3e kindje

Hoi Ruma,
ik ben ook heel benieuwd naar je echo, hopelijk alles in orde!!!
Groet R

hoi allemaal,

vanmiddag al wat oud bloed....De ongesteldheid   zet vast nu wel door??
Of heeft iemand dit al eerder gehad. ( ik heb dus nog steeds een beetje moet..)
Ik zit net in de eerste ronde , dus ik mag niet klagen.
Komt dat ik van de eerste kids direct zwanger was maar heb nu 5 jaar een spiraaltje gehad? Kan het daar aan liggen?

Ik hoor wel of iemand info heeft,

Liefs Nakomertje x

Hoi Meiden,

heb net de test gedaan.
Kon echt niet meer wachten...
En wat denken jullie: een vette +.
Dus ik ben zwanger!!
Ohhh , ik ben zo gelukkig.
Als alles meezit ben ik rond 19 augustus uitgerekend.
Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Nakomertje X
Dank aan iedereen die heeft meegeleefd en *** heeft gestuurd.

p.s. hoe gaat dat nu? Moet ik nu automatisch verhuizen naar een ander forum??

Hoi Ruma, fijn dat het nu inmiddels wat beter gaat met je en dat je weer iets binnen houdt. Heel veel succes met het verliezen van je lijntje hahahha (alleen voor deze reden doen we het graag!)
Heej nakomertje, da's heel vlot zeg!!! Nou blij dat je niet langer hebt gewacht????!!!
En anoniempje... dank je wel!!! Ik hoop dat voor jou de zwangerstraaltjes ook werken...!!!
Groetjes
Oh ja, volgens mij mag je gewoon zelf weten waar je zit, maar bedenk wel dat het voor sommige pijnllijk kan zijn als je hier blijft hangen en vol over je zwangerschap vertelt,....
Groetjes ieniemienie

Hooi allemaal,

Ik ben 35 jaar en sinds september ben ik samen met mijn man aan het "klussen" voor een derde kindje! Vanaf die tijd lees ik ook dit forum, maar ik heb tot nu toen nog niet zelf geschreven.  

Ik herken heel veel gevoelens en gedachten van mezelf in jullie en leef heel erg met iedereen mee. Wat fijn dat er ook andere vrouwen zijn die net als ik zo veel verlangen hebben naar nog een kindje!

Als ik zo naar mijn omgeving kijk zijn er weinig vrouwen en mannen waar ik dit gevoel mee kan delen. De meeste mensen gaan er standaard van uit dat je na je tweede geen kinderen meer wilt.

We hebben twee superleuke zoontjes van 1,5 en 3,5 jaar waar we heeeeeeel erg blij mee zijn.....maar hebben deze zomer gelukkig besloten nog voor een derde te gaan!

Helaas ben ik deze week ongi geworden.....maar we gaan gezellig door met klussen en ik hoop ook vaker met jullie mee te mogen "kletsen" !

Ooh ja, alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd, geniet van deze spannende mooie tijd!

Heel veel liefs, Sterretje.....

Hallo meiden,

Ik zet ons weer even bovenaan.

Nakomertje, geweldig dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik wens je ook een hele voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje toe.

Sterretje welkom hier. Ik heb ook twee zoontjes. Een van 3.5 en de tweede is afgelopen weekend 2 geworden. Morgen gaat ie naar het kinderdagverblijf en er gaat getrakteerd worden, en ik moet het nog in elkaar knutselen. Dus hou het kort nu.

Overige meiden, gaat het goed met de zwangerschap en hebben jullie binnenkort weer een controle.  

En Sannie hoe gaat het met jou, zit je nu in de klusperiode?

Groetjes,
Liene

Hej meiden,

Hier ben ik weer. Sorry, sorry dat het zolang duurde, maar we hebben problemen  met de computer gehad waardoor ik niet kon inloggen e.d.

Vorige week woensdag was ik alleen maar bij de verloskundige, volgende week vrijdag ga ik voor de echo. Ben erg benieuwd, maar ook wel een beetje bang. Heb soms echt van die gedachten: stel je voor ik ben helemaal niet zwanger, maar het zit gewoon tussen mijn oren. Nouja, ik denk dat jullie (hopelijk) wel e.e.a. zullen herkennen. Op het moment gaat het redelijk goed met me. Ik functioneer normaal en voel me niet al te beroerd.

Sannie: balen van je ongi, maar kopop! het lukt jullie vast en zeker binnenkort!! Ik duim! Als ik me goed herinner is je cyclus dus nu weer wat langer of niet?

Reggie: ook ik ben weer een aantal kilo's afgevallen, maar ik kan gelukkig wel het eten bij me houden. Drinken is moeilijker want dat staat me heel erg tegen. In ieder geval fijn dat je je beter begint te voelen!!! Wanneer heb jij de echo?

RW: hoe gaat het met jou? Alles goed? Hoe voel je je?

Liene: spannend je NOD zo vlak voor Kerst. DUIMDUIMDUIM

Ieniminie en Nakomertje: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En jullie kunnen wat mij betreft gewoon hierblijven, maar daar kan ik niet alleen over beslissen. Het zwangerzijn-forum vind ik persoonlijk niet zo leuk.

Zo, ik brei er een eind aan!

Liefs, Ruma

Hoi Ruma,

Fijn weer wat van je te horen, en ook fijn dat het goed met je gaat. Volgende week vrijdag de echo, heel erg spannend, ik zal voor je duimen. Hopelijk weet ik dan ook meer.

Liefs,
Liene

Terug
Bovenaan