3e kindje

Hé Reggie, van harte gefeliciteerd meid, wat onwijs leuk voor je!
Ik ben in ieder geval super jaloers op je hihihi...
meides, met mij gaat het prima gisteravond wéér heerlijk geklust en had vandaag heel erg buikpijn onderin dus hoop dat dat m'n ei was óf de innesteling had telkens een cyclus van 28 dagen maar de laatste keer van 24! zo blijf je bezig he?

leuk dat er steeds meer mensen bij komen gezellig.
Ruma, ik hou me idd een beetje afzijdig want ik durf er haast niet op te hopen dat we er nu echt voor gaan maar zoals het er nu voor staat vind ik het allemaal gezellig en loopt alles soepel m'n hummie doet erg zijn best met alles.  
ik volg jullie vanaf de zijlijn en dan zien we wel hoe alles loopt oké?
kuskus; san.

Hoi RW, Ruma, M3, Reggie en Sanniebal,

Ten eerste Reggie heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Fantastisch dat je na 3 dagen gelukkig een positieve test hebt. Ik hoop dat alles heel voorspoedig gaat? Hoe oud zijn je andere kinderen?

M3, balen als het zwanger worden niet snel wil lukken. Was je bij je vorige twee zwangerschappen snel zwanger, of heeft dat ook een paar rondes geduurd?

Ruma, ik ben grafisch vormgever. Wat doe jij (jullie) en hoeveel dagen werk jij. Klopt het dat je 4 dagen werkt (heb ik geloof ik ergens gelezen)?

Sanniebal, heel veel klusplezier toegewenst, zal voor je duimen dat het gaat lukken.

RW, sorry dat ik zo nieuwsgierig ben over waar je werkt. Vind het gewoon leuk dat je in de buurt woont. Ik bedacht me net, dat als het voor ons beiden lukt om zwanger te worden (en ook nog eens tegelijkertijd) we kans lopen elkaar bij de verloskundige tegen het lijf te lopen, ha ha. Is voorlopig nog wat te voorbarig gedacht.
Hoe was MB? De kinderen gaan 1.5 dag naar het kinderdagverblijf en de oudste gaat ook naar de peuterspeelzaal. Verder weet op dit moment (uitgezonderd van 1 vriendin) dat we aktief bezig zijn.

Zo dat was weer een lang verhaal. Ik vind het echt heeeeeeeeeeel leuk om met jullie hier op het forum te kletsen.

Groetjes,
Liene

hoi Reggie,
Top dat je zwanger bent!!
Gefeliciteerd hoor, geniet maar lekker, dan genieten wij een beetje met je mee...om alvast weer in de stemming te komen..hahaha

Kan ook net als de anderen niet wachten tot het weer zover is!

M3, leuk dat je hier nu ook bij bent.
Ik ben ook even de kluts kwijt, door die rare lichte bloeding.
Nu voor de vierde dag, maar ik heb geen verband nodig, dus het stelt weinig voor eigenlijk..
Lastig dus, zit nu op dag..ehh..22, van 28 hoop ik..
Heb verder weinig klachten, dus geen idee.
Hoop met je mee, dat het voor ons allen snel goed komt!

Liene, je nieuwsgierigheid is niet erg hoor, ik snap het wel.
Mijn jongste zit ook op kdv in Elst....oooo
Welk kdv gaat jou kindje?
Ben heel benieuwd..als je het kwijt wilt he!!
Is inderdaad wel leuk dat we in de buurt wonen, je weet nooit wat er van komt ja.

Marco was supergaaf, en eigenlijk wilden we morgenavond ook nog gaan, maar ja geen kaarten..
zondag was het iets minder, maar dat werd woensdag weer goedgemaakt!!
Kortom alles lekker hier verder, vanavond uit eten, gezellig met collega's.

tot later, Liefs R

Reggie: super!! Gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!!! En zo snel!! Ik vind het in ieder geval leuk dat je nog even hier rondhangt! Wie weet kunnen we met z'n allen een juli/augustus forum openen!!!

Sanniebal: ik ben blij dat je je weer hebt gemeld! Ik lees wel wanneer je zin hebt om te forummen!

Liene: ik werk inderdaad 4 dagen. Ik heb nu een halve dag ouderschapsverlof (op vrijdagmiddag). Ik werk bij een grote pensioenbeheerder en verzorg de hele administratie van een pensioenfonds (best pittig en veel). Zelf heb ik rechten gestudeerd in Nijmegen, maar ben niet echt aan de bak gekomen (in het zuiden des lands lopen we zo'n 20 jaar achter op de rest van NL). Verder heeft mijn man een boerderij (melkvee).

M3: het is wat hè, met die kinderwens. Toen we op vakantie waren bedacht ik eigenlijk ook wel dat het leuk was nu die 2 al ouder zijn en niet meer iedere dag hun slaapje nodig hebben, overal kunnen eten, drinken. Geen gesleep meer met de luiertassen e.d.. maar toch het blijft kriebelen. Nu weliswaar ook nog minder omdat ik me helemaal zit op te vreten omdat manlief zich helemaal te pletter werkt in het huishouden (not dus).

RW: ik blijf duimen!

