5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

hey hey

Vrijdag 17 mei zou ik mijn nod moeten hebben gehad en daarna 14 juni maar nog steeds niks.... :( en ook geen positieve testen..
Begin nou toch wel ongerust te worden of er niks anders mankeerd.
We wachten maar keurig af.
Nou flora hoop dat je dins een pos test mag doen.

Gr Suzanne

Hoi meiden

Even de topic naar boven halen. Hoe is het met jullie? Ik val in herhaling maar hier nog steeds geen nieuws. Mijn vriend is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Die meent van alles aan mijn lichaam te zien maar eerlijk gezegd zie ik het niet zo. Nu maar hopen dat hij gelijk heeft.

groetjes flora

hoi dames

hier ook nog geen nieuws

kunnen we precies bijhouden hoelang we overtijd zijn. of we nu wel of niet zwanger zijn

groetjes danielle

Hoi Allemaal,
Ik lees al even mee omdat ik met dezelfde stress zat. Ben vandaag 9 dagen overtijd, heb steeds testen gedaan en deze waren neatief. Zaterdag heb ik ook een test gedaan, er kwam een licht roze streep(maar i.v.m. alchol toch maar niet serieus genomen) Zondag toch weer getest, niks helemaal niets. Vandaag weer getest en een heel vaag roze stip.
Dus misschien is er ook nog hoop voor jullie dat je toch zwanger bent.
Veel succes allemaal.
Gr Jill

Hoi Meiden,

Ook ik volg jullie verhalen nu al even. Ik had nl. een regelmatige cyclus van 37dgn. Vorige week donderdag NOD en nu nog altijd niets te bekennen. Heb een zaterdag neg. getest. Ik zit nu op dag 43! Bléééhhh ook ik word er nu zo langzamerhand niet goed meer van. Misschien moet ik toch nog maar een keer testen, maar ik verwacht niet dat'ie posi zal worden, heb nergens last van. Succes allemaal!!!!

Groetjes, Irianne

Hoi meiden

Ik weet het allemaal echt niet meer. Zit nu op dag 53 en voel me raar: steken in mijn borsten en buik. Iets wat ik tot nu toe echt niet gehad heb. Teken van naderende ongi of toch zwanger. Wordt er echt gek van. Ben de onzekerheid zooooooooo zat. Ik wil nu gewoon of ongi worden of zwanger zijn en niet dit gezur er tussen in!
Hoe is het met jullie?

groetjes Flora

hoi meiden

hoe is het met jullie??????

hier nog geen nieuws.
als ik volgende week niet ongi ben ga ik maar weer eens naar de ha. dat hij me maar doorstuurd voor wat testjes,want ik word een beetje gek van onzekerheid.
ik heb alleen een raar gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten zijn wat gespannen maar ja dat kan ook de ongi in aantocht zijn.

groetjes danielle

Hoi meiden

Ik zou vandaag weer gaan testen maar heb besloten het even uit te stellen tot zaterdag. Vrijdag is mn NOD als ik een menstruatie heb overgeslagen.
Dus weer even afwachten voor mij.

groetjes flora

Terug
Bovenaan