5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

He Meiden,

Nog steeds geen nieuws, morgen of vrijdag testje doen en anders maandag bij neg naar de huisarts.
Kijken of er toch niet meer aan de hand is.
erg spannend.
Wel zere borsten en opgeblazen gevoel   vaak plassen maar ik weet het echt allemaal niet meer hoor....
Ben ook nog druk met solliciteren voor nieuwe baan..

Jullie allemaal suc6!!!!!

GR Suzanne

Hoi Meiden

@suzanne: jij ook nog in spanning, heb je nog een test gedaan vandaag.

Ik ga zaterdag weer testen. Ik zou als ik een ongi heb overgeslagen vrijdag mn NOD hebben. Ik heb al 2 dagen een opgezet gevoel en steken in mn buik maar dat kan natuurlijk door van alles komen...

groetjes flora

hoi flora,
ik lees net je verhaaltjes,pfffff wat balen zeg,kan je niet doordringen tot je huisarts om je verder te laten onderzoeken,het lijkt mij niet echt normaal en tenminste ook niet leuk meer voor jou en je vriend,ik hoop dat je zwanger ben maar...ik hoop dat je snel ongi of zwanger ben want dit lijkt me ook niks,maar eens tot morgen weer afwachten voor je ongi,nou succes
liefs mier

Hoi mier

Bedankt voor je reactie. Ben wel langs de ha geweest en die zegt dat het vaker voorkomt dat je een menstruatie overslaat en dat dat ook niks betekend voor je vruchtbaarheid. Heb ook even gegoogled en daar heb ik dat ook gelezen. Ik maak me dus op zich niet echt zorgen maar het is wel heel vervelend dat afwachten. Ik word liever nu ongi dan kunnen we door naar de volgende ronde.

groetjes flora

ja idd,dan heb je tenminste wat meer duidelijkheid of zwanger of ongi....
betekend het dan als je een ongi overslaat dat je dan niet altijd een eisprong heb??dus niet elke maand??

Hoi mier

De ha zei dat je nog steeds wel een eisprong kon hebben, zeker omdat ik normaal heel regelmatig ben. We hebben dus nog steeds gerekend (en geklust) met een eisprong bij een cyclus van 28 dagen. Morgen is dan weer mn nod. Ik heb wel allemaal klachten. Ik ben misselijk en heb een opgeblazen gevoel en steken in mn buik. Maar ja dat kan ook mn ongi zijn dus het blijft erg spannend. Als ik van het weekend weer negatief test en er komt geen ongi dan ga ik de ha maar weer bellen.

groetjes flora

ik hoop voor je dat je zwanger bent en anders maar snel ongi dan kan je er weer volop er tegenaan

Hoi,

Bij mij nog altijd geen ongi te bekennen, ben nu meer dan een week overtijd en zit nu op cyclusdag 46. Gisteren voor de zekerheid nog maar een test gedaan,maar ook deze was super negatief. Ik heb nu met m'n man afgesproken dat, als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben dat ik dan naar de huisarts ga, mede omdat mijn zus ook geen kinderen kan krijgen en ik er dus best een beetje onzeker van wordt....
Succes allemaal!!!!

Groetjes Irianne

Terug
Bovenaan