3e kindje

Hoi Ruma,
Ik ken het niet hoor, overgeven..dus hoop dat zo te houden..
Maarja, als het erbij komt, so be it!!
Ik voel me best oke, en voel me echt zwanger..

Reggie, ik wist de vorige keer, in juli dus, meteen dat het anders voelde..Ik kon niet blij zijn..gek he.
In week zes begon die bloeding, en toen wist ik het gewoon al.
Na negen dagen bloedverlies ging het alsnog mis..
Erg teleurgesteld, en verdrietig.
Het voelt nu anders.
ik heb ook al twee kids, maar de jongste gaat ook bijna naar school.
Dus overdag straks wel rust.
En als het goed gaat, de zomervakantie vrij volgend jaar.
Heerlijk genieten dan he, met z'n allen..

Groet R, ik ben keimoe.....

hoi RW,
van harte gefeliciteerd meid, super leuk en spannend voor je, strooi eens wat over ons uit!! ik ben heel blij voor je, jij bent nr 2 van  de;  derde kindje club.
tof tof tof.
kus san.

Ha meiden,

FANTASTISCH NIEUWS RW!!!! Gefeliciteerd, echt geweldig. We hebben nu dus 2 zwangeren onder ons? En voor Sanniebal is het de komende week ook spannend, ik zal voor je duimen!

Wij zitten op dit moment in de klusperiode. Vanavond gaan we weer klussen maar mijn man is pas laat thuis. En ik wil het klussen vandaag echt niet voorbij laten gaan want ik wil alle kansen benutten. Wie zijn er op dit moment ook volop aan het klussen?  

M3 ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan hoor, jullie zijn al 16 maanden bezig, lijkt me ook echt wel gerechtvaardigd hoor!

Sanniebal ik ben echt blij voor je dat je man nu zo enthousiast is en zelfs ook in het huis gaat klussen. Geweldig!!!

Wel grappig, dat Reggie en M3 beiden in Eindhoven wonen en RW en ik in de regio Arnhem-Elst. RW de kinderen gaan naar de M..M.. en gaan na de zomer naar de K..K.B.. (sorry dat ik zo vaag over de namen van de kdv-en doe .... wil mijn identiteit voor de rest (- 3e kindje forum) niet vrijgeven), dit omdat de oudste dan naar de openbare school gaat. Gaat jou jongste ook naar de peuterspeelzaal, hij wordt binnenkort  toch vier?

Hier gaat het zo zijn gangetje, nog steeds druk met werken. Mijn oudste zoon vindt, sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat, het Kdv niet leuk meer en moet dan altijd huilen als ik hem wegbreng, bij de peuterspeelzaal doet hij dat niet. Daar heb ik best wel moeite mee!

Reggie nog 3 weken wachten en dan een echo. Spannend!, maar duurt nog wel lang he?

Komende vrijdag is mijn vruchtbaarste dag (eigenlijk wel gek dat je zoiets persoonlijks hier zo maar meldt). Ik hoop zo dat het gaat lukken. Ohhhh ik ben er veels te veel mee bezig ...............

Groetjes,
Liene

Hoi Liene,
Mijn zoontje is binnenkort al voor het laatst op kdv.
Gaat nog een paar dagen naar oma dan, vast wennen, want die gaat hem straks ook naar school brengen..
Wie weet kennen we elkaar gewoon..gek idee he?
Hier alles oke,alleen ik ben moe, en gaap de hele dag. Heb het ook zo vreselijk koud!!!!
Maargoed, alles voor de goede zaak.
Heb het net al mijn zus verteld, moest het kwijt.
En na die miskraam is het toch anders..
De rest hoort het pas in december ofzo..
Groet R

Ha meiden,

Alles goed bij jullie?
Hier is nog alles van hetzelfde, moe, koude rillingen (wordt een vette energierekening) maar nog steeds helemaal happy...

Liene, is het nog laat geworden gisteravond... dat wordt dus spannend over ongeveer 2 weken??   Omdat ik niet wist wat mijn vruchtbare periode was, klustten we zeer regelmatig en dus ook  als mijn man  middagdienst had. Ik  bleef  tot 01.00 uur snachts op voor hem.... is niet aan te raden...tegen het einde van de week hadden we moeite om wakker te blijven tijdens het klussen, hahaha  , achteraf gezien was ik niet eens vruchtbaar toen....

Ruma, hoe is het met jou? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jouw vermeende NOD begin november lag, of vergis ik me nu?

fijne avond!

Reggie

Ha meiden,

Reggie, vervelend dat je het zo koud hebt, ik heb het ook heel koud en ben niet eens zwanger .... Gisteravond was het nog heeel gezellig, alhoewel ik het wel als een moetje beschouwde. Daarnaast was onze zoon ook onrustig, maar ja toch gelukt. Op een 1 of andere reden heb ik het gevoel dat het deze ronde wederom niet gaat lukken. Mijn man is ziek geweest en is aan de antibiotica geweest. De vorige maand dat we het probeerden was hij ook niet goed in orde en toen hebben we achteraf gezien toch wel op de goede momenten geklust. Ben dus bang dat het deze keer ook zo loopt. Ben bang voor zwak zaad. Maar nu ben ik wel heel erg aan het doemdenken, sorry.

RW, zit je zoon op de M..M.K of op het andere kdv van de SKAR? Ik geloof niet dat ik jou ken want in Elst ken ik niemand met een dochter van 7.

Oh ja ik heb nog een nieuwtje vanaf 1 december ga ik voor 2 jaar anderhalve dag in de week in  loondienst werken. Dit is echt uit de lucht komen vallen en ik heb nog getwijfeld omdat we immers een wens voor nog een kindje hebben. Mijn man zei echter gewoon doen, misschien wordt je helemaal niet zwanger en als je zo gaat denken dat wordt het nooit wat met die emancipatie!

Jullie ook een fijne avond!
Liene

hoi meides;
nou wij kunnen weer aan de klus hoor, ben vanmorgen weer ongi geworden balen.
ik hoop dat m'n hummie nu de aankomende ronde niet wil overslaan, we zouden dan in augustus uitkomen, precies tussen de andere 2 in.
op zich niet zo'n probleem lijkt mij, dan heb je alle verjaardags visiete in een keer.
we zullen zien hoe het loopt...
groetjes en een kus; san.

Hej Sanniebal, balen!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... maar toch liever geen nieuwe ronde gehad. Zit je nu wel weer op je gewone cyclus? Duim en een knuffel voor je en ik hoop dat het je man nu nog meer motiveert om nog meer zijn best te doen!!!

Reggie, je had gelijk. Volgens de 41 dagencyclus zou ik gisteren ongi moeten zijn geworden, maar ik heb het gevoel dat ik zondag of maandag ongi moet worden, dan is het nl. 2 weken na mijn eisprong (denk ik dan...). Dus de cyclus wordt nog langer. Ik heb al uitgerekend dat ik dan per jaar maar nog 7, hooguit 8 kansen heb om zwanger te raken en dat frustreert me wel een beetje. Vooral omdat we toch hebben besloten om (maar) tot eind volgend jaar te gaan proberen. Maar goed, wie weet hoe snel het misschien toch kan gaan. In ieder geval fijn dat jij je toch wel redelijk voelt!! Heerlijk om zo te kunnen genieten!!

Zo, ik ga lasagne maken!!

Kus allemaal van Ruma

Terug
Bovenaan