3e kindje

Ha meiden,

Hier even snel een berichtje van mij. Mijn moeder is afgelopen zaterdag geopereerd en heeft 4 bypasses gekregen.  En het gaat nu heel goed met haar, ze herstelt erg goed. Haar situatie voor de operatie was heel kritiek, dus we waren allemaal erg blij dat ze zaterdag geopereerd kon worden, anders hadden we waarschijnlijk nog 2 dagen moeten wachten.
Bedankt voor jullie reacties.

Liefs,
Liene

hoi allemaal,
Hier een snelle  update..
Alles goed, en ik voel me soms wel wat gammel, oid.
Maar mag dus  niet mopperen..
Tot nu toe..wie weet wat r nog komt?
Ruma, had je de vorige zwangerschappen ook veel kwaaltjes?
Wel lastig, maarja, het hoort er bij sommigen gewoon bij..
Ik ken het niet..gelukkig.
Liene, fijn dat het goed gaat met je mam..
en Sanniebal, hoe gaat het deze ronde??
Ik duim ook voor je!!

Groet R

Hallo meiden,

Ben vandaag ongesteld geworden, is niet zo gek na zo'n stressvolle maand. Dus nu op na ronde drie.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Met de zwanger hormonen en de 'normale' hormonen?

Groetjes,
Liene

liene, wat jammer dat ze toch weer gekomen zijn, maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen.
onze klusweek zit er weer op, rond 29 november is m'n NOD... nog 10 dagen te gaan.
zwangere meides ik las dat jullie al 'fijn'zwak ziek en misselijk zijn? hopen dat het snel over is en dan maar laten groeien die buiken
kus Sannie.

Hej meiden, even een kleine update. Ik ben dus nu al 1,5 week ziek en het begint iets beter te worden. Ik kreeg vorige week donderdag tabletten van de ha en ze begonnen net te helpen toen hier in het gezin de buikgriep toesloeg. Werd ik weer helemaal teruggegooid. Vandaag de eerste dag dat ik niet heb overgegeven en daar ben ik blij om. Moet morgen weer op controle.

RW: ik heb bij beide zwangerschappen geruime tijd de wc van heel dichtbij mogen bewonderen... :)(((, dus waarom zou het nu anders zijn???????? Het begint zelfs iedere keer eerder! Ik heb nu wel gezegd dat dit echt de laatste keer was. De kinderen zijn helemaal van slag, het huishouden loopt helemaal in de soep, gewoon klote.

Liene: fijn dat het weer beter gaat met je moeder. En ik duim voor je de volgende ronde!!

Sannie: nu even een paar dagen goed duimen en dan hoop ik je ook te verwelkomen!!

Groeten van een erg vermoeide en misselijke Ruma

Ha meiden,

Wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen. Dat is ook wel iets waar ik tegenop zie mocht ik zwanger zijn. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Verder ben ik toch wel teleurgesteld dat het deze maand niet gelukt is. Eigenlijk durf ik het niet op te schrijven omdat ik niets te klagen heb en mag hebben omdat ik  bij mijn vorige twee zwangerschappen het voorrecht heb gehad in 1x zwanger te worden. Maar ik word er heel onzeker van en ben bang dat het niet meer gaat lukken en wil mijn twijfels kwijt. Ik  begin echt aan mijn lichaam te twijfelen. Ik ben immers al 35 jaar, en denk ook dat mijn vorige bevalling iets gebeurd is waardoor het fysiek niet helemaal klopt (de 1e was een keizersnede en de 2e een vaginale bevalling). Mijn vraag aan jullie is, hoe zat het bij jullie? We hebben het nu telkens gedaan als bij de eerste 2, namelijk de middelste 2 weken om de dag klussen. En zijn/waren jullie ook zo aan jezelf te twijfelen toen het niet meteen lukte? Sorry, voor deze verwende reactie. Officieel zitten we pas in ronde 3, dus mag echt niet klagen. Heb de neiging nu dit berichtje te wissen omdat ik het recht niet heb om te klagen dat het niet lukt.

Liefs,
Liene

hoi Anoniem,
Goh, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal hoor. Wij zitten nu in ronde 4 voor 3e zwangerschap en vorige 2 waren ook in een keer raak. We weten dat mijn mans mannetjes maar kort leven, is uit een test gekomen toen zijn vorige vrouw maar niet zwanger raakte, maar wij hebben tot nu toe geen problemen gehad. Soms denk ik wel eens, ik wil het veel te graag (vorige kindje overleden) en dat het daardoor niet lukt. En ik denk dat ik gewoon ook nog veel spanningen in mijn lijf heb of zo (daar vestig ik mijn hoop maar op) Maar inmiddels rijzen de vraagtekens wel hoor! Ik weet wat je meemaakt.
ik denk dat we gewoon een stuk relaxter moeten worden.
Veel succes met zwanger worden!
En de rest... Sanniebal, hopenlijk blijft het nu goeed gaan met je mannetje! En RW en ... (naam ff vergeten) veel sterkte met de zwangerschap en als het goed tegenzit, je hoeft nog maar een maand of 6?! Licht aan het einde van de tunnel. Ik weet wat jullie doormaken, maar het houdt echt een keertje op!!!! ( hopenlijk is dit een beetje een hart onder de riem voor jullie..)
groetjes ieniemienie

Ha meiden,

Het is alweer even geleden dat ik het forum bezocht heb...de reden: overdag druk met werk en gezin en s'avonds te beroerd en moe om de laptop open te klappen of van mijn plek af te komen .

Liene wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Hier op het forum heeft eerder een berichtje gestaan over de timing en de kans om zwanger te raken, dat blijkt 20% te zijn per vruchtbare periode. Dat is eigenlijk niet zo heel veel. Als je je zorgen maakt omdat er met de bevalling mogelijk iets is gebeurd, dan lijkt me dat een reden om dat met je huisarts te bespreken. Wellicht kan hij/zij je geruststellen. Hoe is het nu trouwens met je moeder?

Sannie, nog 7 dagen...spannend hoor, wat zegt je gevoel?

Rw, hoe is het met jou, voel je je goed? Heb je al een echo gehad?

De misselijkheid en vermoeidheid hakt er bij mj flink in. Alles gaat er met moeite in, drinken, kleine hapjes en de helft komt er binnen het uur weer uit. Voel me nu dus niet helemaal happy, maar houdt mezelf voor dat dit nog hooguit een paar weekjes is en daarna het echte genieten begint. Vorige week hebben we de echo gehad en we zagen daar al een klein frummeltje bewegen en een hartje stevig kloppen, dat blijft zo bijzonder!! Echt super. Maandagavond heb ik de eerste afspraak met de verloskundige dan zit ik al in mijn tiende week...gaat zo snel de tijd!
We hebben het de kinderen vorige week verteld en onze oudste is helemaal blij, ze vertelt het aan iedereen en is dagelijks een lijst aan het opnoemen met wat ze allemaal niet kan doen voor de baby. De jongste vond het aanvankelijk maar zo-zo, maar wordt aangestoken door het enthousiasme van zijn zus. Nu lopen ze allebei dagelijks met babypoppen in buikdragers door het huis te sjouwen.

Ruma, fijn dat de pilletjes werken. Dat lijkt me heerlijk. Is de misselijkheid er helemaal mee weg? Ik zit er nl ook over te denken om de HA een bezoekje te brengen.

Groetjes  Reggie

Terug
Bovenaan