3e kindje

Hoi nakomertje,

Leuk dat je ook meedoet!
Hoe gaat het verder met iedereen. Onze klusperiode zit er weer op. En nu is het wachten geblazen. 18 December heb ik ongeveer mijn NOD! Spannend. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te melden vandaag.

Groetjes,
Liene

Hoi Liene,

Mijn NOD zit er aan te komen. Zondag is de grote dag. Met de andere zwangerschap was ik in de 1e ronde zwanger en kon ik ook direct op mijn NOD testen. W.s. veel hormonen in de urine omdat het een tweeling was??!!

Ik ben benieuwd dit keer. Het is allemaal zo lang geleden. Het was toen ook zo anders. Alleen al te denken aan het internetgebeuren. Ik haalde alles toen uit de boeken...

Jij moet nog een weekje wachten, of voel je ook al weer vanalles? Dat heb ik nml.
Ik wens je veel suc6 met wachten en we houden elkaar op de hoogte.

Veel liefs Nakomertje x

Hoi hoi,
nou hier is het gelukt!!! Ik stuur jullie allemaal zwangerschaps*************************
en hoop dat jullie ook snel zullen volgen!!!!!
Groetjes ieniemienie

Dank je voor de *******.
Ik hoop dat ze goed hun best doen..

Zondag is mijn NOD!
Voel nog niets...

Veel geluk, Nakomertje x

p.s. had jij al enige symptomen of kwam het echt onverwachts??

Nee helemaal nog nergens last van. Had vorige week zelfs zoiets van, het zal wel weer neit raak zijn, de witte vloed lijkt precies hetzelfde als voorgaande keren. Zo zie je maar, dat zegt allemaal niets!!!
Ben ook nog steeds niet misselijk, maar kan soms maar moeilijk mijn eten doorslikken en iedere hap voel ik gaan. (maar dat zal ook wel een beetje stress zijn)
Ach ik heb inmiddels zoiets van, ik leg het allemaal uit handen en het komt dit keer vast wel helemaal goed!!!
DAnk jullie wel!!!

Ienieminie,

JIPPPPIEEEEEE, je bent zwanger gefeliciteerd zeg, echt geweldig. Ik hoop dat je zwangerschap heel voorspoedig gaat en dat je een heel gezond kindje krijgt en bedankt voor de zwangerschapsglitters.

Nakomertje, dus jij hebt je NOD van het   weekend, spannend, ik zal echt heel hard voor je duimen. Ik moet nog een dikke week wachten.

Groetjes,
Liene

quote: Anoniem1971 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2006 13:58:39'));

Ienieminie,

JIPPPPIEEEEEE, je bent zwanger gefeliciteerd zeg, echt geweldig. Ik hoop dat je zwangerschap heel voorspoedig gaat en dat je een heel gezond kindje krijgt en bedankt voor de zwangerschapsglitters.

Nakomertje, dus jij hebt je NOD van het   weekend, spannend, ik zal echt heel hard voor je duimen. Ik moet nog een dikke week wachten.

Groetjes,
Liene

Hoi Liene,

Ik zit erg in spanning. Zoek veel afleiding om maar niet enige symptomen (post & nega) te  gaan ontdekken.  De test is gekocht ,alleen moet ik me ervan  weten te  weerhouden om hem niet al te gaan gebruiken. Ben bang voor een - test. Maar ik zit pas in de 1e ronde. Dus....

Ik houd jullie op de hoogte, Liefs  Nakomertje x  

Ha meiden,

Ik ben hier al eventjes (een week of twee) niet geweest en ik lees al weer een paar nieuwe namen. Leuk dat er zoveel nog voor een derde kindje gaan!!

Ieniemienie: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat heerlijk voor je.

Nakomertje:Spannend hoor morgen, heb je al voortekenen of vermoedens? Ik ben benieuwd.

Ruma: Ik las dat je deze week een echo hebt gehad. Was alles goed op de echo en klopte de uitgerekende datum voor je gevoel?
Jouw tip om naar de huisarts te gaan en pillen tegen de misselijkheid te vragen, heb ik afgelopen woensdag opgevolgd. Vorige week had ik de hele week cursus en aansluitend een examen dus moest iedere avond tot een uur of 23.00 uur studeren. Het resultaat: examen gehaald, maar ikke doodmoe en ongelooflijk ziek. Ik hield echt niets meer binnen ook geen water of ander drinken. De huisarts heeft me nu bedrust en de pillen voorgeschreven dus heb me toch ziek moeten melden op mijn werk.   Na 2 dagen rust gaat het al iets beter met me. Ik kan weer drinken en droge beschuitjes blijven erin! jippie.... Ben nu 11 volle weken zwanger en nog nooit zo slank geweest Nog een paar weekjes en dan is het alweer over en vergeten en eet ik waarschijnlijk de kilo's er weer in een rap tempo aan.

Hoe is het met jouw vermoeidheid en misselijkheid?

Fijn weekend iedereen

groetjes Reggie

Terug
Bovenaan