3e kindje

Ja, meides ik heb getest en... negatief.
eerst baalde ik wel maar later bedacht ik me dat ik bij m'n vorige twee testen toch al zo'n 6 weken was en toen een heeeeel licht streepje te zien kreeg, dus er is nog steeds hoop.
Geen  te bekennen en ook geen enkele tekenen er van, wel met vlagen een beetje misselijk, gevoelige tepels en zo'n 'vreemd' gevoel in m'n onderbuik.
als die duivels niet komen deze week ga ik gewoon weer testen volgend weekend.
kuskus; Sannie.

Wauw Sannie: je maakt het echt spannend!! Ik duim heel erg hard voor je!!

RW; gelukkig dat de echo goed was. Dat maakt altijd veel emoties los en in jouw geval komen er natuurlijk nog een paar extra bovenop!!.

Ik moet a.s. woensdag naar de VK en dan een afspraak maken voor een termijnecho. Ben erg benieuwd voor wanneer ik nu precies ben uitgerekend.

Ga weer bankliggen!

Liefs, Ruma

Hoi hoi,
ja spannend hé?
nou helaas hoor, gisteravond tijdens onze sinterklaasavond voelde ik iets... en ja hoor ze  zijn net als de zwarte pieten ons huisje NIET voorbij gegaan dus deze ronde gaat óók aan ons voorbij.
wat kan je lichaam je voor de gek houden hé? ik/we balen als een stekker.
op naar een septemberbaby??
kus Sannie.

Hoi Sanniebal,

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen zeg. Echt niet leuk, is gewoon k...., weer 4 weken wachten ....

Groetjes,
Liene

Hoi Sanniebal,
Jammer zeg!@!!!! Tja, ik denk dat er hier heel veel al aan den lijve hebben ondervonden dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden!
Hier nog steeds niets, ik heb ergens tussen vandaag en woensdag mijn nod... Dus ga van sint uit. Maar ik ga pas dit weekend testen. Ga me nu niet weer voor de gek houden.....
Veel succes in de volgende ronde!!!!
(ps. en misschien toch wel ietsjepietsje makkelijker met de verjaardagen als je een septemberbaby krijgt???!!! hihihihi)

hallo iedereen,

Ik ben 29 en wij hebben eigenlijk nog maar net besloten om te proberen om nog een kindje te krijgen. Wij hebben een zoon van bijna vier en een dochtertje van twee. er zit bij onze kinderen 14 maanden tussen dus druk druk druk hahaha maar wel gezellie. Vind het hel erg spannend allemaal en als ik jullie verhalen lees al helemaal. We gaan ervoor wilde ik jullie laten weten kijk echt uit nar weer zo'n froemeltje. Heb eerst een miskraam gehad na twaalf weken in januari 2002, in maart 2002 weer aangeteld van oudste kindje en die was vijf maanden toen ik in mei 2003 aantelde van onze dochter.

Ook mijn man had zijn twijfels over de financien en ik maak mee ook wel eens druk maar zie bij de andere 2 dat je een heel eind komt met liefde en aandacht.
Nu gaan we er allebei voor en ook wij vrhuizen naar zolder om plaats te maken voor een nieuw kindje en vandaag is mijn man zelfs al begonnen met het opruimen van de zolder hhaha en dat terwijl ik vanaf de tiende vruchtbaar ben ongeveer temninste als mijn cyclus me niet in de steek laat.

Ik duim voor iedereen en hoop nog veel te komen jier voor gezllige klets.

Op naar ronde 1!!! wat zou er mooier zijn dan op 31 dec de verjaardag vn mijn zoon het nioeuws kunnen vertellen....droom...droom... niet te veel verwachten ik weet het maar kan het niet helpen vind ht allemaal zo spannend.
ps. Sorry voor de typfouten maar tb is een beetje kapot.

liefs....

Hoihoi,

Hier nog een moeder die voor een 3e kindje gaat.
Na een tweeling van 10 jaar kriebelde het al 9,5 jaar!!!
Mijn man wilde er niets van weten, bang voor weer een 2ling enz enz.

En nu zo'n 4 weken geleden kwam het hoge woord eruit. Hij wilde ook gaan voor een 3e. Ohh ..ik ben zo gelukkig. Alles nog 1 keer opnieuw meemaken..Wij zijn net bezig met de 1e ronde en 10 december is mijn NOD.
Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Nakomertje

Terug
Bovenaan