3e kindje

Hoi Liene,

Wat leuk dat je ook twee jongens hebt! Nog gefeliciteerd met de verjaardagvan je jongste spruit!
Wat spannend dat je over een paar dagen al je nod hebt! Heb je er een goed gevoel over?Merk je al iets?
Bij mijn vorige zwangerschappen werd ik vlak voor ik mijn nod had heel emotioneel,  zelfs bij tv programma's  kon ik om het geringste in huilen uitbarsten.........
Nu we voor de derde gaan heb ik dat voor mijn gevoel voor elke ongesteldheid....ha ha :) lekker duidelijk zo.....
Jammer genoeg moet ik nu tot januari wachten............

Hoi Ruma,

Ik  ben blij dat jij en de andere zwangeren toch bij het forum derde kindje blijven want 't blijft toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Ik ben toch ook wel benieuwd hoe zo'n zwangerschap zal worden met nog twee kleintjes thuis rondlopen!  

Heel veel groetjes, Sterretje

ps Voor iedereen die binnekort de nod heeft ik  voor jullie!

Hoi allemaal,

ff een berichtje van mijn kant!
Afgelopen week naar de HA geweest, het een en ander besproken.
Ze wil graag dat ik een echo laat maken om te kijken  of er weer sprake is van een Meerling. Mij lijkt dit erg  vroeg maar ze vertelde dat ze dat een dan nog wel een vervolgafspraak maakten als  ze nog niets kunnen zien.Ik ben tenslotte dan nog maar 5 weken zwanger.
Maar we zien wel, Rond mijn 8e week mocht ik een afspraak maken met de VK, ben ik ook nog nooit geweest omdat ik gelijk werd doorgestuurd naar een Gyna ivm met  onze 2ling.Dus er komt nu schot in de zaak...

Dus hopelijk gaat het weekend  snel voorbij,
en kunnen we  het kleintje- de kleintjes op de echo zien.....

Veel liefs en een heel fijn weekend Nakomertje xxx
4weken, 5 dagen    3e kindje

ps wanneer gaan jullie het vertellen of hebben jullie het al verteld??

hoi hoi allemaaaaal,

Sorry was ff internetloos maar nu zit ik er weer helmaal klaar voor. Heb net alles bijgelezen, en gefeliciteerd!!! degene die zwanger zijn. Nakomertje is wel erg snel......... Wij zitten nu midden in de klusweek de 28ste is mijn NOD. ik denk dat ik tveel hoop en er teveel mee bezig ben, maar toch kan niet wachten tot ik mag ttesten!!!! stomme vraag misschien maar als ik idd een cyclus van 28 dagen heb, dn is nu dus mijn eisprong ongeveer of gistren, maar goed d e vraag is eignlijk na dze inlichting hoe groot zijn mijn kansen om zwanger te zijn ls we vorige week vrijdag, afgelopen maandag en gisteren geklust hebben.

pfffffff wat duren twee weken zo lang......gelukkig zorgen de kids voor nodige drukte en afleiding.

groetjes

ow ja wildwe ook nog vragen, heb al een paar dagen licht menstruatie-gevoel wwat kan of wil dit zeggen weet iemand dit? xxxxxxxxxxxxx

Hoi bloempje,
Om een beetje een kansberekening te maken zou je even op de site van Babybrabbel kunnen kijken.
eventjes zoeken...

hoi sanniebal, en de rest natuurlijk....

Heb net op babybrabbel gekeken bij de interactieve test. Weet niet in hoeverre ik daarin moet geloven maar doe het met heel m,ijn hart want volgaens die berekening maak ik 65% kans om nu zwanger te zijn dus de online test was positief......... nu nog de urine test hahhaha. Ach wat zeur ik ook is het niet deze maand dan wel de volgende maand misschien..... maar kreeg wel kriebels, was het maar 28 december.....

groetjes.....

Ha die meiden,

Bloempje, lekker geklust dus afgelopen week?
Sannie hoe gaat het met jou, hoever ben jij nu in je cyclus, of vind je dat vervelend als ik dat vraag?
Hier alles goed, ik heb geen verschijnselen dat ik  zwanger zou zijn en ik heb ook geen verschijnselen dat mijn ongesteldheid eraan komt. Mijn gevoel zegt daarom dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. We zullen zien.
Hebben jullie een leuk weekend voor de boeg? Wij gaan vanmiddag het bos in en morgen een kinderverjaardag.

Groetjes,
Liene

hoi bloempje,
ja, toch wel leuk om te doen he zo'n test, maar laat je niet gek maken hoor.

anoniem,
hier gaat ie goed, m'n man kwam vanmorgen om half 8 uit zijn werk dus eenzame nacht... maar (jongens beneden met een stevig ontbijt) toch werkte hij nog even (snel) mee voordat ie ging slapen.
ik zit nog na te gloeien .
we proberen het om de dag te doen... spannend weer en m'n NOD zou dan oudjaarsdag zijn.

geen wild weekend deze keer, we gaan even naar de bieb en het is prut weer hier dus gaan we lekker knutselen en vanavond is er een kerkmis voor mijn broer het is zijn jaargetijde, alweer 8 jaar maar ik mis hem zo verschrikkelijk het doet zo zeer .
morgen nog helemaal geen plannen.

kuskus; Sannie

Terug
Bovenaan