3e kindje

Tjonge, al de tweede pagina aangemaakt met ons geklets!!!!!!

Hoi,
Ik zit vannacht ook zonder man in huis..ja wel een klein mannetje van 3,5..maar toch..hihi.
Hij gaat met een stel naar een festival in de achterhoek..
Ik vind het niet heel erg, we kunnen toch niets doen nu.[ vloei nog behoorlijk..]
Voel me per dag beter worden, en gisteren kwam een vriendin onverwachts langs met een lief klein boeketje roosjes, speciaal laten maken voor ons..Lief he!
Ik ga zo even naar Ikea, want de kids krijgen beide een andere kamer, en dan doen we vast ideeen op. En het verzet je zinnen he?
Jullie ook een lekker weekend hoor.
groet R

Ps qua figuur mag ik niet mopperen..
Eerste zwangerschap 12 kg eraan, en 22 eraf!
Twede keer 12 eraan en 12 eraf..
Weeg nu ongeveer 53 kg bij, 1,77..prima.
Ik voel me er goed bij.
Kan wel zien dat mijn lijf is veranderd hoor, mn heupen en buik.Dat merk je aan je kleren wel, maar over het algemeen ben ik er goed mee weggekomen..Geen striae oid.
Borsten vallen mee, maar ik had niet zo'n grote maat, dus dat scheelt denk ik wel.
Wat een onderwerp he!!
En dat op zaterdag ochtend..hihi
Groet R

Hej RW,

Leuk dat je je weer meldt!! En gelukkig dat het weer redelijk goed met je gaat.  Wat lief van jouw vriendin dat ze je zo'n mooi boeketje kwam brengen. Mijn oudste heeft ook zijn kamertje van de Ikea (zo'n doorgroeibedje). De jongste slaapt nog altijd in zijn ledikantje... Ik durf hem nog niet in een gewoon bedje te leggen, want hij gaat dan echt spoken (uit bed klimmen, door alle slaapkamers heen rennen.....).

Liefs en knuffel,

Ruma

Haha, we hebben elkaar net gekruist....

Helaas, mijn figuur was bij 1.65m  57 kg (voor de eerste zw) en nu 68..... Dus als ik alles nalees moeten er geen 6 kg af maar 11 . Dit gaat me nooit lukken.... zucht.

hoi Ruma,
Mijn jongste deed dat ook toen hij naar een groot bed ging, rondrennen...
Nu ik laatst zwanger was, hebben we met de kids besproken dat ze een andere kamer krijgen. Een andere kamer, ik bedoel een andere ruimte/kamer in huis. We gaan zelf naar zolder en schuiven de kids door.
Maar nu het mis is gegaan laten we het toch gewoon doorgaan, en zien wel of het ooit nog komt voor ons.
De kids rekenen erop, dus we laten het zo.
Ze hoeven geen nieuw bed, maar de oudste een buro, en een kastje, en de jongste plek om spullen op te ruimen.
Dus we kijken vast even, heerlijk vind ik dat. Ook moeten we voor nieuw behang kijken etc.
groet R

Hoi ruma en RW72,
zo even tijd voor mezelf, ik ben bang dat het echt niet raak is deze ronde, volgens berekening was m'n meest vr.b. dag donderdag, we hebben woensdag geklust maar nu kreeg ik vanmiddag erge buikpijn en op het toilet had ik doorzichtig draadtrekkend slijm dus waarschijnlijk dé eisprong en zo lang blijven die zaadjes nou ook weer niet rondzwemmen 2 1/5 dag.   wat denken jullie?

wat goed dat je je zinnen weer gaat verzetten rw, ik ben pas ook naar de ikea geweest ook voor de kinderkamers, goed geslaagd, lampjes opberg bakken voor de lego matras en beddegoed we zijn lekker bezig zo samen met de ikea.

Ruma, mijn mannetje is gevlucht ten tijde van de oorlog in '92 dus is hij alweer 14 jaar hier helemaal alleen hiernaartoe een lang en triest verhaal.
toen wij elkaar ontmoette toen stond hij eigenlijk op het punt om weer terug te keren naar zijn vaderland maar heeft dat even uitgestelt en we konden het zo goed met elkaar vinden dat we na 8 maanden een piepklein huisje kochten en gingen samenwonen heel leuk allemaal.
door het plotselinge overlijden van mijn broer wist ik zeker dat hij de ware voor me was/is   en gingen we een groter huis kopen en moest er getrouwt worden want ik wilde een kindje van hem en hij vond; kinderen? dan eerst trouwen.
en om te laten zien dat hij echt voor me ging heeft hij zijn croatische nationaliteit laten vallen en is nederlander geworden.
dat klinkt allemaal heel romantisch maar dat is het niet hoor, het betekend vooral heel regelmatig heimwee naar zijn moeder en zusjes en toen bijv. zijn vader overleed konden we er niet meteen bij zijn.
we hoorden het oudjaarsdag en is mijn vader nieuwjaarsdag met m'n man om 9 uur naar croatie gereden om op tijd te zijn voor de begravenis want en ticket konden we zo snel echt niet betalen (was toen 1000 gulden p.p.)   ik ben toen niet meegegaan want onze oudste was net 5 maanden en kon hem niet meenemen en hij kon niet zonder borstvoeding want dat kan je niet van de een op de andere dag stoppen.
we proberen ze wel 2 talig op te voeden maar op het moment vinden ze engels (dora) veeeeel interesanter.

wat een verhaal zeg.........
kus.

Terug
Bovenaan