Ha meiden,
Het is alweer even geleden dat ik het forum bezocht heb...de reden: overdag druk met werk en gezin en s'avonds te beroerd en moe om de laptop open te klappen of van mijn plek af te komen .
Liene wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Hier op het forum heeft eerder een berichtje gestaan over de timing en de kans om zwanger te raken, dat blijkt 20% te zijn per vruchtbare periode. Dat is eigenlijk niet zo heel veel. Als je je zorgen maakt omdat er met de bevalling mogelijk iets is gebeurd, dan lijkt me dat een reden om dat met je huisarts te bespreken. Wellicht kan hij/zij je geruststellen. Hoe is het nu trouwens met je moeder?
Sannie, nog 7 dagen...spannend hoor, wat zegt je gevoel?
Rw, hoe is het met jou, voel je je goed? Heb je al een echo gehad?
De misselijkheid en vermoeidheid hakt er bij mj flink in. Alles gaat er met moeite in, drinken, kleine hapjes en de helft komt er binnen het uur weer uit. Voel me nu dus niet helemaal happy, maar houdt mezelf voor dat dit nog hooguit een paar weekjes is en daarna het echte genieten begint. Vorige week hebben we de echo gehad en we zagen daar al een klein frummeltje bewegen en een hartje stevig kloppen, dat blijft zo bijzonder!! Echt super. Maandagavond heb ik de eerste afspraak met de verloskundige dan zit ik al in mijn tiende week...gaat zo snel de tijd!
We hebben het de kinderen vorige week verteld en onze oudste is helemaal blij, ze vertelt het aan iedereen en is dagelijks een lijst aan het opnoemen met wat ze allemaal niet kan doen voor de baby. De jongste vond het aanvankelijk maar zo-zo, maar wordt aangestoken door het enthousiasme van zijn zus. Nu lopen ze allebei dagelijks met babypoppen in buikdragers door het huis te sjouwen.
Ruma, fijn dat de pilletjes werken. Dat lijkt me heerlijk. Is de misselijkheid er helemaal mee weg? Ik zit er nl ook over te denken om de HA een bezoekje te brengen.
Groetjes Reggie