Hej meiden,
Hier ben ik weer. Sorry, sorry dat het zolang duurde, maar we hebben problemen met de computer gehad waardoor ik niet kon inloggen e.d.
Vorige week woensdag was ik alleen maar bij de verloskundige, volgende week vrijdag ga ik voor de echo. Ben erg benieuwd, maar ook wel een beetje bang. Heb soms echt van die gedachten: stel je voor ik ben helemaal niet zwanger, maar het zit gewoon tussen mijn oren. Nouja, ik denk dat jullie (hopelijk) wel e.e.a. zullen herkennen. Op het moment gaat het redelijk goed met me. Ik functioneer normaal en voel me niet al te beroerd.
Sannie: balen van je ongi, maar kopop! het lukt jullie vast en zeker binnenkort!! Ik duim! Als ik me goed herinner is je cyclus dus nu weer wat langer of niet?
Reggie: ook ik ben weer een aantal kilo's afgevallen, maar ik kan gelukkig wel het eten bij me houden. Drinken is moeilijker want dat staat me heel erg tegen. In ieder geval fijn dat je je beter begint te voelen!!! Wanneer heb jij de echo?
RW: hoe gaat het met jou? Alles goed? Hoe voel je je?
Liene: spannend je NOD zo vlak voor Kerst. DUIMDUIMDUIM
Ieniminie en Nakomertje: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En jullie kunnen wat mij betreft gewoon hierblijven, maar daar kan ik niet alleen over beslissen. Het zwangerzijn-forum vind ik persoonlijk niet zo leuk.
Zo, ik brei er een eind aan!
Liefs, Ruma