3e kindje

Ja sanniebal ik baal als een stekker maar als ik achteraf denk mijn laatste ongi was wel 4 december en dan zou ik 1 jan. nod hebben maar de test van 5 jan was negatief en die van 9 jan pas positief

Dus ik hoop dat ik afgelopen vrijdag dan pas tussen 5,3 en 6 week zwanger was en dan kunnen ze nog neit al te veel zien volgens mij op de echo.

Het blijkt vaker voor te komen en de een komt goed en de ander niet. Ik hoop het beste moet de 31e weer terugkomen

Duimen jullie he!!

Hoi Beppie,
de 31 ste?! meid, dat is nog anderhalve week!! niet om door te komen maar gelukkig "klink" je toch wel positief.
het is moeilijk dat onzekere, ik zal aan je denken en hoop echt dat het goed gaat + een dikke knuf.

Ben net terug van anderhalf uur flink door lopen met mijn moeder, dat heb je de beste gesprekken he zo onder dat lopen, ze vroeg of ik nou al zwanger was onderhand, ze kan haast niet wachten op nog zo'n kleintje.
Annoniem; ik heb het ook niet meer naar mijn zin op m'n werk (werk er nu 10 en 'n half jaar) ga er met steeds meer tegenzin naartoe en betrap mezelf er op dat ik steeds meer naar vacatures kijk voor iets héél anders maar durf de knoop nog niet echt door te hakken.
ik ben nu kapster op hoog niveau en stel dat ik er uit stap voor iets anders, dan kom je er moeilijk weer in, behalve dan als buurtkapstertje, moeilijk om de knoop door te hakken en weet ook nog niet echt wat ik wel wil, drogisterij of bakkerij oid???
Groetjes; Sannie.

Hoi allemaal,

Nou, dag 34 en daar zijn ze dan!  Ben er wel blij om, want ik had zo'n buikpijn!
Nu weet ik ook waar ik aan toe ben. Alleen moet het deze maand wel allemaal even op een laag pitje, want hubbie wordt aan z'n knie geopereerd.
We zien wel hoe het verder loopt.

Beppie voor jou blijf ik keihard duimen en voor de rest natuurlijk ook!

Groetjes

Hej Sannie,

Ik wil toch nog even laten weten dat ik je berichtjes op dit forum  lees! we hebben vanaf het begin met elkaar geschreven en ik hoop en duim nog steeds vaak voor je dat het snel raak is!! Ik schrijf nu vaker op het juli 2007 forum, met RW en soms ook Reggie. Ik vond het niet leuk voor jullie om over bepaalde dingen van de zwangerschap  uit te weiden (vooral de kant van het elldendig voelen), terwijl jullie nog graag zwanger wilden worden.

Met mij gaat het nu eindelijk goed. Ben nu 16+5 wk en de kinderen beginnen al steeds aan mijn buikje te voelen. Over 5 weken hebben we de screeningsecho. Ben erg benieuwd, maar ook een beetje zenuwachtig als ik eraan denk.

Balen met je werk, ik herken het! Het lijkt wel een trend te worden. Bijna iedereen in mijn omgeving is de huidige baan/functie erg zat en wil iets totaal anders. Zo ook ik!! Maar wat!!

Kerstin, ook al hebben we nog niet met elkaar geschreven:  jammer dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant: 34 dagen is toch een mooie cyclus (heb ik me uiteindelijk maar altijd aan vastgehouden...).

Beppie: ik duim voor je dat het toch nog goedgaat. Misschien een veel latere innesteling, zou dat mogelijk kunnen zijn?

Sannie, heel veel sterkte en succes. Ik meld me zo af en toe nog eens!

Groeten, Ruma

Hé Ruma,
wat leuk om weer eens wat van je te horen!   fijn dat het goed met je gaat en dat je lekker doorgroeit, ik snap best dat je op het andere forum bezig bent want het word wel steeds harder slikken als die duivels weer komen.
Vandaag weer ongi. geworden baal nu echt als een stekker, nu gaan we alweer ronde 9 in.
heb een beetje een pestbui nu maar dat mag best even vind je ook niet?
Laat je nog eens wat van je horen?!  dat zou ik echt heel leuk vinden.

Ja meides, zoals jullie hierboven al konden lezen zijn vandaag toch echt wéér die  gekomen ipv de 27e, wéér een andere cyclus.
Ga nu proberen om een beetje meer afstand te doen van alles en zal (tijdelijk) wat minder vaak aanwezig zijn want ik maak mezelf helemaal gek, alles draait nu om zwanger worden of het 'zal ik het zijn' gevoel... snappen jullie dat, vast wel.
tot over een paar dagen dan maar, ipv tot morgen.
kus; Sannie

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier...hoe is het ermee, met jullie nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap...heb twee meisjes van 7,5 jaar en 3,5 jaar wil nog de 3e kindje bij krijgen de volgende jaar 2008...mijn oudste wilt dolgraag goed zorgen voor hun broertje of zusje....

Hoi Dames!

Ik heb een vraagje aan de ervaringsdeskundigen.

Ik zit vandaag op dag 36, mijn vorige 2 keren waren ook 36 dagen, kortom lekker laat ongesteld steeds.
Er is hier nog niets loos, maar heb wel aldoor het gevoel dat mijn baarmoeder wat harder en hoger is dan normaal gesproken rond mn nod.
Dit wordt onze derde zwangerschap mocht het raak zijn.
Kent 1 van jullie dit gevoel?
STEL dat het raak zou zijn, zou het dan kunnen komen dat ik dit voel omdat ik al 2x zwanger ben geweest?

Heb  mezelf voorgenomen om morgenvroeg te gaan testen.
Kan nu toch niet naar de winkel hihi dus dat scheeld, anders had ik vast al getest.

Hoop dat 1 van jullie mij hier een antwoord op kan geven.

Groetjes en allemaal veel succes met zwanger zijn en worden!!!

Mamaloe  

Hoi Sannie,

Wat enorm BALEN zeg! Ook heel vervelend dat je een 'onregelmatige' cyclus hebt. Wel heel moeilijk om afstand te nemen van het zwanger worden. Je moet jezelf maar eens heel lekker verwennen, ik zal heel hard voor jullie duimen ....

Liefs,
Liene

Terug
Bovenaan