3e kindje

Hoi Ruma, en de rest.
Echt rot dat je je zo beroerd voelt.
Had vorige week twee hele slechte dagen, maar nu gaat het weer redelijk. Wel met vlagen, maar verder alles prima.Soms keihonger, maar zit vlug vol. Slaap lichtjes, en ben soms slap..En moe!!
Nog 6 dagen tot echo.Vind het eng hoor!!

Liene,
Tuurlijk wil je het net zo graag als iedereen, en ben je teleurgesteld!!
Je lijf laat je voor je gevoel in de steek.
Na twee keer snel zwanger zijn, lijkt het nu niet meteen  te gebeuren..Je verwachting komt niet uit..Daar baal je van..Misschien niet helemaal reeel,[ zeg je zelf al..]  maar wel begrijpelijk toch?
Bij ons was het drie keer in de derde maand raak..En nu dus de eerste maand na de mk.
Ik ben ook heel blij, maar als het langer had geduurd?? Weet niet wat ik dan had gedacht.
Wij gingen voor de derde, maar dan meer van; Het zou keileuk zijn om het nog eens mee te maken, en als het voor ons is weggelegd...komt het wanneer het komt.
Gelukkig vlot dus.
Alleen nu spannend, of alles goed gaat..
Maar op naar de volgende ronde, en waarom denk je dat er bij de vorige bevalling iets is mis gegegaan?? Mag ik dat vragen??
Ben erg benieuwd.

Ienienienie,
Vandaag ben ik 7 weken..dus nog wel iets langer wachten hoop ik dan zes maanden!!
Hahaha.
Maar ik doe het graag, zolang alles maar goed gaat hoor!!
De rest nemen we erbij!!

Sanniebal,
Spannende tijd dus weer, en ik hoop je ook gauw te horen met super goed nieuws!!
Succes!!

Liefs allemaal, van R

Hoi allemaal,

Vandaag de eerste dag dat ik me weer redelijk goed voel en onder de levenden ben.

Reggie: ik heb Emesafene-tabletten. Zijn speciaal voor misselijkheid tijdens zwangerschap en na een operatie. Je moet ze 's-avonds voor het slapengaan innemen en dan is  de ergste misselijkheid en/of braken  de volgende ochtend weggenomen.In hele erge gevallen kun je er ook nog 1 overdag nemen (heb ik 3 dagen gedaan).  Mij hebben ze bij de tweede zwangerschap supergoed geholpen, want ik was al 10-11 weken zwanger eer ik naar de HA ging, na 4 dagen was ik weer helemaal opgeknapt. Nu duurde het iets langer, ws. omdat ik nu nog veel meer zwangerschapshormonen in me heb dan de vorige keer? Wie weet, ze helpen in ieder geval. Het eten is nog niet echt geweldig, maar het gaat. Drinken kost me veel meer moeite,  alles is vies en soms blijf ik toch kokhalzen.
Ik raad je echt aan: maak zsm een afspraak bij de HA, want het is niet niks als je ook nog werkt en 2 kinderen hebt rondlopen. Hoe is het trouwens met je zus?

RW: spannend je eerste echo. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Eerlijk gezegd, ben ik het zelf ook. Ik moet 6 dec. naar de VK, dan ben ik 8 wkn en 5 dagen. Zij wil echter dat ik zsm een echo laat maken omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Zou kunnen dat ik iets verder ben, maar goed op 1 of 2 dagen komt het ook niet aan.

Liene: ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik ben zelf ook 35 en dan begint opeens dat klokje heel hard te roepen dat het nu wel hoog tijd wordt om iets aan die derde te doen! Deze keer duurde ook bij mij langer (1e: 2e ronde en 2e: eerste ronde). De derde in de derde ronde. Bij mij telde ook nog de onregelmatige cyclus, dus minder kansen. Waarom denk je dat er iets mis is gegaan bij de vorige bevalling? Was het zo'n heftige ervaring? (sorry, klinkt erg nieuwsgierig, maar zo bedoel ik het niet). Hoe is het met je moeder?

Sannie: we duimen deze week heel erg hard!!!

