5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

hoi meiden

hier even een klein berichtje van mij

helaas is er bij mij nog geen nieuws

ben het wachten echt zat. maar ja er zit niks anders op

hoe is het met jullie?? al iemand nieuws

groetjes danielle

hoi flora (en de aderen dames natuurlijk),

ik hoef morgen niet meer te testen. ondanks dat ik geen buikpijn heb, ben ik toch ongi geworden.... en dat nog na 5 dagen overtijd.

succes nog voor de dames die nog kans maken op een positieve test deze maand!!! ik zal voor jullie duimen...

Liefs,

Sara

Hallo dames,

Hoe is het hier bij jullie al nieuw nieuws te bekennen, bij mij nog steeds niet.
Kwam gister terug uit barcellona en d8 eindelijk zekerheid te hebben en de huisarts te bellen, maar helaas die nog geen uitlsag.
Toen toch maar zelf weer een test gekocht en deze was ook weer negatief.
Inmiddels ben ik al weer bijna 8/9 weken overtijd en voel ik van alles maar zal me dit wel inbeelden.
Nou heb ik ook nog allemaal gezeur op me werk en dat zal het allemaal niet bevorderen...

Nou hoot het wel als er bij jullie veranderingen zijn.

Gr Suzanne

PS: Zal duimen voor jullie.....

Hoi meiden

Hier nog geen nieuws. Geen ongi te zien, allerlei vage klachten... vooral misselijk. Tot overmaat van ramp had ik op mn werk allemaal patiënten die moesten overgeven, kon ik er echt even niet bij hebben dan word je spontaan zelf ook beroerd.

groetjes flora

Hoi meiden

Heeft er al iemand nieuws? Hier nog niks te melden. Nu lekker weekendvrij, echt lekker na 3 weekenden werken.

groetjes flora

hallo meiden,

Nou eindelijk heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek, alles was negatief gelukkig.
Maar helaas dus ook een nagatieve zwangerschap.
De assistente van mijn huisrts snapte er zelf ook niks van waarom ik zo lang moet wachten op mijn menstruatie.
Nog even aankijken en anders dan toch maar wat meer testen.
Iemand hier al ervaring ,ee?
Ik voel me wel opgeblazen en heb af en toe last van mijn borsten..

Nou meiden ben benieuwd of jullie al veranderingen hebben.

Gr Suzanne

hoi meiden

hier ook nog geen nieuws

@suzanne echt balen dat alles neg was. wanneer was je NOD??

als ik volgens de ha een ongi heb overgeslagen zou ik maandag ongi moeten worden dus ik moet nog even afwachten. maar ik ben het wachten een beetje zat. want die onzekerheid maakt me een beetje gek.
ik kan er gelukkig wel met mijn beste vriendin over hebben en met jullie natuurlijk. voor de rest heb ik het eigelijk tegen niemand verteld.

succes meiden en ik hoop dat we deze week wat pos nieuws krijgen

groetjes danielle

Hoi meiden

Hoe is het met jullie? Heeft er al iemand weer getest? Ik wil het dinsdag maar weer een keer proberen. Ik ben er echt zo wat van dat er niks gebeurt.
Ik ben eindelijk een keer een weekend vrij en dan is het zulk prut weer, echt niet leuk!

groetjes flora

Terug
Bovenaan