Groetjes, Ruma

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie felicitaties! Het zou geweldig zijn als we idd in juli/augustus een topic '3e kindje' kunnen openen voor ons allen. Vandaag van mijn zus een schitterend boek gekregen  'het grote wonder', hierin zijn hele mooie foto's te zien van de ontwikkeling van de baby, van voor de eisprong tot aan de geboorte. Ook heel veel wetenschappelijke achtergrondinfo....dus als jullie iets willen weten... ik zoek het op haha

Liene, ik heb een dochter van bijna 5 en een zoontje van 3, samen echt yin en yang. Onze meid is echt een lieverd,  rustig en bedachtzaam,  heb haar haast nooit streng toe hoeven te spreken.  Onze knul is een wervelwindje, een boefje met heel veel apestreken die echt in de gaten gehouden moet worden. Het klikt ontzettend goed tussen die twee en ik ben heel nieuwsgierig wat voor karaktertje nummer drie heeft.
Hoe oud zijn jouw kids?

Ruma, ik las dat jij vier dagen in de week werkt. Ik dus ook en vind het af en toe best pittig. 1 dag werk ik thuis en 3 dagen op kantoor. Onze kinderen gaan dus op 3 dagen naar een gastouder. Nooit voor hele dagen want mijn man werkt in onregelmatige diensten.  
Aangezien hij bij zijn vorige werkgever/functie geen of moeilijk ouderschapsverlof op kon nemen heeft hij deze zomer een baan gezocht waarbij hij wel vaker de kinderen kan zien en dat is dus  gelukkig gelukt. Hij geeft nu leiding aan een team van 40 man in de voedingsmiddelenbranche en dat doet hij in een ploegensysteem. Dat betekent dat hij of al om 14.00 uur thuis is en de kinderen van school/psz ophaalt of pas om 16.00 uur gaat werken en 's nachts thuiskomt. Het was even wennen aangezien ik gewend was het ochtend- en avondritueel met de kinderen altijd samen te kunnen doen met hem. Maar nu hebben we ons ritme zo'n beetje gevonden.
Wat leuk dat je op een boerderij woont, lijkt me ook een zware combi (weet er niet veel van...nou ja, behalve dan wat je ziet bij 'Boer zoekt vrouw' .

RW, wat vreemd dat je die lichte bloeding nu (al?) hebt. Ben al snel geneigd te denken dat het een innestelingsbloeding is. Ik hoop het van harte. Heb je er klachten bij?

Fijne avond en de groetjes
Reggie

Hoi meiden.
Ik moet even weer reageren..Ik ga vanavond weer naar Marco Borsato.!!!
Heb via Marktplaats nog kaarten voor het veld gevonden.
Vriend is jarig, dus geweldig leuk.
De dvd opname is ook nu dus extra speciaal.
Kids snel naar oma, even eten, snelle douche, en we zijn weg!!
Heel veel zin in, er gaan ook collega's dus super!

''Afscheiding'' is weer over..Wat dat nu was???
Zou alles kunnen zijn, maar we wachten af tot woensdag..
Spannend dus.

allemaal een fijn weekend!
Groet en liefs R

Hallo meiden,

Het forum doet echt heel gek, ik hoop dat dit berichtje op de juiste plek geplaatst wordt.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Iedereen een leuk weekend gehad? Ik zit inmiddels alweer op dag 10 van mijn cyclus en deze week gaat het klussen beginnen. Jippie

RW: Fantastisch dat je weer naar MB bent geweest, hoe was het? En hoe voel je je verder, klopt het dat je deze week je NOD hebt? Mijn kinderen gaan hier naar het kinderdagverblijf van de SKAR? Die van jou ook?

Regie: Dat boek waar je over vertelde, heb ik ook. Het is echt een fantastisch boek, en de afgelopen weken heb ik er al echt te veel in gelezen? Mijn zonen zijn echt allebei zo anders. De oudste (3) is echt heel voorzichtig en ook heel zachtaardig, terwijl de jongste (bijna 2) een echte rauwdouwer is. Hij zit alijd onder de blauwe plekken en klimt overal op. Het is wel grappig dat het echte spelen nu ook begint te komen. Ze kunnen echt met elkaar liggen stoeien en daarna spelen ze dat de oudste de jongste naar de peuterspeelzaal brengt. Erg grappig, het is een heel leuk stel, maar soms kan je ze wel achter het behang plakken omdat ze wel de hele tijd op  elkaar lip (willen) zitten. Hoe vinden jij en je man tijd om met elkaar te praten, met die verschillende werktijden die jullie hebben, lijkt me dat best wel moeilijk?

Ruma: Heb jij je hele leven al op een boerderij gewoond? Of kom jij uit een kleine plattelandsgemeente?

M3 en sanniebal: ook de groetjes aan jullie, ik hoop dat het ook bij jullie lekker gaat.

OK meiden, dat was het weer, nog even een uurtje werken en dan naar bed .

Groetjes,
Liene

hallo,

Ik kom net terug van de verjaardagen van mijn stiefbroer en zijn vrouw. Was erg leuk. De kids even snel pyama aangedaan en lekker ongewassen naar bed gebracht. Ze waren al vertrokken voordat ik de trap afgelopen was.

Liene: ik kom wel uit hetzelfde dorp, maar nooit iets gehad met een boerderij. Leerde mijn man kennen toen ik 17 was, ging op mijn 20e naar Nijmegen om te studeren, wonder boven wonder bleef het al die tijd goed gaan (ook al ging ik flink veel stappen met vriendinnen) en na mijn afstuderen hebben we heel even samengewoond en zijn op ons 10e jaar dat we samen waren getrouwd. Ik herken trouwens sprekend jouw verhaal van je jongens: de oudste bij ons is vrij voorzichtig en voor de jongste kan het niet wild genoeg zijn: Geen trap of klimrek te hoog.....

Reggie: hoe voel je je? Al een beetje bijgekomen na de eerste opwinding?

Voor de rest: Sanniebal, RW en M3: hopelijk gaat het goed!

Groetjes, Ruma

Terug
Bovenaan