Liefs, Ruma

Hallo meiden,

Fijn om jullie verhalen te lezen over het zwanger raken. Bij mijn vorige bevalling (niet veel heftiger dan bij andere denk ik) ben ik flink ingescheurd, waaronder een scheurtje in mijn kringspier. Sinds de bevalling heb ik klachten op de 1e twee dagen van de menstruatie, een enorm zwaar gevoel op mijn baarmoedermond alsof er nog een kindje uitkomt. Ben daarom van  de zomer bij de fysio geweest  om bekkenbodem te verstevigen, maar daardoor verdwenen  mijn klachten niet.  Twee maanden geleden ben ik daarom naar de gynaecoloog geweest en die constateerde een hele milde verzakking. Verder zei ze dat alles er goed uitzag, en dat ik gerust nog een keer zwanger kon worden en ik kreeg een ring ter ondersteuning van mijn baarmoeder (gebruik tijdens menstruatie). Daarom heb ik het gevoel dat het anatomisch niet meer helemaal goed zit en dat ook een bevruchting in de weg staat. Maar dat zijn mijn eigen hersenspinsels. De arts zei dat het allemaal goed zat dus daar moet ik gewoon op vertrouwen.

Met mijn moeder gaat het ook goed. Afgelopen donderdag is ze thuis gekomen en gisteren was ze jarig. We zijn even langsgegaan en ik vind haar toch nog wel erg zwak en er witjes uitzien. Ze moet echt heel goed bijkomen en goed rustig aan doen.

Meiden, jullie zijn allemaal behoorlijk ziek, zwak en misselijk. Fijn dat er pillen zijn die je weer wat oplappen. RW aanstaande donderdag ga je toch naar de VK? Ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.

Voor ons begint vandaag de tweewekendurende klusperiode. Jippie .... Ik heb er wel weer zin in.

Meiden bedankt voor jullie reacties, ik ben blij om te horen dat ik niet de enige met van die hersenspinsels ben.

Liefs,
Liene

Hoi Ruma en de rest,
ik dacht ik zal maar weer eens wat van me laten horen...
wat vervelend dat je/jullie je zo beroerd voelen, daar kan ik gelukkig niet over meepraten, het is zeker goed dat er pilletjes voor zijn.
het is fijn om te lezen dat het jullie verder goed gaat, hier gaat ie ook heel lekker, m'n kinderen zijn lief en tussen m'n hummie en mij gaat het ook heel lekker.
morgen ben ik jarig en hij doet net alsof ie dat niet wist maar de jongste had al in geuren en kleuren vertelt dat ie samen met papa naar de winkel was geweest maar ik laat 'm maar in de waan...
het word nu wel weer spannend hoor,  woensdag is mijn NOD en heb ook nog niets gevoeld an ders heb ik een week ervoor altijd een dag een heel zwaar gevoel onderin en lage rugpijn maar niets van dat al.
als het raak zou zijn word augustus in het vervolg een feestmaand want dan zou ik 8 aug. uitgerekent zijn.
dan is het feest op 1-8   8-8   10-8     ...

nou meides we zullen zien, als die  niet komen ga ik in ieder geval pas in het weekeinde testen, leuk sinterklaas óf kerst kado voor opa en oma.
DUIM VOOR ME !!!

kus kus Sannie.

Hoi Sannie,

Ik zal komende week voor je duimen ...... Hopen dat het lukt want de 08.08 is gewoon een hele mooie datum (ben ik ook jarig). Klopt het dat jouw kinderen op die andere data jarig zijn? He hou je taai deze week en hou die rode duivels buiten de deur!

Groetjes,
Liene

Hoi Sanniebal,
Wat fijn dat het allemaal weer beter gaat tussen jou en je hummie! Ik duim ook voor je hoor!!! zou leuk zijn he, als je in de zak van sinterklaas een "kadootje" zou kunnen doen!!! Ik hoop ook dat het dan ongeveer raak is...WE hebben ons best in ieder geval gedaan
Voor de rest van de dames, ik wens jullie heel erg veel "beterschap" en hoop dat je snel van je kwaaltjes bent!!!

Hoi meides,
Bedankt dat jullie voor me duimen, gister heb ik er niet zo veel aan gedacht, had het te druk met jarig zijn en ben lekker verwent door m'n lieffies en vader en moeder, maar toen ik eenmaal in bed lag (hummie heeft nachtdienst) kreeg ik opeens weer de zenuwen, morgen kunnen ze komen die  maar echt welkom zijn ze niet 'k heb zo de zenuwen dat ik er helemaal slecht van slaap maar ben in tegenstelling tot de afgelopen maanden niet sjaggo/prikkelbaar deze keer, helaas kan je echt niets anders doen dan afwachten.
gelukkig moet ik woensdag en donderdag en zaterdag werken dus als ze wegblijven is het snel weekend om te testen en als ze toch komen die rode duivels heb ik niet veel tijd om me er erg druk over te maken. 'k kan moeilijk midden in de kapsalon gaan zitten mokken...
hehe even m'n hart gelucht.
KUSKUS; Sannie.

Terug
Bovenaan