we een andere.....hopen maar dat die niet ook nog geraden wordt....

Dus, nog werk zat hier....naast het gebruikelijke kastjes-schoonmaken dat ik bij ieder zwangerschapsverlof trouw doe.
Ik heb de weken dus nog hard nodig.

Zo, even snel een boterham eten. Over een half uur zit de klas weer vol met kids....

Groetjes Estelle

Hoi Lies,

Heb jij omeprazol mogen slikken? Dat ga ik ook eens vragen aan de gyn. Ik heb ze nog liggen, want die begruik ik normaal gesproken ook (als ik niet zwanger ben). Dat zou idd wel heel veel schelen!

Woensdag naar de gyn dus dan vraag ik het meteen.

Groetjes Suus

He Suus
Ja hoor dat was geen probleem en dat scheelt echt enorm veel omdat die misselijkheid gewoon direct afneemt daarmee. Ik heb ze nu nog elke dag anders sta ik iedere nacht weer over te geven en nu weet ik dat nog te beperken tot 1 keer per week en alleen als ik teveel heb gegeten.
Succes
Lies

Hoi Lies,

Nou dan ga ik het zeker overleggen morgen! Zou voor mij idd ook ideaal zijn! Ben dat spugen en zuurbranden al helemaal beu!
Dank je voor de tip!

Vandaag de 20 weken echo. Om 13.15 uur zijn we aan de beurt. Ik vind het absoluut weer spannend hoor. Voor mijn gevoel zit het wel goed, maar je wilt toch graag een bevestiging he.
Ik hoop dat we er ook wel gewoon lekker van kunnen genieten om onze kleine wurm weer eens te zien!

Morgen dan naar de gyn, ook erg benieuwd wat die gaat zeggen van mijn bloeddruk. Ben toch wel erg blij dat ik de stap eindelijk heb gezet.
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Suus

Nou meiden,

dat was dus echt genieten vanmiddag!
Eerst heel spannend natuurlijk, maar na steeds meer lovende berichten kon het echte genieten beginnen. Wat was het weer mooi om ons kleine manneke in mijn buik te bekijken!
Echt alles (uiteindelijk, want hij bewoog erg veel) kunnen zien. Doordat hij zo beweegelijk was hebben we ruim een half uur daar naar ons ventje kunnen kijken. Heerlijk! Zeker omdat alles er goed uitziet natuurlijk!!!
Twijfelen over het geslacht hoeven we absoluut niet. Het was echt overduidelijk dit keer! Zelfs voor ons! ;-)

Ik geniet nog even na!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan