3e kindje

hey Ruma,
ja, rare dingen he die cyclussen, zo gaat het volgens het boekje en zo duren ze (bij jou) opeens langer of (bij mij) opeens korter waardoor je bij ons allebei eigenlijk niet goed weet wanneer dat ei nou ligt te wachten!!
eerst was het telkens 28 dagen vorige was 24 en nu 25 dagen...
we vrijen maar een end heen!
kuskus; san.

Hoi meiden,
Heb net een reactie geplaatst bij topic..Hee Nathaly...
voor m3, maar ook voor jullie, alleen op verkeerde plek..lees daar maar even mee..hahah
Foutje..
Hormonen..hahahahhahaha..makkelijk he..gooi daar gewoon alles op wat mis gaat.
Groet R

hoi meiden,

Nou, hier wordt het spannend! Ik ben nog niet ongi geworden en ik heb het gevoel dat het raak is, maar ik durf dus niet te testen.... Ben gewoon zo'n struisvogel: als ik niet test en niet ongi wordt, kan het toch zijn dat ik zwanger zou zijn ipv een nog langere cyclus. Ik heb eigenlijk nergens last van, geen buikkrampjes (had ik de afgelopen maanden wel elke keer), wel erg moe en licht gevoelige borsten. Het lijkt ook alsof ze al gegroeid zijn, maar ook dat weet ik niet zeker. Nu zit ik me dus ook nog af te vragen welke test ik moet kopen en wanneer ik evt. zou testen (mocht ik natuurlijk niet ongi worden de komende dagen). Al met al erg spannend dus!

Groeten, Ruma

Hoi Ruma..

Spannend joh!!
Je kan nog alle kanten op hoor!!
We gaan gewoon uit van het positieve ja!
Ik heb eerst twee keer de eigen merk van de apotheek gedaan..
En gisteren nog zo'n plus en min test van cb.
Alle drie positief..

Dus kom op, je koopt er morgen meteen een!!
Ik denk aan je, en dan komt het goed!
Zou erg gaaf zijn!
Het is echt een vruchtbare maand hier zeg..

We horen het van je he!!
Groet en veel succes, volg je gevoel!!!

Liefs R

O, Ruma, inderdaad spannend zeg!
Volgende week rond deze tijd zit ik met hetzelfde gevoel (hoop ik). Mijn NOD zou volgens mijn telling woensdag zijn. Maar als ik reken 2 weken na de eisprong dan is het zaterdag of zondag. Ik ga daar maar vanuit. Mijn mannetje is 15 nov. jarig en ik zou hem dan (dat is woensdag over een week) graag een posi-test als kadootje willen geven. Ik zit dan een week na NOD als ik geen ovutesten zou gebruiken en 3 dagen na NOD als ik uitga van 14 dagen na de eisprong. Dan moet de test wel posi zijn als ik zwanger ben natuurlijk.
Ik voel nog niks (wil ook niks voelen...dan ben ik er zoveel mee bezig.). Alleen heel af en toe beetje misselijk, pijntje hier pijntje daar maar ja dat heb ik elke maand. Ben nou al zo vaak voor de gek gehouden...

Voorlopig hebben we echter andere dingen aan ons hoofd. Onze hond is zo ziek dat we  waarschijnlijk morgen afscheid van haar moeten nemen.
Heel shit. Ze is 10 jaar bijna en altijd bij ons geweest. Het is echt alsof je een gezinslid verliest.

Nou meiden,

Zie jullie wel weer.

Groetjes,

M3

Ha meiden,

Sanniebal balen dat je ongesteld geworden ben, ik vind wel dat je er heel positief tegenover staat.

Ruma, spannend zeg. Het niet willen testen (en struisvogel gevoel) ken ik precies, je wilt de hoop gewoon nog niet de kop in drukken. Ik duim voor je.

M3: ik heb ook ergens anders gelezen dat je hond zo ziek. Echt heel naar, je hond is toch gewoon een gezinslid. Twee weken geleden is de hond van mijn schoonmoeder doodgegaan, ze had dezelfde verschijnselen als jullie hond en kreeg ook een prikje tegen het kotsen en anti-biotica. Een paar maanden geleden had de dierenarts al ontdekt dat ze een zwak hart had, dus dit kon de hond niet meer aan. En dan is het toch wel heel verdrietig als je hond dood is.

Hier gaat alles OK, nog steeds druk aan het werk en aan de klus. Gezellig

Groetjes,
Liene

P.S. op dit moment worden er weer een heleboel mensen in mijn vriendenkring zwanger, wel grappig als je allemaal in dezelfde fase zit.

Héé Ruma,
wat spannend zeg, wacht nog een dag of 2 als dat lukt en doe dan lekker die test joh, anders zit je jezelf helemaal gek te maken. toitoitoi.

hallo,

Nog steeds niets. Ik heb al een test in huis gehaald, maar ik durf gewoon niet, bang dat ik teleurgesteld wordt... Misschien morgenochtend. Mijn borsten voelen best zwaar aan, maar dat kan natuurlijk ook vanwege de evt.  naderende ongesteldheid. Zucht.

Terug
Bovenaan