3e kindje

Ruma,

Betekent  dat je zwanger bent?!
FANTASTISCH, gefeliciteerd, ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Groetjes,
Liene

Inderdaad! Er verschenen vanochtend meteen 2 vette strepen op de test: overduidelijk dus. Ik stond echt een beetje te shaken, ook een beetje paniek. Zo van: nu kan ik echt niet meer terug (wil ik ook niet hoor), maar een beetje hetzelfde gevoel toen ik had op het moment dat de test positief aangaf bij mijn eerste zoon.
Zo, ga nu koken!!

, Ruma

Héééé RUMA!
wat onwijs gaaf zeg, echt heel leuk voor je, ik hoop dat je toch nog bij ons wilt blijven om even lekker bij te kletsen.
ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe met heel weinig ongemakken en een hele grote ROZE wolk.
hopenlijk volg ik je snel, onze klustijd begint aanstaande zondag tot een week later (voor de 'zekerheid') en dan is het weer afwachten tot 27 november (m'n verjaardag) wat zou het leuk zijn als ik dan ook 2 vette strepen te zien krijg, mooier kado kan je je niet wensen toch?
gaaf voor je, blij blij

kus; San

Hoi RUMA!!
Wat ontzettend gaaf zeg!!
Gefeliciteerd!!
Hoe voel je je verder?
Ik ben helemaal blij voor je!
Goed dat je dus getest hebt..wat gaf nu de doorslag??
Ga volop genieten, probeer ik ook te doen!!
Veel liefs en alle gezondheid voor jullie saampjes!!
Groet R

Hej Sannie en R,

Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben er zelf nog een beetje ondersteboven van. Vooral vanwege mijn onregelmatige cyclus. Zelf denk ik dat ik rond 13-7 ben uitgerekend.

Sannie: Ik duim heel erg hard voor je dat je een geweldig verjaardagscadeautje krijgt  (wij hebben bijna 2 weken geklust vanwege de onzekerheid wanneer mijn eitje zou komen)  en ik blijf natuurlijk hier schrijven als jullie dat leuk vinden. Ik heb de vorige maanden eens rondgeneusd op het zwanger zijn-forum, maar ik vond er niets aan. Ik vind het hier leuker!

RW: De doorslag gaf eigenlijk dat ik heel erg onzeker was, was bang dat mijn lichaam me weer voor de gek hield, ondanks de nu toch wel erg typische   "klachten".   Alleen heb ik bij mijn 2 knullen pas in de 7e week last van mijn borsten gekregen en dat heb ik nu al vrij snel. De afweging was dus eigenlijk gewoon: dan weet ik waar ik aan toe ben. hoe voel jij je? Ik ben nu eigenlijk vooral moe. Niet altijd, maar echt bij vlagen.

Morgen ga ik op kraamvisite bij mijn beste vriendin! ze is gisteren bevallen van haar derde kindje en het is tevens mijn petekindje: Celeste.
Nu zit ik dus wel nog in mijn maag met mijn collega/vriendin. Zij wil al lang heel graag kinderen en het lukt niet. Deze maand een operatie gehad vanwege de poliepen die ze in haar  baarmoeder heeft en hopelijk lukt het dan wel. Wanneer moet ik het haar vertellen?  

Groetjes, Ruma

hoi Ruma,
Echt geweldig voor jullie hoor!
Ik heb  eigenlijk weinig klachten..
Soms koud!
Borsten prikken telkens en beetje..
En een zwaar gevoel in mijn buik.
Nauwelijks misselijk verder, maar had ik eerder ook niet echt!
Ik ga denk ik morgen de vk bellen en de huisarts inlichten..
Heb ik even rust want de jongste gaat wennen op school, en manlief heeft kijkoperatie aan zijn knie.
Ik heb geen idee wanneer ik dan zou mogen langskomen bij de vk..maar wel eerder werd me toen gezegd.
Ik ben er best een beetje angstig voor, dat ze niets zien ofzo..zit tussen mijn oren..maar toch..
Ik heb er verder wel vertrouwen in deze keer...positief denken dus.
Mijn zus weet er al van, en dat is wel relaxed..kan je het er met iemand over hebben.

Hoe moeilijk voor die persoon ook, wat je beschreef..ik zou het wel al vlug aan haar vertellen, ik denk dat het toch moeilijk is, maar ze het liever van jou hoort, dan via via.

Ik wil die eerste echo ook afwachten voor we het vertellen aan werk/vrienden kring.
Zelf denk ik dat die in week 8 zal zijn..
Kan haast niet wachten, en ben heel benieuwd wat onze kids gaan zeggen.
Of de buren die tegelijk zwanger waren, en dus wel al in april een baby krijgen.
Voor hen ook leuk, dat ik straks al weer zwanger ben.[27 wk dan, als zij is uitgeteld.]

Mijn datum is ongeveer 11-07-07
Maar ligt aan hoe cyclus was.De laaste keer voor de mk was nl 25 dgn, dus dan zou het 08-07 zijn..Maar normaal 28 dgn..ben ik van uitgegaan.
De echo verteld het wel tzt.
Ruma, veel succes, we spreken elkaar nog.Ik blijf ook gewoon hier hoor!
Groet R

Hey Ruma,

Geweldig  meid!!!....super gefeliciteerd... het gaat lekker hier bij dit topic, we besmetten elkaar met het zwangerschapsvirus...Liene, sanniebal en mama van 3....  we sturen het virus ook jullie kant op. Ik hoop echt dat jullie ons spoedig zullen volgen.

Ruma, wat je zei over het zwangerforum daar sluit ik me bij aan. Hier is het een stuk gezelliger.  Je bent op een  mooie datum uitgerekend, dan is mijn zoontje jarig!
Waarschijnlijk ben ik 3 juli uitgerekend, maar dat moet de echo volgende week uitwijzen.  

Sinds zondag  ben ik misselijk, toen nog een beetje met vlagen,  en vanaf dat werd het iedere dag een beetje erger.   Voel me nu helemaal zwanger, mijn broeken beginnen al strakker te zitten. Kan me niet herinneren dat dat bij nummer 2 ook zo snel ging. Ik hoop het op het werk toch nog  tot week 12 stil te kunnen houden, zoals  bij de vorige zwangerschappen.

Groetjes en dikke knuffels aan iedereen

Reggie

Terug
Bovenaan