3e kindje

Lieve meiden,

Reggie bedankt voor zw.virus. Mijn man en ik klussen er nog vrolijk op los. Mijn NOD ligt rond 19 november, dus het dat is al snel.

Ruma, wel grappig een hele goede vriendin van mij is ook afgelopen maandag bevallen van een zoon.

OK meiden nogmaals gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, geniet ervan en blijf lekker op dit forum rondhangen, vind ik ook gezellig.

Groetjes,
Liene

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd Ruma, wat TE GEK, ook voor jou zeg. En jij was nog wel zo pessimistisch, over je lange cyclus etc.
Dat geeft mij ook weer moed hoor.
Ik ben vanmiddag naar huis gegaan omdat ik een soort van migraine aanval kreeg op het werk. Geprobeerd te bestrijden met paracetamol maar het hielp niet.
Toen ff geslapen en ook dat hielp niet.
Ik heb het ook zooo koud, dus ik denk toch dat ik ziek ga worden of zo.
Qua zwangerschapskwaaltjes heb ik niks, dus denk dat het ook deze keer weer niet gelukt is. Het is dan wel lastig dat ik nog tot zaterdag moet wachten voor de ongi komt en dan nog een week voor het weer over is.
Nou ja, dames, ik wil liever wat van jullie virus als ik mag kiezen...

Groetjes,

M3

M3 en Reggie: dank je wel voor de felicitaties!!

Vandaag was ik snel op kraamvisite geweest bij mijn petekindje (even 100 km enkele reis...) en het is echt een schatje. Moest wel weer wennen aan het kleine gefriemel met de luiers en rompertjes etc., dat zijn dan even weer van die momenten dat je denkt: oh ja, dat hoef ik met die 2 nu niet meer te doen.

RW, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu onzeker bent en het is inderdaad een geruststelling als je een vroegere echo krijgt. Ik ben ook veel bezorgder nu om het kindje.Ik haal me nu al vanalles in het hoofd: zou het kindje wel gezond zijn, zou überhaupt wel alles goed gaan, hoe krijg ik het allemaal geregeld, etc, etc, Ik voel me denk ik pas gerust als het kindje goed en wel geland is, maar dan moet ik nog ongeveer 35 weken wachten (als hopelijk alles goed gaat). Dus ik denk dat dit wel de meest bezorgde zwangerschap van de 3 wordt...

Reggie: minder dat je je nu misselijker gaat voelen. Weet je dat ik het idee heb dat ik nu al van vorm aan het veranderen ben? Ik had altijd best een smalle taille en het lijkt alsof die nu al weg is. Ik hoop ook dat ik het nog lang kan geheimhouden. Nadeel: ik heb nogal veel strakkere truitjes en mijn borsten zijn echt al behoorlijk gegroeid....

M3: hoe is het met jullie hond? Gaat het nu weer wat beter of heb ik een vervelend nieuwtje gemist? Verder lekker zelf gaan uitzieken, niet zo snel de moed opgeven hoor!!

Voor iedereen die nog niet zwanger is: hier het virus: **************************

Veel liefs, Ruma

Lieve meiden,

Ik moet toch even mijn ei kwijt.
Vorige maand is mijn moeder in het ziekenhuis opgenomen met een hartinfarct. Inmiddels was ze ook alweer thuis, maar ze is afgelopen maandag weer opgenomen. Vanmiddag heeft ze een hartonderzoek gehad (via de lies en bloedvaten gaan ze dan naar het hart) en toen zijn ze er dus achtergekomen dat ze twee verstopte kransslagaders heeft. Dotteren helpt niet en nu moet ze volgende week een hartoperatie ondergaan, tot die tijd is het kritiek. Ik ben er al de hele dag van slag van en krijg niets uit handen. Sorry, ik moest het even kwijt.

Liefs,
Liene

P.S. Ruma ik ben vanmiddag ook op kraambezoek geweest bij mijn vriendin, het is wel weer even wennen om zo'n kindje uit de wieg te tillen en vast te houden. Het is allemaal zo fragiel, wat vergeet je het snel he en wat ben je dat hele kleine spul ook weer snel ontwent. Maar wat een lief klein prutsje, echt heerlijk.

hoi mama van 3, dat je je nu nog niet zwanger voelt, wil nog niets zeggen. De enige reden dat ik teste was omdat mijn menstruatie uitbleef. Later kwamen pas de kwaaltjes. IWeet je al of je naar de huisarts gaat als het deze maand niet is gelukt?
Beterschap met je griep!

Liene, wat erg van jouw moeder. Ik kan me voorstellen dat dit je heel erg bezig houdt. Mijn schoonvader heeft 5 jaar terug  hetzelfde meegemaakt. De belangrijkste ader bij zijn hart was verstopt (de zgn widowmaker). Het was een spannende tijd waarin hij 4 bypasses in 1 operatie heeft gekregen.  Heel de familie heeft slapeloze nachten gehad, zeker in de periode dat hij moest wachten op de operatie...wel drie hele dagen...het leken eeuwen.  Het goede nieuws is dat hij zich sinds die operatie is weer superfit voelt en een actief leven leidt... Veel sterkte de komende tijd, het is een enorme stressperiode.

Ha Ruma, nou dat had ik ook met mijn truitjes, gelukkig is het nu wat kouder buiten en draag ik laagjes over elkaar, dan valt mijn uitdijende taille en spontane borstvergroting niet zo op .
De bezorgdheid deze zwangerschap is inderdaad een stuk groter dan bij de vorige zwangerschappen. Voor mij telt het idee mee dat ik bij mijn eerste twee nog geen 30 jaar  was (vals idee van veiligheid) en al 2 gezonde kinders heb gekregen... het gevoel dat je bij nummer drie het lot een beetje tart...

Groetjes en een fijne avond allemaal.

Reggie

Lieve Liene,

Wat erg van je moeder. Ik heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt: mijn vader heeft 10 jaar geleden een vrij zware bypass-operatie gehad (ze hadden 5 omleidingen bij hem gelegd), nadat hij een aantal hartinfarcten heeft gehad. Ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je!!

Knuffel, Ruma

Hej RW,

Ik heb het mijn collega vandaag al vertelt, natuurlijk wel met de mededeling dat het nog heel pril is en dat er nog vanalles mis kan gaan, en ze was oprecht blij voor me. Het kwam van haar uit ter sprake omdat ze wist dat we voor een derde gingen en dat ik een lange cyclus had. Ze dacht eerst dat het al zover was totdat ik mijn koffie dronk, want bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik die de eerste 4 maanden niet kunnen drinken, maar ik heb haar gerustgesteld met de mededeling dat ik verwacht dat die tijd snel zal aanbreken.... Ik ben dus wel erg opgelucht. Nu nog de komende 7-8 weken afwachten totdat de kritieke periode voorbij is.

Groeten, Ruma

Hej meiden, ik zal ons weer even wat naar boven halen!

Hier begint de ellende goed toe te slaan. Heb me vanochtend moeten ziekmelden. Lig lamlendig op de bank, krijg niets mijn keel af en ben natuurlijk behoorlijk misselijk/kokhalzen. ik kijk het nog een dag of 2 aan en dan ga ik maar weer naar de dokter...

Sannie: goed geklust dit weekend? Volhouden hoor, ik wil je deze ronde ook kunnen begroeten!!!

Liene: hoe is het met je moeder? Veel sterkte.

Kga weer op de bank liggen, de jongens liggen gelukkig in bed.

Groetjes, Ruma

Terug
Bovenaan